Gezondheid alle pijlers

Wanneer klachten weg na mirena

14-05-2011 19:35 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag allemaal,

Vorige week vrijdag heb ik mijn mirena spiraal laten verwijderen na 1,5 jaar. Ik kreeg acne na de mirena 6 maanden in mijn lijf te hebben en de afgelopen 3 maanden haaruitval zoals ik het nog nooit gezien had. Ook mijn borsten deden al 2 maanden veel pijn.

Nu ben ik begonnen weer met de Nuvaring die ik voor de mirena ook gebruikt heb.

De acne ben ik zo zat! Wil weer een rustige huid en gezond uitziende huid terug. Nu deden mijn borsten meteen na het verwijderen van de mirena geen pijn meer (binnen 24 uur). En mijn haaruitval is ook gestopt ( ik verlies geen plukken haar meer onder de douche).

Hoe lang duurt het gemiddeld voor dat de Mirena hormonen uit je lichaam zijn? Heeft iemand ervaring hier mee? Wanneer waren klachten verdwenen van andere ex-mirena gebuikers?

Kan niet wachten tot mijn klachten over zijn

Thanks alvast
Jee wat een bijwerkingen van Mirena! Hoe weet je zeker dat dit allemaal door de Mirena komt? Ben je met je klachten bij een arts geweest? Ik heb zelf alleen maar voordelen van de Mirena, kan je helaas alleen maar veel sterkte wensen!
Ik hoop dat je je snel beter gaat voelen!

my worst nightmare trouwens wat je hier beschrijft. Ik heb afgelopen week zelf na veel twijfelen een mirena laten zetten.

goed te lezen dat jij alleen maar voordelen hebt Charly73, dat biedt hoop..
Thanks!

Ja ben meerdere malen naar de huisarts geweest en het telkens hoop en tijd gegeven. Huisarts heeft me een maand anti biotica laten slikken voor de acne, ze vond het zelf ook heftig en de HA gaf aan toen zij de mirena had ook last van acne had. Na de anti biotica 2 maanden creme gesmeerd op de acne plekken maar dit hielp slechts tijdelijk. Mijn borsten die pijn deden kwam door de /of mijn hormonen, of dit mirena gereleteerd was heeft de HA niks over gezegd. Maar nooit eerder in mijn leven heb ik last van mijn borsten gehad.

Nu doen mijn borsten dus geen zeer meer, en haaruitval is ook gestopt.

Charly73, hoelang heb jij de mirena al?
Bij mij bijna meteen. Geen hoofdpijn meer, libido terug en vooral: geen nieuwe acné meer!
quote:jansenenjanssens schreef op 14 mei 2011 @ 20:29:

Bij mij bijna meteen. Geen hoofdpijn meer, libido terug en vooral: geen nieuwe acné meer!

O wauw!! dat biedt hoop!! Ik merkte wel afgelopen week dat ik wat nieuwe puistjes kreeg, maar niet grote ontstekingen zoals eerst.

Had afgelopen week wel weer een emotionele hormoon bui. Bijna zitten janken om helemaal niks. Tja met de mirena voelde ik me wel geestelijk helemaal top!
Noodles, hoe voel jij je nu?

Gaat het allemaal goed? Heb je vorige berichten gelezen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven