Wat eten we vandaag?
woensdag 25 juli 2018 om 09:53
woensdag 25 juli 2018 om 09:59
Op de Eten pijler staat een goedlopend topic hierover.
eten/zomerse-succesrecepten/list_messages/416404
eten/zomerse-succesrecepten/list_messages/416404
woensdag 25 juli 2018 om 10:05
ik doe vandaag een goed gevulde sla met onder andere gerookte zalm en krieltjes uit de oven. Voor meer heb ik geen energie...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
woensdag 25 juli 2018 om 10:11
Maandag een lekkere maaltijdsalade met kipstukjes, pasta en een ketjapdressing.
Gisteren een eenvoudige plaattaart met bladerdeeg, rode pesto, salami, courgette, tomaatjes en geraspte kaas
Vanavond maak ik pasta, champignons, ham en een roomsaus, binnen 10 minuutjes klaar
Niet te veel werk in het koken steken deze week, daar is het veel te warm voor.
Ik heb een partner die zwaar lichamelijk werk doet, dus ik moet wel voedzame maaltijden maken, alleen salade zou voor mij wel genoeg zijn met dit weer....
Gisteren een eenvoudige plaattaart met bladerdeeg, rode pesto, salami, courgette, tomaatjes en geraspte kaas
Vanavond maak ik pasta, champignons, ham en een roomsaus, binnen 10 minuutjes klaar
Niet te veel werk in het koken steken deze week, daar is het veel te warm voor.
Ik heb een partner die zwaar lichamelijk werk doet, dus ik moet wel voedzame maaltijden maken, alleen salade zou voor mij wel genoeg zijn met dit weer....
We're a close family, always within punching distance
woensdag 25 juli 2018 om 10:34
Ik maak alleen maar dingen die in een kwartier klaar zijn of die in de oven kunnen...
Maandag (verse, uit het koelvak) pasta met gemarineerde kip, wat spekjes en spinazie a la crème.
Dinsdag fajitas
Vandaag eten man en dochter paëlla uit de vriezer (ik eet op het werk, zullen wel gekookte aardappelen zijn... blij).
Morgen pasta met rode saus (en salade)
Vrijdag rijst met rendang ragout en boontjes of we gaan ergens een hapje eten.
Maandag (verse, uit het koelvak) pasta met gemarineerde kip, wat spekjes en spinazie a la crème.
Dinsdag fajitas
Vandaag eten man en dochter paëlla uit de vriezer (ik eet op het werk, zullen wel gekookte aardappelen zijn... blij).
Morgen pasta met rode saus (en salade)
Vrijdag rijst met rendang ragout en boontjes of we gaan ergens een hapje eten.
woensdag 25 juli 2018 om 11:26