Gezondheid alle pijlers

voel trillingen in borst, wie herkent dit?

03-01-2013 22:53 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tsja ik omschrijf het misschien wat vreemd. Maar dat is wat ik sinds een week voel. Het trilt vaag in mijn borst. Niet als hartkloppingen maar anders, als trillen. S avonds en in bed heb ik er het meest last van maar ook wel overdag. Eerder nooit gehad ook niet in perioden van stress. Bovendien is het nu begonnen in de vakantie.

Het voelt vervelend en ik merk dat ik er gespannen van wordt en onrustig slaap.

Wie herkent dit?
nee , ik heb wel hartkloppingen gehad en onregelmatigheid

ik zou naar de huisarts gaan
Ik heb het gehad en het was het trillen van een spier. Het voelt idd heel raar en het leek alsof mijn hart aan het vibreren was, ook vooral 's avonds. Ik werd er ook wat angstig van maar een rondje googelen leerde me dat het bijna niks anders kon zijn dan trillende spier(en). Na een paar weken af en aan was het weg.

Hartritmestoornis heb ik ook soms maar dat voelt echt anders (en is ook niet gevaarlijk trouwens).

Zou me er niet druk om maken en gewoon rustig gaan slapen, anders bel je morgen even je huisarts.
Bloemetje je hebt gevaarlijke en ongevaarlijke hartritmestoornissen natuurlijk he.
Ik heb dat ook gehad. Ik krijg er last van als ik gespannen ben, dan span ik mijn bovenlichaam aan. Let er eens op of je je bovenlichaam aanspant. Zo ja, probeer het dan te ontspannen dan zal het vanzelf overgaan. Ik ben er mee naar de dokter gegaan, want ik werd er best angstig van en dan raak je nog meer gespannen wat dus al helemaal niet helpt. Volgens de dokter waren het de gewrichtjes die overgevoelig waren geworden, maar mss ook wel de spieren als je die continue aanspant. Door er te op te letten dat je niet krampachtig je bovenlichaam aanspant zal het minder worden. Je kan voor de zekerheid naar de dokter gaan dan wordt je een beetje gerustgesteld dat helpt al zowieso.
Ik had het trouwens ook s avonds en in bed.
Heb je het alleen daar? Ik heb het nl ook regelmatig, maar soms ook op andere plekken. Voelt het net als een spiertje dat trilt bij je oog, maar dan een groter oppervlak? Bij mij nl wel, dusmikmga ervan uit dat het spiertrillingen zijn. Heel irritant. Heb hier geleerd dat het van stress komt. Zou best kunnen....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven