Gezondheid alle pijlers

Warme gloed over benen????

02-07-2012 11:12 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen lezers,

Sinds kort heb ik met regelmaat dat ik een warme gloed langs de achterkant van m'n linkerbeen voel. Het voelt echt alsof m'n hondje tegen mijn been z'n behoefte aan het doen is.

Geen idee wat het is, heel internet afgestruind, maar kan er niets over vinden.

Ik geloof niet dat het iets ernstigs is, maar vraag me wel af waar dit vandaan kan komen. Ik krijg het steeds vaker. Nu heb ik het al de hele ochtend om de paar minuten.

Iemand ideeën of dit ook zelf gehad?
Incontinent?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:nouschi schreef op 02 juli 2012 @ 11:25:

Incontinent?
quote:nouschi schreef op 02 juli 2012 @ 11:25:

Incontinent?Grappig -__-
Geen rugklachten of deze in het verleden gehad? Of andere klachten tav zenuwen?
Dit topic gaat precies over wat jij zegt

http://www.medhelp.org/po ... ft-leg/show/183317?page=1

I thought the baby was peeing on my leg. lifted her and was shocked that nothing was there. It felt just like pee warm, wet and flowing. It is alway the same spot on my right thigh several times an hour regardless of activity. Can't find anything.

Vaag, het topic, gaat een paar pagina's door en ik weet niet hoe goed je engels is, maar ik zou gewoon naar de dokter gaan

Het klinkt in iedergeval niet leuk, sterkte!
hoi Sirocco,

Ja van de week schoot het er wel in ja. Was wel zo weer over. Ik heb wel vaker last van mn rug idd.. Zou een zenuw oid wellicht klem zitten? heb daar zelf ook al aan gedacht ja..
Dat was het eerste wat bij mij op kwam, gezien mijn arthrose, scoliose, hernia en de hele mik mak. Ik herkende wat je schreef.

Ik zou als ik jou was misschien even laten kijken en eventueel naar de chiropractor...

Je kan namelijk zonder dat je rug of nek pijn doet, wel van dit soort vage klachten krijgen achteraf.

Sterkte, want het is wel hinderlijk of niet?

En even ook niet je rug belasten, of zwaar trainen sportschool!

WEL in beweging blijven dmv rustig wandelen bijvoorbeeld
Huurdertje,

Dank je wel voor ce linK!

Ben druk bezig het Engelstalige topic door te nemen Hoop pagina's idd, nog niets concreets.. Ben duidelijk niet de enige in die hier last van heeft.
Hoi Melissa, mocht je naar huisarts gaan, laat je niet met een kluitje het riet ingestuuurd worden; Nou effe wat rust mevrouwtje of effe wat onstekingsremmers, sta erop dat je doorveerwezen wordt; beter zekere v onzekere.

Punt met dit soort vage klachten is, vaak het niet adquaat reageren v huisarts, dus als jij al wel eens last heb v je rug, lijkt mij het niet verkeerd om om door verwijzing te vragen naar een chiropractor, of een andere specialst, het kan echt gewoon, 1 irritant vervelend zenuwtje zijn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven