Wat kan dit zijn??
maandag 6 januari 2014 om 21:31
veel bravoure, alles beter weten, altijd naar anderen wijzen, mensen de huid volschelden en tot op het bot krenken, de werkelijkheid verdraaien, periodes van euforie afgewisseld met periodes van diepe depressies en 'er helemaal doorheen zitten' en dan huilen als een klein kind en extreme bindingsangst.
Waar lijdt deze persoon aan denken jullie?
Waar lijdt deze persoon aan denken jullie?

maandag 6 januari 2014 om 22:10
In ieder geval genoeg om door een deskundige te laten onderzoeken... Als de persoon hier niet voor open staat, houdt het op. Tenzij hij de wet overtreedt etc. Ik kan er wel een DSM bij pakken, maar dat is ethisch onverantwoord.. Dat mag je zelf natuurlijk ook doen, wikipedia? DSM persoonlijkheidsstoornissen enzo.
maandag 6 januari 2014 om 22:13
quote:bootje_op_de_golven schreef op 06 januari 2014 @ 22:06:
Ik snap dat gehengel naar diagnoses niet. Als het een eikel is, blijf dan zoveel mogelijk uit de buurt.
Zou jij het leuk vinden als wij jou eens gingen stickeren via een forum?Mee eens. Daarbij zijn wij geen psychiaters.
Ik snap dat gehengel naar diagnoses niet. Als het een eikel is, blijf dan zoveel mogelijk uit de buurt.
Zou jij het leuk vinden als wij jou eens gingen stickeren via een forum?Mee eens. Daarbij zijn wij geen psychiaters.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven