Gezondheid alle pijlers

Wat eten we vandaag?

25-07-2018 09:53 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet wat we vanavond moeten eten, ben compleet inspiratieloos. Heb geen zin in gekookte aardappelen, maar zal toch iets zinnigs op tafel moeten zetten ivm hardwerkende, uitgehongerde wolven hier thuis.

War zetten jullie op tafel met dit warme weer?
Ik denk dat ik vanavond een paar stukken gemarineerde kip op de grill buiten leg en een salade maak. Ligt eraan hoe gaar ik van dit weer word.
kip tandoori van de knorr
Gisteren broodje gehaktbal met groenvoer.
Op de Eten pijler staat een goedlopend topic hierover.
eten/zomerse-succesrecepten/list_messages/416404
ik doe vandaag een goed gevulde sla met onder andere gerookte zalm en krieltjes uit de oven. Voor meer heb ik geen energie...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
vandaag zelf gemaakte hamburger/kipburger met veel sla/tomaten etc er tussen. morgen soepje met breekbrood uit de oven en salade. overmorgen pannenkoeken. denk ik...
The past may be in tatters
But today is all that matters
Hoe warm het ook is, ik kook gewoon. Als ik de hele zomer sla moet eten, word ik gek ;)

Voor vanavond; volkoren penne, gehakt, courgette, paprika, uitje, knoflook en een potje tomatenpuree met kruiden erdoor en ik ben een blij mens!
Maandag een lekkere maaltijdsalade met kipstukjes, pasta en een ketjapdressing.
Gisteren een eenvoudige plaattaart met bladerdeeg, rode pesto, salami, courgette, tomaatjes en geraspte kaas
Vanavond maak ik pasta, champignons, ham en een roomsaus, binnen 10 minuutjes klaar

Niet te veel werk in het koken steken deze week, daar is het veel te warm voor.
Ik heb een partner die zwaar lichamelijk werk doet, dus ik moet wel voedzame maaltijden maken, alleen salade zou voor mij wel genoeg zijn met dit weer....
We're a close family, always within punching distance
Ik heb nog zuurkoolstamppot in de vriezer, vanavond even opbakken. Lekkâh!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
himalaya schreef:
25-07-2018 10:13
Ik heb nog zuurkoolstamppot in de vriezer, vanavond even opbakken. Lekkâh!
Wel met rookworst eten! Lekker hoor zuurkoolstampot.
Ik kook elke dag normaal. Maandag waren het aardappelen, kipfilet, broccoli en bloemkool. Gister rijst met kip kerrie.
Vandaag denk ik gebakken aardappeltjes met groente en vlees.
ik geef mn bek ook maar een douw
Wij BBQen vaak en verder kook ik gewoon want koken is mijn hobby. Ik heb ook geen last van de warmte.
Vanavond gaan we uit eten.
Ik maak alleen maar dingen die in een kwartier klaar zijn of die in de oven kunnen...

Maandag (verse, uit het koelvak) pasta met gemarineerde kip, wat spekjes en spinazie a la crème.

Dinsdag fajitas

Vandaag eten man en dochter paëlla uit de vriezer (ik eet op het werk, zullen wel gekookte aardappelen zijn... blij).

Morgen pasta met rode saus (en salade)

Vrijdag rijst met rendang ragout en boontjes of we gaan ergens een hapje eten.
Tilapia met koriander uit de oven en haricots evt met kerry of iets anders Aziatisch.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Spaghetti met zelfgemaakte tomatensaus en Italiaanse roerbakgroente
Gisteren linzensoep, vandaag een salade niçoise en morgen waarschijnlijk pasta met de bolognesesaus die in de vriezer ligt.
Maandag:
Bloemkoolcouscous met gele curry en Thaise groente (recept van Appie AH app)

Dinsdag:
Geen zin om te koken; patatjes met een kroket👍🏻

Woensdag:
Maïskolf uit de oven met aardappelkroketjes

Wij eten niet iedere dag vlees en soms zelfs de hele dag niet:)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven