Vervelend probleem!
zondag 23 maart 2014 om 08:57

zondag 23 maart 2014 om 10:44
Bij mij werkt magnesium tabletjes als een tierelier.
Destijds van gynaecoloog gekregen bij obstipatie, maar gebruik het nu ook nog als onderhoud of indien het even erg is.
Kan je gewoon bij drogisterij of apotheek kopen, kost nauwelijks iets...
Werkt echt goed!
Fijn dat je huisgenoot wat is gaan halen, want vanzelf gaat het idd niet over!
Destijds van gynaecoloog gekregen bij obstipatie, maar gebruik het nu ook nog als onderhoud of indien het even erg is.
Kan je gewoon bij drogisterij of apotheek kopen, kost nauwelijks iets...
Werkt echt goed!
Fijn dat je huisgenoot wat is gaan halen, want vanzelf gaat het idd niet over!

zondag 23 maart 2014 om 13:38
Vezels eten helpt om verstopping te voorkómen. Al die mensen die hier advies geven om er nog meer vezels in te stoppen hebben vast nog nooit een verstopping gehad.
Lauw water drinken en een laxeermiddel halen bij de weekend apotheek. Als dat niet helpt heeft de apotheek ook een klisma. Dan breng je wat spul in aan de onderkant en daardoor wordt de harde klomp ontlasting die vooraan zit zacht en komt de rest er ook uit.
Paracetamol helpt alleen tegen de buikpijn.
Lauw water drinken en een laxeermiddel halen bij de weekend apotheek. Als dat niet helpt heeft de apotheek ook een klisma. Dan breng je wat spul in aan de onderkant en daardoor wordt de harde klomp ontlasting die vooraan zit zacht en komt de rest er ook uit.
Paracetamol helpt alleen tegen de buikpijn.
zondag 23 maart 2014 om 13:45
zondag 23 maart 2014 om 18:06
quote:MarianneDavids schreef op 23 maart 2014 @ 09:45:
Ja hoor, paracetamol, het wondermiddel van de huisartsenpost.
Schreven ze mijn man ook voor. De volgende dag bleek hij malaria tropica te hebben.
Maar da's weer wat anders.
TO: gedroogde pruimen, en de andere al genoemde voedingsmiddelen. Bij vezels veel (lauw) water.
Ja hoor, paracetamol, het wondermiddel van de huisartsenpost.
Schreven ze mijn man ook voor. De volgende dag bleek hij malaria tropica te hebben.
Maar da's weer wat anders.
TO: gedroogde pruimen, en de andere al genoemde voedingsmiddelen. Bij vezels veel (lauw) water.
zondag 23 maart 2014 om 18:31
Logisch dat die Bisacodyl nog niet werkt, want als ik google op de bijsluiter staat daarin dat het zo'n 10 uur duurt voordat het gaat werken. Ik neem aan dat het met ernstige verstoppingen nog langer duurt.
Ik heb hier zelf ook vaak last van en adviseer je toch om morgen even de huisarts te bellen ivm met je pijn. Dat komt meestal nog niet voor na vier dagen zonder toiletbezoek, misselijkheid kan wel gauw optreden. Misschien is het psychisch of misschien heb je wat opgelopen. Beter een keertje te vaak de dokter bellen dan te weinig.
Succes en sterkte!!! Hoop voor je dat je je snel weer beter voelt!!
Ik heb hier zelf ook vaak last van en adviseer je toch om morgen even de huisarts te bellen ivm met je pijn. Dat komt meestal nog niet voor na vier dagen zonder toiletbezoek, misselijkheid kan wel gauw optreden. Misschien is het psychisch of misschien heb je wat opgelopen. Beter een keertje te vaak de dokter bellen dan te weinig.
Succes en sterkte!!! Hoop voor je dat je je snel weer beter voelt!!
zondag 23 maart 2014 om 21:09
Misschien zou ik als ik jou was maar eens de dokterswacht gaan bellen want dit lijkt alsof er iets vast zit in je darmen. Als je ook nog buikpijn hebt en je bent beroerd en krijgt nu ook nog hoofdpijn. Dit lijkt me echt niet goed. Ik ben niet zo'gauw met mijn mening maar hier voel ik dat het niet goed zit. Beter een keer te veel om advies vragen bij een dokter dan net te laat zijn. sterkte!!!
maandag 24 maart 2014 om 04:28
Inmiddels begint volgens mij het een en ander te werken, een klotsende buik en hevige buikkrampen, ben haast flauwgevallen op weg naar het toilet van de buikkramp. Al met al heb ik denk ik nu een paar uur aan het toilet gekluisterd gezeten. Kleine beetjes super dun en bij her opstaan moet je weer, ik hoop dat het snel
Voorbij is.
Voorbij is.
maandag 24 maart 2014 om 04:39
quote:britt74 schreef op 24 maart 2014 @ 04:28:
Inmiddels begint volgens mij het een en ander te werken, een klotsende buik en hevige buikkrampen, ben haast flauwgevallen op weg naar het toilet van de buikkramp. Al met al heb ik denk ik nu een paar uur aan het toilet gekluisterd gezeten. Kleine beetjes super dun en bij her opstaan moet je weer, ik hoop dat het snel
Voorbij is.Ik zou de HAP bellen. Dit klinkt als overloop ontlasting. Dat is dunne ontlasting die langs de ophoping sijpelt. Het is niet goed dat jij je zo slecht voelt en veel pijn hebt.
Voorbij is.Ik zou de HAP bellen. Dit klinkt als overloop ontlasting. Dat is dunne ontlasting die langs de ophoping sijpelt. Het is niet goed dat jij je zo slecht voelt en veel pijn hebt.