Gezondheid alle pijlers

Verschil tussen zwangerschapsbuik en een vetbuikje

17-03-2010 22:48 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
ben ik altijd al benieuwd naar geweest, misschien domme vraag, maar ik vroeg het me gewoon af. wat is nou het verschil tussen een beginnende zwangerschapsbuik en een vetbuikje? of is er niet echt een verschil
t is wel n vraag waarvan ik denk.. Waarom wil je dat weten?
Een zwangerschapsbuikje puilt mooi uit en ziet er wat strakker uit...

Mijn Malibu-buik is 1 vette kwab-drab
Perfectionisme is niet perfect...
Ik heb nog steeds een buikje van mijn zwangerschap. Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat het gewoon vet is...
In een zwangere buik zit een kind?
Bij twijfel niet feliciteren of vragen wanneer de kleine komt
En antwoord op de vraag: het verschil zit 'm in de trots die je ervaart over het buikje in kwestie
Dat vraag ik me ook af.. (waarom je dat wil weten)

Ik heb een vetbuik en er wordt mij wel eens gevraagd of ik zwanger ben. Heb voornamelijk vet op mijn buik, ik vind het er heel lastig af te krijgen, hij zit er altijd al (ook al toen ik 12 was, maar dan minder) en zelfs van sonja b val ik maar een paar weken af om daarna stil te staan & daarna weer wat extra's erbij aan te komen.

Nu ben ik 9 weken zwanger en hoop dat er straks duidelijk verschil te zien zal zijn
quote:DrFeel schreef op 17 maart 2010 @ 22:53:

Bij twijfel niet feliciteren of vragen wanneer de kleine komtNiets vervelender dan dat
tja bij mijn vriendinnen zie je niet dat ze zwanger zijn als ze met hun rug naar je toe staan. Bij een andere vriendin die gewoon iets te dik is, en ook bij mijzelf zie je dat van achteren ook. beantwoord dat je vraag? En verder Idd bij twijfel niets zeggen. Ik kon wel janken iedere keer als mensen dergelijke opmerkingen maakten terwijl ik niet beter wist dan dat ik gewoon behoorlijk aangekomen was. Achteraf hadden ze zo gelijk maar ja...
Erger u niet, verwonder u slechts!
Een zwangerschapsbuik verandert ooit in een vetbuik.... Na 2/3/4 keer verandert die vetbuik nooit meer.....
Hoe ouder je wordt, hoe kleiner de kans op een zwangerschapsbuik en hoe groter de kans op een vetbuik.
hoe groter de buik hoe vetter je bent, of het wordt een tweeling

Bij zwangerschap - positieve test en veel eetlust

bij vetje - alleen veel eetlust
Ik zie er blijvend zwanger uit na mijn zwangerschap, helaas. Blijkbaar is er dus qua optiek niet zoveel verschil tussen een vetbuik en een zwangerschapsbuik. Hoe vaak ik niet heb moeten uitleggen dat ik niet zwanger ben... heel naar...
nee ik dacht altijd dat zwangere buiken, dat je die niet kon ''vastpakken'' omdat ze zeg maar wat harder zijn dan vetbuiken ofzo
als je zwanger bent heb je ook wel vet hoor, veel vet zelfs
het komt ook nooit meer goed met die buik
Bij een vetbuik staat niemand voor je op in de tram. Bij een zwangerschapsbuik ook niet. wel.

Een vetbuik komt voor bij zowel mannen als vrouwen. Een zwangerschapsbuik niet. Behalve dan die ene man uit Oprah/Amerika.
Om van een vetbuik af te raken kan je naar dr Schumacher. Om een zwangerschapsbuik te krijgen kan je ook naar dr Schumacher.

Pfff, lastig hoor.
Een beginnend zwanger-buikje kan je best pakken hoor!

Dat is nog zo weinig vruchtwater-en-baby, en meer darm, reserve-speklaagje etc...

Ik vind het grote verschil om te zien dat een zwangerschapsbuikje vaak echt een klein bolletje is, terwijl de meeste vetbuikjes meer 'hangen' als in een rolletje ipv. bolletje.

Maar misschien is dat toevallig bij de zwangere vriendinnen om mij heen zo hoor...
.
quote:Poeszie schreef op 17 maart 2010 @ 22:51:

In een zwangere buik zit een kind? dat dus... simpel is het he?
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
.
Nou zeg...kan best goed komen met die buik hoor.
Na drie kids ziet mijn buik er ook periodoek uit of ik 3-4 maanden zwanger ben. Maar geen vet, ik ben van mezelf heel slank en het buikje is meer een opgeblazen ballon oid... Vooral rond de menstruatie krijg ik accut ademnood van de pogingen om maar niet zwanger te lijken..want ja, die opmerkingen...AAAH!

Heb onlangs mijn strategie gewijzigd van adem in houden naar

buikjes verhullende kleding, bevalt mij zeer goed moet ik zeggen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven