Gezondheid alle pijlers

Vraag nuvaring

19-02-2013 14:48 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is me nooit overkomen, op de een of andere manier staat er niet meer in me telefoon wanneer ik me ring er weer uit moest halen. Terugkijken lukt niet omdat hij mijn notities en 'afspraken' uit mijn agenda altijd verwijderd als ze zijn geweest....

Het volgende is dus nu aan de hand.

Normaal doe ik de ring altijd op een dinsdag in, gebruik ik hem drie weken en doe ik hem op een woensdag weer uit. De dinsdag gaat hij er dus weer in.....

Maar nu, kom ik er net achter dat ik hem waarschijnlijk, al 4 weken erin heb zitten. Ik kan het niet meer nachecken dus ben ik mijn agenda erbij gaan pakken waar ik het zo nu en dan nog wel eens in had gezet. In september stond nog wanneer ik hem erin en uit moest doen. Doorgeteld met 3 weken ring en 1 week (naja 6 dagen bij mij) stopweek, kom ik uit op 12 feb ring eruit....

maarja, het is nu dus al de 19e!

Ik ben altijd zo secuur, snap totaal niet hoe dit kan....... Ook weet ik dus niet 100% zeker of hij er al echt 4 weken in zit.

Volgens de bijsluiter maakt 4 weken erin zitten niet uit, je kunt daarna gewoon weer een stopweek nemen.... maarja, in mijn geval is het allemaal een beetje slordig en chaotisch omdat ik niet precies weet hoe of wat. Ik heb afgelopen maand alleen 6/7 feb seks gehad.

Iemand die dit ook weleens heeft meegemaakt, weet hoe het zit en of ik nu onbeschermd ben oid?

Ik ga denk ik zo even de assistente van de ha bellen, maar twee weken geleden zat ik daar nog voor een soa test (eerste in mn hele leven) maar ik vind het dus nogal lullig en dom overkomen.
Alle reacties Link kopieren
Vraag me nu eigenlijk nog iets af..... ik heb dus sinds paar weekjes vriend, maar is het verstandig wel ff nog met condoom nu weer te doen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven