Wat heb ik nou weer:/
zaterdag 12 oktober 2013 om 00:31
Hoi dames!
hopelijk herkent iemand mijn symptomen, ik ga sowieso maandag naar de dokter, maar ben benieuwd of iemand me al een beetje kan vertellen hoe ik het mezelf dit weekend wat dragelijker kan maken.
Sinds afgelopen week ben ik heel erg moe, ik ben al 2 keer flauwgevallen en heb ENORME honger. Echt niks kan mijn eetlust stoppen. Ik heb last van buikpijn (en toch honger) en het viel me afgelopen donderdag tijdens het stappen op dat ik (als enige) het bier echt heel erg vies vond. Ben na een halve overgestapt op fris. En normaal ben ik toch echt niet vies van een paar biertjes...
Ook heb ik hoofdpijn, geen aspirientje die helpt.
Iemand die het herkent en weet hoe ik ervan af kan komen? Bedankt!:-)
hopelijk herkent iemand mijn symptomen, ik ga sowieso maandag naar de dokter, maar ben benieuwd of iemand me al een beetje kan vertellen hoe ik het mezelf dit weekend wat dragelijker kan maken.
Sinds afgelopen week ben ik heel erg moe, ik ben al 2 keer flauwgevallen en heb ENORME honger. Echt niks kan mijn eetlust stoppen. Ik heb last van buikpijn (en toch honger) en het viel me afgelopen donderdag tijdens het stappen op dat ik (als enige) het bier echt heel erg vies vond. Ben na een halve overgestapt op fris. En normaal ben ik toch echt niet vies van een paar biertjes...
Ook heb ik hoofdpijn, geen aspirientje die helpt.
Iemand die het herkent en weet hoe ik ervan af kan komen? Bedankt!:-)

zaterdag 12 oktober 2013 om 08:08
Tja dat is nou het nadeel van hier zo'n topic neerzetten waarin we lekker met zijn allen gaan speculeren.
Het lijkt me niet dat je daar wat aan hebt TO, hihihi...
Ik snap het wel hoor maar het heeft echt geen zin ben ik bang.
Daar is je huisarts voor... (en nee ik denk niet dat het een worm is, dan val je namelijk niet een paar kilo af maar een beetje meer...)
Het lijkt me niet dat je daar wat aan hebt TO, hihihi...
Ik snap het wel hoor maar het heeft echt geen zin ben ik bang.
Daar is je huisarts voor... (en nee ik denk niet dat het een worm is, dan val je namelijk niet een paar kilo af maar een beetje meer...)

maandag 14 oktober 2013 om 10:36
quote:moondust schreef op 12 oktober 2013 @ 07:37:
Ik heb dezelfde klachten als jij, alleen ben ik 10 weken zwanger.
Heb je misschien een tijdje geleden een antibioticakuur gehad of en buikgriepje?
Kan zijn dat dan de pil minder goed werkt.Antibiotica maakt de pil niet minder veilig, dat is al jaren achterhaald
Ik heb dezelfde klachten als jij, alleen ben ik 10 weken zwanger.
Heb je misschien een tijdje geleden een antibioticakuur gehad of en buikgriepje?
Kan zijn dat dan de pil minder goed werkt.Antibiotica maakt de pil niet minder veilig, dat is al jaren achterhaald
Je bent zelf een theepot
woensdag 16 oktober 2013 om 13:08
woensdag 16 oktober 2013 om 13:10
quote:redheadgingerbread schreef op 16 oktober 2013 @ 13:08:
Schijnbaar heb ik een hele zware oorontsteking...
Wel raar omdat ik mn oren nauwelijks voel, maar de HA zei dat het toch echt zo was...
Ervan uitgaande dat ze echt een diploma heeft gehaald enzo, slik ik nu maar een flinke antibiotica kuur:-(Nou laten we hopen dat je klachten hiermee verholpen worden.
Schijnbaar heb ik een hele zware oorontsteking...
Wel raar omdat ik mn oren nauwelijks voel, maar de HA zei dat het toch echt zo was...
Ervan uitgaande dat ze echt een diploma heeft gehaald enzo, slik ik nu maar een flinke antibiotica kuur:-(Nou laten we hopen dat je klachten hiermee verholpen worden.
woensdag 16 oktober 2013 om 13:13

woensdag 16 oktober 2013 om 16:00
Aangezien je nu antibiotica slikt, lijkt het me heel verstandig als je nu wel een aanvullend anticonceptiemiddel gebruikt. Uit je berichten merk ik niet op dat je staat te springen om een zwangerschap.
En uiteraard beterschap! Hoop dat dit de klachten verklaart en de antibiotica zal helpen.
En uiteraard beterschap! Hoop dat dit de klachten verklaart en de antibiotica zal helpen.
this too shall pass..