Gezondheid alle pijlers

Voet gebroken

02-07-2016 14:48 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
....
Als je geen pijn meer hebt kan je in principe aan het werk. Die stoel en het krukje zal wel niet zo'n probleem zijn.

Qua vervoer in overleg met je werkgever. Misschien een collega in de buurt die je kan ophalen en wegbrengen. Anders kan werkgever misschien een taxi regelen. (of een student of zo als vakantiebaantje)
quote:gizzmo-returns schreef op 02 juli 2016 @ 14:51:

Als je geen pijn meer hebt kan je in principe aan het werk. Die stoel en het krukje zal wel niet zo'n probleem zijn.

Qua vervoer in overleg met je werkgever. Misschien een collega in de buurt die je kan ophalen en wegbrengen. Anders kan werkgever misschien een taxi regelen. (of een student of zo als vakantiebaantje)Nou, scheelt typen, wilde precies hetzelfde zeggen!
Vorig jaar, voet gebroken en gescheurde enkelbanden. Ik heb twee weken thuis gezeten, ik had eerst geen gips vanwege de zwelling en ook 2 twee moest ik het echt hoog houden

Daarna mbv taxi en familie weer gaan werken.ik moet echter zegen dat dat werken tegen viel, ik doe wel ook gewoon kantoorwerk maar ik was kapot 's avonds. Het strompelen, voet oncomfortabel op een kruk. Het wad niet fijn
....
Ik heb ook ervaring met dit. Alleen zat ik van mijn enkel tm lies in een brace. Werkgever betaalde de taxi van huis naar het station. Vanaf de trein naar werk was 3 minuten lopen op krukken dus dat ging makkelijk.
....
...
Waarom in hemelsnaam een OPmeltdown? (ik heb de OP gelezen)
quote:thee schreef op 02 juli 2016 @ 15:28:

Waarom in hemelsnaam een OPmeltdown?

Waarschijnlijk niet de reacties die ze hoopte/verwachtte? We moeten allemaal maar zeggen dat ze nog lekker 6 weken thuis mag blijven??

(OP dus gemist)
inderdaad onbegrijpelijk.
Waarom haal je steeds de OP en reacties weg? Flauw voor de mensen die er moeite in steken om te reageren !
Net inderdaad je vorige post even gelezen die je ook verwijderd had. Het lijkt erop dat je liever had willen horen dat je lekker 6 weken kon thuisblijven met een gebroken voet. Nou, maak je borst maar nat dus, er zijn niet veel werkgevers die je dat toestaan. Als ze vervoer voor je regelen kan je na 2 a 3 weken gewoon weer voor een paar uur aan het werk.
Doe even normaal. Natuurlijk wil ik niet 6 weken thuis blijven. Ik wil alleen tips en advies hoe ik er het best mee kan omgaan. Maar ik dacht zelf van laat maar ik haal het wel weg ook onzin dat ik het hier neer type ik weet zelf wel hoe ik me het beste voel. Ik vroeg toch om ideeën over vervoer enz en dat als de ergste pijn over is ik graag het weer wil proberen. Maar goed. Altijd makkelijk mensen veroordelen achter de computer.
En nog wat ik werk 5 dagen in de week en nog nooit op een korte griepje na lang thuis gezeten! Dat ik nu al met werk bezig bent zegt al genoeg dat ik er alles aan wil doen om weer te gaan werken anders had ik het hier niet neer getypt.
Super bedankt voor de mensen die wel fijn reageren hier heb ik zeker wat aan.
OP niet gelezen, maar je hebt je voet gebroken. Zolang je niet met je tenen moet typen of als model op de catwalk schoenen moet showen of dat je door de pijn niet na kan denken ga je er alles aan doen om gewoon te werken.

Vervoer kan een probleem zijn, maar dat moet in overleg met je werkgever wel te regelen vallen. Of anders is misschien thuiswerken een optie?
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Ik reageerde heel netjes, to, in mijn eerste bericht. Totdat jij opeens je OP weghaalde. Dat vind ik niet zo netjes.
Sorry daarvoor dat was niet bewust meer dat ik het item niet kon verwijderen en dacht dan haal ik het weg door ... En ik snap dat er mensen energie in steken om te reageren en dat is ook fijn. Hamerhaai thuiswerken heb ik voorgesteld alleen volgens hun was dat niet haalbaar. En ik ga daar ook alles aan doen om weer te gaan werken maar wil het herstel ook niet in de weg zitten. Ik kan maandag wel weer als een gek naar het werk toe gaan en het is een hele drukke baan dat ik door de drukte over mijn eigen grenzen heen ga. Dan kan ik beter een week nog thuisblijven tot de ergste pijn over is en ik lichter gips heb zodat alles iets makkelijker wordt.
quote:Meisje123456 schreef op 02 juli 2016 @ 15:37:

Doe even normaal. Natuurlijk wil ik niet 6 weken thuis blijven. Ik wil alleen tips en advies hoe ik er het best mee kan omgaan. Maar ik dacht zelf van laat maar ik haal het wel weg ook onzin dat ik het hier neer type ik weet zelf wel hoe ik me het beste voel. Ik vroeg toch om ideeën over vervoer enz en dat als de ergste pijn over is ik graag het weer wil proberen. Maar goed. Altijd makkelijk mensen veroordelen achter de computer.Zeg, doe zelfs eens even een beetje normaal?! Je vraagt tips, je krijgt ze en blijkbaar zit er eentje tussen (niet gelezen overigens) die je niet aanstaat? Stel je niet zo aan, zeg.
quote:Meisje123456 schreef op 02 juli 2016 @ 15:46:

Sorry daarvoor dat was niet bewust meer dat ik het item niet kon verwijderen en dacht dan haal ik het weg door ... En ik snap dat er mensen energie in steken om te reageren en dat is ook fijn. Hamerhaai thuiswerken heb ik voorgesteld alleen volgens hun was dat niet haalbaar. En ik ga daar ook alles aan doen om weer te gaan werken maar wil het herstel ook niet in de weg zitten. Ik kan maandag wel weer als een gek naar het werk toe gaan en het is een hele drukke baan dat ik door de drukte over mijn eigen grenzen heen ga. Dan kan ik beter een week nog thuisblijven tot de ergste pijn over is en ik lichter gips heb zodat alles iets makkelijker wordt.

Gewoon aan het werk gaan, van hard werken gaan de botten echt niet langzamer aanelkaar groeien. Nee, je zal niet zo snel even de trap op rennen om een dossier te halen. Maar je kan toch gewoon werken?

In een eerder bericht (die je ook al weg hebt gehaald, dus je wist wel hoe het hier werkte) had je volgens mij iets vergelijkbaars. Weet je zeker dat de baan wel bij je past?
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
quote:Meisje123456 schreef op 02 juli 2016 @ 15:37:

Doe even normaal. Natuurlijk wil ik niet 6 weken thuis blijven. Ik wil alleen tips en advies hoe ik er het best mee kan omgaan. Maar ik dacht zelf van laat maar ik haal het wel weg ook onzin dat ik het hier neer type ik weet zelf wel hoe ik me het beste voel. Ik vroeg toch om ideeën over vervoer enz en dat als de ergste pijn over is ik graag het weer wil proberen. Maar goed. Altijd makkelijk mensen veroordelen achter de computer.Dat soort reacties komen omdat je de OP verwijderd (iets wat niet gewaardeerd wordt op dit forum, niet mag en bij herhaaldelijk verwijderen van de OP wordt je account geblokkeerd; zie huisregels).
Ik heb al sorry gezegd en het was absoluut niet bewust. Meer dat ik er zelf wel verder over ging nadenken en de reacties die ik had gekregen wel verder mee kon. En ik heb nu een gebroken been toen zat ik er helemaal doorheen is totaal iets anders. Zoiets plan je niet om van de trap te vallen.
Ik heb gewoon nog nooit iets gebroken gehad vandaar dat ik hier even wilde informeren naar gelijke verhalen. Heb nooit gezegd of getypt dat ik lang wil thuisblijven het liefst zo snel mogelijk weer aan het werk. Maandag is mijn vrije dag en ik ga dinsdag gewoon proberen of het gaat lukken zoniet kan ik altijd nog naar huis.
Prima, maar wat voor nut had het om die OP weg te halen? Dat zie je bij andere topics toch ook niet? Afijn, sterkte ermee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven