Gezondheid alle pijlers

Verkoudheidsmysterie

28-03-2011 13:19 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
De laatste 15 jaar was ik eigenlijk nooit verkouden of ziek. Ik kan me één keer herinneren dat ik echt thuis moest blijven van mijn werk omdat ik koorts had.

Sinds eind 2009 tot nu toe ben ik al zeker 5 keer heel erg verkouden geweest, ook met hoesten en soms wat koorts. Ik vraag me af waar dat vandaan komt. Er zijn sinds dat moment drie dingen veranderd:

1. Ik ben aan mijn rug geopereerd

2. Ik fitness 2x in de week

3. Ik ben gestopt met roken

Ik heb de neiging om de schuld te geven aan het niet-roken, maar dat is toch heel gek. Iemand een idee?
Alle reacties Link kopieren
Hoi viva!

Same problem here! Ik had t er toevallig net mijn vriend over. Hij maakt zich toch wat zorgen omdat hij vandaag te horen heeft gekregen dat een collega van hem kanker had. Begon ook met heel veel verkouden zijn. Nu laat ik mij daar niet door afschrikken (moet jij dus ook niet doen!!), maar ik vind het ook vreemd dat ik normaal maar 1x per jaar flink verkouden ben en ik nu de afgelopen 4 maanden een opgezette lymfeklier heb gehad met behoorlijke nekpijn, een paar weken later voorhoofdsholteontsteking, een maand later flink verkouden met verhoging, keelpijn etc. en nu weer!!! Wordt er een beetje moedeloos van. Bovendien heb ik sinds mijn vorige menstruatie het vermoeden dat ik (weer) een vleesboom heb. Zucht!! Of t wat met elkaar te maken heeft? Geen idee! Maar feit is, dat 't niet helemaal lekker loopt.

Je bent dus niet de enige, Viva. Misschien hebben we gewoon pech!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven