Verschil tussen zwangerschapsbuik en een vetbuikje
woensdag 17 maart 2010 om 22:55
Dat vraag ik me ook af.. (waarom je dat wil weten)
Ik heb een vetbuik en er wordt mij wel eens gevraagd of ik zwanger ben. Heb voornamelijk vet op mijn buik, ik vind het er heel lastig af te krijgen, hij zit er altijd al (ook al toen ik 12 was, maar dan minder) en zelfs van sonja b val ik maar een paar weken af om daarna stil te staan & daarna weer wat extra's erbij aan te komen.
Nu ben ik 9 weken zwanger en hoop dat er straks duidelijk verschil te zien zal zijn
Ik heb een vetbuik en er wordt mij wel eens gevraagd of ik zwanger ben. Heb voornamelijk vet op mijn buik, ik vind het er heel lastig af te krijgen, hij zit er altijd al (ook al toen ik 12 was, maar dan minder) en zelfs van sonja b val ik maar een paar weken af om daarna stil te staan & daarna weer wat extra's erbij aan te komen.
Nu ben ik 9 weken zwanger en hoop dat er straks duidelijk verschil te zien zal zijn
woensdag 17 maart 2010 om 23:01
tja bij mijn vriendinnen zie je niet dat ze zwanger zijn als ze met hun rug naar je toe staan. Bij een andere vriendin die gewoon iets te dik is, en ook bij mijzelf zie je dat van achteren ook. beantwoord dat je vraag? En verder Idd bij twijfel niets zeggen. Ik kon wel janken iedere keer als mensen dergelijke opmerkingen maakten terwijl ik niet beter wist dan dat ik gewoon behoorlijk aangekomen was. Achteraf hadden ze zo gelijk maar ja...
Erger u niet, verwonder u slechts!
woensdag 17 maart 2010 om 23:22
Een beginnend zwanger-buikje kan je best pakken hoor!
Dat is nog zo weinig vruchtwater-en-baby, en meer darm, reserve-speklaagje etc...
Ik vind het grote verschil om te zien dat een zwangerschapsbuikje vaak echt een klein bolletje is, terwijl de meeste vetbuikjes meer 'hangen' als in een rolletje ipv. bolletje.
Maar misschien is dat toevallig bij de zwangere vriendinnen om mij heen zo hoor...
Dat is nog zo weinig vruchtwater-en-baby, en meer darm, reserve-speklaagje etc...
Ik vind het grote verschil om te zien dat een zwangerschapsbuikje vaak echt een klein bolletje is, terwijl de meeste vetbuikjes meer 'hangen' als in een rolletje ipv. bolletje.
Maar misschien is dat toevallig bij de zwangere vriendinnen om mij heen zo hoor...
woensdag 17 maart 2010 om 23:34
quote:Poeszie schreef op 17 maart 2010 @ 22:51:
In een zwangere buik zit een kind? dat dus... simpel is het he?
In een zwangere buik zit een kind? dat dus... simpel is het he?
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
donderdag 18 maart 2010 om 07:42
Na drie kids ziet mijn buik er ook periodoek uit of ik 3-4 maanden zwanger ben. Maar geen vet, ik ben van mezelf heel slank en het buikje is meer een opgeblazen ballon oid... Vooral rond de menstruatie krijg ik accut ademnood van de pogingen om maar niet zwanger te lijken..want ja, die opmerkingen...AAAH!
Heb onlangs mijn strategie gewijzigd van adem in houden naar
buikjes verhullende kleding, bevalt mij zeer goed moet ik zeggen...
Heb onlangs mijn strategie gewijzigd van adem in houden naar
buikjes verhullende kleding, bevalt mij zeer goed moet ik zeggen...