Gezondheid alle pijlers

Weer Pfeiffer?

30-09-2013 11:40 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik ben nu een aantal weken aan het tobben met mijn gezondheid. Het begon met nachtzweten, enorm droge mond, tongbranden en keelpijn. Ben naar de dokter geweest en kreeg in eerste instantie een middel tegen schimmelinfectie in de mond. Dat hielp niet en dus terug naar de dokter voor een bloedtest..

Ondertussen zijn mijn lymfklieren opgezet in keel en oksels en ben ik doodmoe. Ik wacht nu op de bloeduitslag van Pfeiffer.. Ik heb 20 jaar geleden Pfeiffer gehad en lees op internet dat Pfeiffer weer kan gaan opspelen.. Wie herkent deze klachten? In de bloedtest zal ongetwijfeld een restje Pfeiffer zitten..
Ik heb heel eerlijk gezegd altijd begrepen dat dit niet (op die manier) te testen is. Pfeiffer kan je inderdaad (altijd nog) in je bloed zien, maar ook als dit dus niet hetgeen is dat nu 'opspeelt' is dat het geval.

Testen ze dan echt enkel en alleen daar op?
Ai, dat nachtzweten en moe zijn zit mij niet lekker. Ik denk dat je ook je hb maar eens moet laten prikken. En je bezinking. Heb je ook hoofdpijn, vaker dan anders, koorts.
Ik ben er een aantal jaar geleden achter gekomen dat er naast de 'normale' variant ook nog een minder vaak voorkomende variant is. Deze kan dezelfde klachten geven, maar hiervoor ben je nog niet resistent en kan je meer last hebben.

Als je oude pfeiffer weer optrede, wat kan alleen je heb er inder last van, dan vind je het terug in je bloed. Je vind het zo wie zo terug. De andere variant kun je ook testen in je bloed. Tenminste dat hebben ze destijds bij mij gedaan, was het trouwens niet.

Misschien heb je er wat aan.
quote:elena1.0 schreef op 30 september 2013 @ 13:32:

Ai, dat nachtzweten en moe zijn zit mij niet lekker. Ik denk dat je ook je hb maar eens moet laten prikken. En je bezinking. Heb je ook hoofdpijn, vaker dan anders, koorts.De rest van de bloedwaardes waren ok, wacht alleen nog op de uitslag van Pfeiffer.. B12 was 309, ook goed.
quote:leoni schreef op 30 september 2013 @ 13:39:

Ik ben er een aantal jaar geleden achter gekomen dat er naast de 'normale' variant ook nog een minder vaak voorkomende variant is. Deze kan dezelfde klachten geven, maar hiervoor ben je nog niet resistent en kan je meer last hebben.

Als je oude pfeiffer weer optrede, wat kan alleen je heb er inder last van, dan vind je het terug in je bloed. Je vind het zo wie zo terug. De andere variant kun je ook testen in je bloed. Tenminste dat hebben ze destijds bij mij gedaan, was het trouwens niet.

Misschien heb je er wat aan.Dank je! Ga ik even googlen! Er bestaan veel fabels, bijv. dat je Pfeiffer maar 1 keer kan krijgen.. Op internet lees ik echter dat mensen soms wel drie keer ziek worden..
quote:Louise70 schreef op 30 september 2013 @ 11:40:

Hoi allemaal,

Ik ben nu een aantal weken aan het tobben met mijn gezondheid. Het begon met nachtzweten, enorm droge mond, tongbranden en keelpijn. Ben naar de dokter geweest en kreeg in eerste instantie een middel tegen schimmelinfectie in de mond. Dat hielp niet en dus terug naar de dokter voor een bloedtest..

Ondertussen zijn mijn lymfklieren opgezet in keel en oksels en ben ik doodmoe. Ik wacht nu op de bloeduitslag van Pfeiffer.. Ik heb 20 jaar geleden Pfeiffer gehad en lees op internet dat Pfeiffer weer kan gaan opspelen.. Wie herkent deze klachten? In de bloedtest zal ongetwijfeld een restje Pfeiffer zitten..Aha. Duidelijk. Nuf said.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven