Gezondheid alle pijlers

Verstopte neus, niezen, tips????

29-06-2018 19:37 10 berichten
Misschien een domme vraag maar, wat helpt bij jullie? Elke dag, moet ik niezen. Me neus zit verstopt.

Momenteel neem ik loratidine en sinds vandaag een neusspray gekocht.

Tips zijn welkom!!!
Alle reacties Link kopieren
Kom/schaal/emmer/bak met kokend water, eventueel iets van eucalyptus, hoofd boven de kom/schaal/emmer/bak, handdoek over je hoofd en stomen. Niet charmant, beetje gedoe, maar vaak wel effectief.
Lees net een vorig topic van je. Hebben die tips niets geholpen?

Je zou naar de huisarts voor je donkere wallen, kortademigheid en het niezen. Wat vond die ervan? Waarom moet je zelf een neusspray kopen en gaat dat niet via je huisarts of allergoloog?

Heb je de neti pot al geprobeerd? Daar hoor ik wel goede verhalen over.
anoniem_6407abae851fb wijzigde dit bericht op 29-06-2018 19:57
27.84% gewijzigd
ZaraZara100 schreef:
29-06-2018 19:43
Lees net een vorig topic van je. Hebben die tips niets geholpen?

Je zou naar de huisarts. Wat vond die ervan? Waarom moet je zelf een neusspray kopen en gaat dat niet via je huisarts of allergoloog?

Heb je de neti pot al geprobeerd? Daar hoor ik wel goede verhalen over.

Ben niet naar de huisarts gegaan, volgens mij kan ik dit zelf wel verbeteren. Sinds vandaag pas begonnen met een neusspray van prevelin. Hoop dat dit een beetje goed werkt.

Neti pot nog niet geprobeerd, lijkt een beetje hetzelfde te werken als een neusspray.
Je kunt inderdaad hier nieuwe topics blijven openen over al je medische vragen of gewoon naar de huisarts gaan.

Neusspray is niet hetzelfde als een neti pot.

Zoals anderen in je vorige topics al zeiden: overleg met een arts en probeer dingen uit. Merk X helpt bij de een, maar doet niets voor een ander. :fortune:
Alle reacties Link kopieren
De medicijnen in de vrije verkoop zijn vaak niet sterk genoeg. Je kunt wel koppig blijven en denken dat je het zelf wel kunt verhelpen maar soms is dat dus niet zo. Ik heb zelf alles op recept; een neusspray (fluticason), tabletten Desloratadine of levocetiricine en oogdruppels en alleen die combi samen werkt bij mij.
Don't cry, buy a bag and move on.
Klinkt als een allergie.
zoutopmijnhuid schreef:
09-07-2018 14:47
Klinkt als een allergie.
Ja, is het ook. Nu heb ik ceritizine en nies ik niet meer. Topspul.
zoutopmijnhuid schreef:
09-07-2018 14:47
Klinkt als een allergie.
Ja, is het ook. Nu heb ik ceritizine en nies ik niet meer. Topspul.
Waarom niet naar huisarts? Als je het langdurig moet gebruiken krijg je alles vergoed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven