Gezondheid alle pijlers

Vloeibare pijnstillers?

14-06-2013 23:22 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand of er vloeibare paracetamol (of iets in die trant) bestaat?

En is dat zo verkrijgbaar of moet je daarvoor een recept hebben?
Sinaspril is vloeibare paracetamol en kan je zo kopen bij de drogist, apotheek of supermarkt.
Oh zo makkelijk antwoord! Thanx!
Volgens het farmacotherapeutisch kompas is het er in stroopvorm voor kinderen. Zowel van Daro als Sinaspril.

Is ook lekker met mosterd, toch Ivetje
Je moet alleen even kijken naar de dosering, want sinaspril is eigenlijk voor kinderen, dus lagere dosering. Je kan dan wat meer nemen als volwassene.

Van Roter zijn er ook nog orodispergeer tabletten, die kan je oplossen in water. Maar dat kan je in principe met alle paracetamol tabletten
Ah, iemand die het kompas kent! Altijd fijn

En sinaspril heeft bananensmaak, geen idee of daar mosterd bij kan hoor
Volgens mij heb ik laatst zoiets van paracetamol in het kruidvat krantje zien staan.
Wat is de reden dat je vloeibaar wilt? Er zijn namelijk ook pijnstillers als zetpil verkrijgbaar
Paracetamol mag je ook malen, in water laten vallen en omroeren
Er bestaan ook smelttabletten paracetamol.
Je hebt vloeibare paracetamol van Daro. Die heb ik ooit voor mijn dochter gekocht. Ze vond het heel vies en spuugde alles zo weer uit. Ik had ook geproefd en ik gaf haar groot gelijk. Vreselijke smaak.
Ibuprofen heb je ook in poedervorm, op te lossen in een glas water.
heb laatst van Roter smelttabletten ontdekt die je zonder water in kunt nemen. Hebben ze zowel voor kids met bananen smaak en ook voor volwassenen, iets met bessen geloof ik.

Werkt bij mijn kids prima! Die sinaspril spuugden ze bij mij ook uit.
Je hebt van Kruidvat eigen merk ook paracetamol in de vorm van een soort granulaat. Die zijn zowel geschikt om in water op te lossen als zo in te nemen (smelt dan weg in je mond)

Als aanvulling op LittlePrincess dus...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven