Gezondheid alle pijlers

Visolie capsules

27-11-2011 07:54 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand van jullie ervaring met visolie capsules? Ik merk dat als ik veel vis eet, ik mij gezonder voel dan als ik dat niet doe. Wellicht door de olie?

Merk je er iets van?
Ik kan me alleen nog de pre capsule tijd herinneren..

*een eetlepel levertraan elke dag* brr de horror!! Maar kan me niet herinneren of ik me significant beter voelde
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
En je laat er vreselijke stink boeren van,die capsules!

Ik boerde ze de hele dag op..bah..

Of ze echt wat deden weet ik eigenlijk niet,het schijnt wel gezond te zijn?
Ze zijn ook goed voor de hond. Ze vinden ze erg lekker .Goed voor een glanzende vacht, aangezien de hond geen Andrelon Shampoo gebruikt.
Levertraan brrrrrr de rillingen lopen over mijn rug.
Visolie is erg gezond ja. Maar je moet wel uitkijken welke capsules je gebruikt. Er is namelijk veel rotzooi op de markt en die boer je dus steeds op. Dan heb je geen goede kwaliteit.

Je merkt het zeker, meer energie, zachte huid, sterke nagels, glanzend haar etc.
Er stond een paar weken terug in het NRC een stukje dat uit onderzoek was gebleken dat sommige soorten visolie de werking van chemokuren tegenwerken.

Ik eet zelf wel regelmatig verse vis, omdat het voedingscentrum dat aanraadt.
Ik gebruik de visolie van de Hema. Kwam goed uit een test, is niet duur en veroorzaakt geen geboer.
quote:malu3 schreef op zondag 27 november 2011 12:30 Ik gebruik de visolie van de Hema. Kwam goed uit een test, is niet duur en veroorzaakt geen geboer..
Hmm? Kan niet qouten met de app?

Tav opmerking van Achnein:

Is ts bezig met een chemokuur dan? Het onderzoeksresulaat lijkt me juist een goed teken aangezien chemo zwaar vergif is (soms uiteraard noodzakelijk)
@ malu3: neem je die dan ook twee per dag, ik zag dat die van HEMA 11,50 per potje van 100 stuks is, dus omgerekend is dat toch zo'n 90 euro per jaar...

Wij eten wel vaak vis maar erg weinig vette vis.
Ik gebruik ook visolie capsules, om de trek naar snoep in te perken. Moet zeggen dat het goed werkt
@ Bammetjebam: hoezo gebruik je ze om trek naar snoep te beperken?
Ze stimuleren de stofwisseling en ik merk dat mijn trek naar snoep tussen de maaltijden door is verminderd.
Lijnzaadolie is goedkoper
Ik ga ze ook eens proberen, gewoon een maandje om te beginnen.
Blackdress welke zijn dan goed?
"Dans met je hart, en je voeten zullen volgen."
quote:bosaapje schreef op 27 november 2011 @ 18:43:

Lijnzaadolie is goedkoper En schoner. En beter voor de visstand in de toch al zo bedreigde oceanen. Zo gezond is vette vis niet (meer), helaas.
Voorlichtingsbureau voor de voeding adviseert toch nog steeds een maal per week vette vis, de nadelen wegen niet op tegen de voordelen.

Visolie wordt van visafval gemaakt.
quote:christientjuh schreef op 29 november 2011 @ 16:17:

Voorlichtingsbureau voor de voeding adviseert toch nog steeds een maal per week vette vis, de nadelen wegen niet op tegen de voordelen.

Visolie wordt van visafval gemaakt.Voedingstechnisch misschien niet, maar als iedereen het deed, was het nog veel treuriger gesteld met onze oceanen...
quote:christientjuh schreef op 29 november 2011 @ 16:17:

Visolie wordt van visafval gemaakt.

Niet alleen van visafval, ook van vis die als te klein of te groot voor consumptie wordt beschouwd. Gewoon gevangen vis dus.

'Gezuiverde, farmaceutische olie' wordt ook nog eens chemisch gezuiverd. Visolie bevat op zich te veel verontreiniging voor menselijke consumptie.
Heb een pot van die van de HEMA, wat een grote dingen zeg...
Ik schreef toch al: lijnzaad

Succes ermee en vergeet het niet, 3 van die grote dingen per dag
Ik merk het verschil echt wel tussen de visolie en de lijnzaadolie dus voor mij komt er geen grote pot van hema meer.
Wat doe jij dan? Gewoon lijnzaad eten, van die hele zwarte korrels?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven