Gezondheid alle pijlers

Welke Fitbit?

30-05-2017 05:24 11 berichten
Hallo allemaal,

Ik wil graag een Fitbit aanschaffen om meer inzicht te krijgen in mijn leefpatroon. Nu zit ik al dagen te twijfelen tussen de Charge 2 of de Alta HR. De alta vind ik persoonlijk iets vrouwelijker omdat deze wat smaller is. Maar wat ik begrijp is dat de Charge wat meer functies heeft? Ik wil hem met name gebruiken tijdens mijn werk en sport (voetbal). Welke is dan het meest betrouwbaar? Ik hoor graag ervaringen.

Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Ligt eraan welke functies je wilt gebruiken.. Ik heb zelf al een jaar de gewone Alta en kan er in principe alles mee, zit alleen geen hartslagmeter op, maar dat vind ik ook niet erg..
Ik heb Charge 2, maar zou nu voor de Alta kiezen omdat die idd smaller is en ik de extra functies van de Charge niet gebruik. In de praktijk boeit het me niet zo hoe hoog m'n hartslag is. Als je hem voor sporten gaat gebruiken is dat misschien wel handig...
Misschien is de Misfit ook iets voor je. Die zijn wat fijner in de vormgeving.
Ik zou voor een horloge met hartslagmeter gaan. Je hartslag, ook in rust, zegt veel over je conditie.
Horizon81 schreef:
30-05-2017 07:42
Ik zou voor een horloge met hartslagmeter gaan. Je hartslag, ook in rust, zegt veel over je conditie.
Dit inderdaad. Ik heb de Fitbit charge en die bevalt goed. Je kunt er eventueel ook andere bandjes voor kopen om ze wat vrouwelijker te maken.
Je hoeft niet bang te zijn voor de dood. Als jij er bent is de dood er niet, ben jij er niet dan is de dood er.
Ik heb gewoon de one die ik aan mn beha kan vastklippen.
Alvast bedankt voor de reactie's. Nog een vraag werkt de Fitbit ook als je hem in de broekzak hebt. Op mijn werk mag ik namelijk geen sieraden om.
Ik heb de Fitbit Zip, met zo`n clip. Heel handig voor aan je broekzak, je hemd, je BH etc.
citroen6 schreef:
30-05-2017 09:02
Alvast bedankt voor de reactie's. Nog een vraag werkt de Fitbit ook als je hem in de broekzak hebt. Op mijn werk mag ik namelijk geen sieraden om.
Ja natuurlijk. Hij werkt niet op zonlicht ofzo.
Hier de charge 2 die super is.
Maar aangezien je op het werk geen sieraden mag zou ik denk ik voor een goedkopere versie gaan.
Om je hartslag te meten moet je hem namelijk om je pols hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven