Gezondheid alle pijlers

Wat kwam er uit mijn vagina? Wie helpt me?

22-10-2007 21:53 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Laat ik eerst even zeggen dat ik sinds ongeveer 4 weken weer met de pil begonnen ben (zonder stopweek) en sinds 2 weken bloedverlies heb.



Even een vies verhaaltje hoor!



Nu ging ik net naar de wc en nu leek het of ik echt ongesteld was geworden, had ook al heel de dag zo'n gevoel in m'n buik.

Maar toen ik afveegte kwam er ineens ik dacht een flink stuk slijm mee, maar het was gewoon echt leven... hoe zeg je dat, vlees/huid? Het was echt geen slijm. Het was wel 6 cm ongeveer! Van binnen was het wel hol kon ik zien.



Ik ben me dood geschrokken, ik hoop dat iemand me kan vertellen wat het is, anders ga ik ff naar de dokter uiteraard!
Alle reacties Link kopieren
Tsja, ik kan geen zekerheid geven, maar het zou zo kunnen zijn dat je misschien zwanger was (terwijl je dat niet wist) en een miskraam hebt gehad en dat dat het vruchtzakje was.

Heb je verder geen bloedverlies? Een miskraam schijnt ook te kunnen voelen als een hele heftige ongesteldheid (ik heb er gelukkig geen ervaring mee).

Maar goed, even voor jezelf na gaan, wanneer heb je voor het laats sex gehad en is dit dus een mogelijkheid?



Maar misschien sowieso verstandig om even naar de HA te gaan morgen, want die kan tenminste goed checken hoe of wat!



Succes!
Alle reacties Link kopieren
Huisarts? Hoe kunnen wij nou van een virtueel afstandje zien wat er uit jouw vagina kwam? Als je niet weet wat het was, en je maakt je zorgen, zou ik gewoon maar even naar de huisarts gaan. Sterkte.
.
Alle reacties Link kopieren
@Mariannanas, ja ik zeg ook... ga naar de HA, maar ik kan me natuurlijk wel voorstellen dat TO hier haar verhaal even kwijt wil. Op dit tijdstip kom je natuurlijk niet zo makkelijk bij de HA en ik kan me voorstellen dat je je rot schrikt als er in ene wat uit je vagina komt! En even wilt weten of er misschien mensen zijn die dat ook mee gemaakt hebben.



Bij mij kwam wel eens een stukje van een condoom eruit! Haha, gelukkig dat ik ook wist dat er een stukje kwijt was, maar dat even terzijde, dat zal het bij TO niet geweest zijn...
Hopelijk heb je het niet doorgespoeld. Zou het morgen even meenemen naar de huisarts. Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Baarmoederslijmvlies dat afgestoten wordt door je lichaam kan soms in hele stukken en als zeer taaie substantie je lichaam verlaten via (uiteraard!) je vagina.Bij twijfel en als je het stukje nog hebt, zou ik het even aan je HA laten zien. Dan weet je zeker wat het is. Succes.
ja niet weggooien en morgen mee naar je huisarts.
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik heb dat in het verleden ook vaker gehad (drie keer!) en ik ben er ook eens mee naar de huisarts geweest (ja, vies verhaaltje, heb het toen schoongemaakt meegenomen!). Zij zei toen ook dat het een miskraam was geweest, maar dat vond ik heel raar, omdat ik me helemaal niet zwanger had gevoeld (ben wel twee keer zwanger geweest, één keer met en één keer zonder resultaat) en het feitelijk ook niet kon omdat ik toen een spiraal had. Ben toen toevallig naar de gyneacoloog geweest om het spiraal te laten verwijderen en hij zei dat het helemaal goed zat en dat het vrijwel niet kon dat ik zwanger was geweest. Hij zei dat dit soms vaker voorkomt en dat het precies op een miskraam kan lijken terwijl het dan toch niet zo is. Eigenlijk kun je dat alleen zien als je het in het lab zou laten onderzoeken. Een huisarts kan daar dus ook niet zo snel uitspraken over doen.



Wat je zou kunnen doen (ja ook een vies verhaaltje van deze ervaringsdeskundige!) is het in het water leggen en als je dan van die uitsteekseltjes ziet dan is het waarschijnlijk een miskraam.



Het kan in ieder geval geen kwaad en is niet gevaarlijk ofzo. Als je klachten blijft houden moet je wel even naar de dokter.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt iedereen! Hier heb ik wat aan.

Moet eerlijk zeggen dat het toch wel erg lijkt op een miskraam...(heb ook even gegoogled)



Maar aan de andere kant, lijkt het me zo sterk.

Heb wel seks gehad 2 weken geleden na lang mijn vriend niet te hebben gezien. Maar van die paar keer....



En dat is zelfs nog maar 2 a 3 weekjes geleden...

De tweede week begon ik wat bruinig bloed te verliezen, heel klein beetje maar en nu deze week voel ik me echt ongesteld en vandaag had ik echt buikpijn!

En na naar de wc te zijn geweest heb ik echt nergens meer last van ook...



Ik wacht het nog even af, op internet lees ik dat als de pijn over is, dat het dan goed zou moeten zijn en het bloeden na een paar dagen ook moet ophouden.



Muis: Wat voor uitsteekseltjes bedoel je?



Moet zeggen dat ik het stuk kapot gescheurd hebt... dacht namelijk eerst dat het slijm was dus vandaar... toen zag ik ook dat er een soort opening in zat..



Gedver... word haast alweer misselijk als ik eraan denk.



Oh ja.. trouwens die zwangerschapsverschijnselen die herken ik wel, maar niks achter gezocht, want heb hiervoor (tot zo'n 7/8 maanden geleden ook maanden de pil gebruikt en toen had ik ook al die verschijnseltjes, gevoelige borsten, opgezette buik, druk in de onderbuik, misselijk... en toen was ik ook niet zwanger.
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Nou, nog even kort voordat ik ga slapen dan: die uitsteekseltjes zien er bij een miskraam uit als een soort zeeplant (hoop dat je het een beetje snapt), dat zie je het beste als je het in het water legt. Stel dat je zwanger zou zijn geweest en het is iets van zes cm, dan zou het de placenta moeten zijn. Je bent dan ongeveer zes of zeven weken ver geweest (vertel ik even vanuit mijn eerste zwangerschap). Bij mij zat er toen ook nog een vruchtzakje bij.

Als je zegt dat je twee weken geleden seks hebt gehad na je vriend een lange tijd niet gezien te hebben, lijkt het me sterk dat je zwanger bent geweest, dan had je nl. nog niets gezien.



Hoop dat je hier wat aan hebt!
Alle reacties Link kopieren
Lijkt het je sterk? 2 weken geleden, dat is waarschijnlijk dan ook twee weken na je laatste menstruatie en juist in die week schijn je het meest vruchbaarst te zijn! Dus ja een paar keer.... of een heleboel keer... of maar 1 keer.. vrouwen worden er gewoon zwanger van hoor!



Nou ja, je bent in ieder geval gerustgesteld dat het waarschijnlijk niets ergs is! Maar ik zou wel naar de HA gaan hoor, gewoon zekere voor het onzekere en als het een miskraam was dan even laten checken of alles weg is.

Vriendin had ook geen klachten meer maar toch was bij jaar nog niet alles helemaal weg...
Alle reacties Link kopieren
Daar heb je gelijk in Muis...



Misschien dat het dan toch was wat je hiervoor zei...



Ik wacht het nog even af... heb nu nergens meer last van.
Alle reacties Link kopieren
@ Muis, waarom zou je dan niets zien? omdat het dan kleiner zou zijn? Misschien dat het wat uitgerekt was, bijvoorbeeld door het afvegen en daardoro langer leek?

Ik heb er zelf namelijk geen ervaring mee...
Alle reacties Link kopieren
Hi tweeling,



Sorry had je berichtje nog niet gezien.

Ik weet wat je bedoelt.. (al slik ik wel de pil, dus het zou wel heel erg toevallig zijn) en ik ben gewoon zomaar ergens tussendoor met de pil begonnen, weet niet precies wanneer ik ongesteld zou moeten worden voor het echie, maar dacht zo rond de tweede week van oktober.



Bedankt voor je berichtje in ieder geval!
Alle reacties Link kopieren
Oh, volgens mij is het zo dat als je zomaar met de pil begint je de eerste 7 weken ook mét condoom moet sexen, omdat je anders dus niet volledig beschermd bent (of gewoon niet dus hihi, niet volledig is natuurlijk raar). Als je op dag 1 van je menstruatie begint met de pil ben je wel gewoon gelijk beschermd.
Alle reacties Link kopieren
Naar mijn weten ben je gewoon beschermt na 1 week als je niet op dag 1 van je menstruatie begint...

Tenminste dat heb ik ooit ook eens nagevraagd bij de apotheek toen.
Alle reacties Link kopieren
Ja klopt na 1 week wel, in de eerste week dus nog veilig doen. Ik las het anders, ik dacht dat jij begonnen was met de pil en in die 7 dagen erna al sex zonder gehad had... vandaar...



En ik lees nu dat ik 7 weken heb opgeschreven ipv 7 dagen! Haha, my mistake!
tweeling26 schreef op 22 oktober 2007 @ 22:59:

@ Muis, waarom zou je dan niets zien? omdat het dan kleiner zou zijn? Misschien dat het wat uitgerekt was, bijvoorbeeld door het afvegen en daardoro langer leek?

Ik heb er zelf namelijk geen ervaring mee...
Omdat het dan een eitje is wat nog niet eens ingenesteld of gedeeld is.
Alle reacties Link kopieren
IvyRosa, oke, dat wist ik dus nog niet... weer wat geleerd vanavond!
Alle reacties Link kopieren
Denisepieze schreef op 22 oktober 2007 @ 22:45:

Heb wel seks gehad 2 weken geleden na lang mijn vriend niet te hebben gezien. Maar van die paar keer....



En kan het niet van nóg langer geleden zijn? Dus dat je van die keer seks daarvoor zwanger bent geraakt?

Ik heb al meerdere verhalen gehoord van vrouwen die zwanger waren en daar niks van gemerkt hebben, ook gewoon ongesteld werden de eerste paar keer. (o.a. mijn beste vriendin en ook dochter van vriendin van m'n moeder. Die laatste kwam er pas na 40 wkn :-O achter dat ze zwanger was)
Alle reacties Link kopieren
Kan ook een stolsel zijn, die heb ik in allerlei vormen en maten, ook vaste vormen en zeker ook van 6 cm of meer
Alle reacties Link kopieren
IvyRosa schreef op 22 oktober 2007 @ 23:12:

[...]





Omdat het dan een eitje is wat nog niet eens ingenesteld of gedeeld is.
Een bevruchte eicel van een paar dagen (dus nog niet ingenesteld) zie je niet met het blote oog, en is zeker geen 6 cm
Alle reacties Link kopieren
Ben je vandaag naar de huisarts geweest Denisepieze?
Alle reacties Link kopieren
Toch blijft de titel een beetje, kweetnie.... t heeft wat exorcist-achtigs :-]
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie reacties!



Het kan niet van eerder zijn geweest, want ik hem mijn vriend 7/8 maanden niet gezien.



Na veel gelezen te hebben hierover heb ik besloten nog ff te wachten om naar de huisarts te gaan. Op verschillende sites over miskramen word toch wel precies verteld wat ik heb meegemaakt en daar staat dan ook bij dat alles meestal vanzelf gaat. Stel dat het niet goed zou zijn dan zou de bloeding langer aan moeten houden. Dus daar wacht ik nog even een weekje op.

Toen ik namelijk naar de wc was geweest had ik echt nergens meer last van, geen buikpijn, niks.

ALS het dus dit zou zijn, dan zou het op z'n langst/laatst 3 weken geleden gebeurt zijn. (kan dat?)



Moet ook eerlijk zijn dat ik nooit zo snel bij de huisarts zit hoor...



AgentL: Jeetje dat je dat al 2 keer hebt meegemaakt in je omgeving! Moet er niet aan denken zeg!



Oh ja, en het was echt zeker weten geen stolsol... waar het nog het meest op leek is de onderkant van je tong/binnenkant van je wang en dan zo'n 2mm dik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven