Gezondheid alle pijlers

Verstopt..

20-04-2014 08:43 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Pf, ik schrijf het even van mij af. Ik heb vannacht echt geen een oog dichtgedaan. Tegen 11 ging ik naar het toilet voor nummer twee. Al snel merkte ik dat het fout zat want de ontlasting was wel al helemaal naar onderen gezakt, maar het kon er met geen mogelijkheid uit. Ik heb wel twee uur, zonder succes, op de wc gezeten. Het is keihard en er is geen beweging in te krijgen. Nu heb ik al lang genoeg geprobeerd en is het zo erg dat het daar beneden ingescheurd is.. Vrees ik althans. Ik durf nu echt niet meer te proberen maar het probleem is nog niet opgelost.

Mijn vriend is al langs de nachtapotheek geweest en ik heb daarna een klysma gebruikt. Dat werkte ook niet en ik gilde het echt uit, zo'n pijn doet het. Pf, ik ben echt moe&misselijk

Sorry dat jullie dit vieze bericht voorgeschoteld krijgen op de paasochtend!
Idd veel drinken en bij mijn werken van die laxerende tabletjes Bisacodyl. Heel naar probleem. Sterkte!
Bisocodyl helpt hier goed. En veel water drinken. Sterkte! Heel vervelend probleem.
Lastig hoor.

Om verstopping in de toekomst te voorkomen, dagelijks Psyllium Husk (vlozaadvezels) gaan gebruiken. Dit maakt de ontlasting zachter. Wel genoeg water drinken! Wij hebben hierdoor nooit last van verstopping.

Ik geef het zelfs ook dagelijks aan de honden, omdat de ene hond vaak moeilijk kon poepen.

Sindsdien geen problemen meer!
Elke les, waar je van leert, maakt het pad vrij voor nog waardevollere lessen. Elke les, die je negeert, komt steeds weer terug.
.
anoniem_190819 wijzigde dit bericht op 23-05-2018 17:43
99.16% gewijzigd
Thanks voor alle tips! Net Langs de huisartsenpost geweest en mijn vriend en ik gaan zo aan de slag met een grotere klysma. En daarnaast nog wat laxeermiddel meegekregen.. Hopelijk ben ik er straks, zonder te veel kleerscheuren, van af!
Heel veel succes Appelpie.. Ik herken het, en heb ooit ook eens op die manier een dag op het toilet doorgebracht.. Zo pijnlijk

Hopelijk helpt de klysma..
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
Ik ben wel benieuwd hoe het nu gaat. Ook hier vaak problemen met verstopping.

In augustus een heftige verstoping gehad, klysma's hielpen niet. Vloeibaar dieet heeft uiteindelijk geholpen incl. 5 dgn zkh. Was echter meer aan de hand dan alleen verstopping.

Nu eet ik elke ochtend yogurt met een lading vezels en lijnzaad...om alles soepel te houden.

Ik hoop dat alles eruit is gekomen en je er geen last meer van hebt.
koffie en een peukje doen wonderen.

Ik heb het een keer zo erg gehad dat ik als niet roker een peuk heb opgestoken. Half uur later was ik bevrijd. Geldt ws alleen voor mensen die niet zo aan sigaretten gewend zijn.

Naar probleem dit :( Ik ken het, nu eet ik elke dag wat gedroogd fruit en noten en ook tomaten heb ik vaker op het menu gezet. Geen last meer gehad sindsdien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven