Wat kan dit zijn??
maandag 6 januari 2014 om 21:31
veel bravoure, alles beter weten, altijd naar anderen wijzen, mensen de huid volschelden en tot op het bot krenken, de werkelijkheid verdraaien, periodes van euforie afgewisseld met periodes van diepe depressies en 'er helemaal doorheen zitten' en dan huilen als een klein kind en extreme bindingsangst.
Waar lijdt deze persoon aan denken jullie?
Waar lijdt deze persoon aan denken jullie?

maandag 6 januari 2014 om 22:19
quote:jacky74 schreef op 06 januari 2014 @ 21:55:
Deze persoon gaat zeker niet naar de huisarts, ik maak me zorgen. Misschien kent iemand dit? Het gast dus wel om een man.....
Mijn eerste post was serieus. Wat voor diagnose je er ook wilt plakken (of niet) het klinkt als een eikel. Blijf gewoon uit de buurt.
Wat wil je nog van deze persoon dan? En waarom moet er een diagnose op?
Deze persoon gaat zeker niet naar de huisarts, ik maak me zorgen. Misschien kent iemand dit? Het gast dus wel om een man.....
Mijn eerste post was serieus. Wat voor diagnose je er ook wilt plakken (of niet) het klinkt als een eikel. Blijf gewoon uit de buurt.
Wat wil je nog van deze persoon dan? En waarom moet er een diagnose op?
maandag 6 januari 2014 om 22:20
Welk etiket we ook zouden plakken, hij blijft veel bravoure, alles beter weten, altijd naar anderen wijzen, mensen de huid volschelden en tot op het bot krenken, de werkelijkheid verdraaien, periodes van euforie afgewisseld met periodes van diepe depressies en 'er helemaal doorheen zitten' en dan huilen als een klein kind en extreme bindingsangst.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!

maandag 6 januari 2014 om 22:38
quote:jacky74 schreef op maandag 06 januari 2014 21:31 veel bravoure, alles beter weten, altijd naar anderen wijzen, mensen de huid volschelden en tot op het bot krenken, de werkelijkheid verdraaien, periodes van euforie afgewisseld met periodes van diepe depressies en 'er helemaal doorheen zitten' en dan huilen als een klein kind en extreme bindingsangst.
Waar lijdt deze persoon aan denken jullie? Heet hij David? Haha
Waar lijdt deze persoon aan denken jullie? Heet hij David? Haha
maandag 6 januari 2014 om 23:20
maandag 6 januari 2014 om 23:38
Het klinkt inderdaad als de perfecte ex om ver bij uit de buurt te blijven en nooit meer naar om te kijken. Waarschijnlijk een gevalletje , verwende,geile ,onverantwoordelijke ,te dikke ,lelijke betweterige klootzak met een veel te hoge eigen dunk die niks lust behalve vette patat met shoarma. en bier en daardoor verrotte tanden heeft.

maandag 6 januari 2014 om 23:57
dinsdag 7 januari 2014 om 00:02
quote:itsme1973 schreef op 06 januari 2014 @ 23:57:
straks zijn wij weer de zure wijven die het gedaan hebben, komt me iets te vaak voor de laatste weken Trollen van ... andere sites (zeg maar) EDIT: Staat wat netter
En dan zijn er hier altijd wel een aantal aanwezig die echt heel graag gewoon gezellig mee blaten. Die gasten lachen zich rot.
Nee TO, jij vanzelfsprekend niet!
straks zijn wij weer de zure wijven die het gedaan hebben, komt me iets te vaak voor de laatste weken Trollen van ... andere sites (zeg maar) EDIT: Staat wat netter
En dan zijn er hier altijd wel een aantal aanwezig die echt heel graag gewoon gezellig mee blaten. Die gasten lachen zich rot.
Nee TO, jij vanzelfsprekend niet!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.