Welke ooglasermethode??
maandag 7 november 2016 om 19:52
Hallo,
Ik ben helemaal klaar met mijn lenzen + bril en heb na lang twijfelen besloten dat ik mijn ogen wil laten laseren. Maar nu... Welke methode? Ik vind de 'flapjes'-methode (zoals IntraLASIK) eigenlijk nogal eng omdat die flapjes naar verluidt nooit meer vastgroeien en je dus blijvend een zwakke plek in je ogen houdt. Maar over de TransPRK lees ik ook minder enthousiaste geluiden.
Vandaar dus mijn vraag wat jullie gekozen hebben en hoe dat bevalt!
Dankjewel alvast
Ik ben helemaal klaar met mijn lenzen + bril en heb na lang twijfelen besloten dat ik mijn ogen wil laten laseren. Maar nu... Welke methode? Ik vind de 'flapjes'-methode (zoals IntraLASIK) eigenlijk nogal eng omdat die flapjes naar verluidt nooit meer vastgroeien en je dus blijvend een zwakke plek in je ogen houdt. Maar over de TransPRK lees ik ook minder enthousiaste geluiden.
Vandaar dus mijn vraag wat jullie gekozen hebben en hoe dat bevalt!
Dankjewel alvast
maandag 7 november 2016 om 20:16
Vorig jaar juni de no-touch van Bergman clinics gedaan, superblij mee. Hiervoor gekozen omdat ik een flapje ook maar een eng idee vond en het feit dat ze je oog aanraken al helemaal.
Goed en snel hersteld, wel nog een tijdje vaak met een zonnebril gelopen, maar ook dat trok langzaam wel. Ik zou er zo weer voor kiezen.
Goed en snel hersteld, wel nog een tijdje vaak met een zonnebril gelopen, maar ook dat trok langzaam wel. Ik zou er zo weer voor kiezen.
maandag 7 november 2016 om 20:26
Ik heb relex Smile laten doen bij international vision centers, heel blij mee! Weinig last gehad en dezelfde dag zag ik al beter dan jaren. Zou het zo weer doen. Het finetunen van dichtbij zien (was bijziend) heeft een aantal maanden geduurd maar dat ging heel geleidelijk, niet iets waar je echt hinder van ondervindt.
maandag 7 november 2016 om 21:14
Ik heb mijn ogen 15 jaar geleden laten laseren met de lasik methode. Nog altijd blij mee.
De eerste week was lastig bij mij omdat ik in slaap was gevallen en toen, waarschijnlijk de flapjes los had gewreven. Normaal moet je slapen met oogdoppen op. Week met lenzen moeten lopen om de flapjes goed te laten zitten. Daarna nooit meer ergens last van gehad. Zicht voor veraf is nog steeds goed.
De eerste week was lastig bij mij omdat ik in slaap was gevallen en toen, waarschijnlijk de flapjes los had gewreven. Normaal moet je slapen met oogdoppen op. Week met lenzen moeten lopen om de flapjes goed te laten zitten. Daarna nooit meer ergens last van gehad. Zicht voor veraf is nog steeds goed.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
woensdag 9 november 2016 om 12:55
donderdag 17 november 2016 om 18:38
Ik ben vorig jaar met Ooglaservip naar Turkije gereisd voor een ooglaserbehandeling. Vrienden vonden het raar dat ik mijn behandeling in het buitenland wilde laten doen, maar het heeft zich geloond Mijn zusje heeft een turks vriendin die een goede kliniek heeft aangeraad. Ze waren echt professioneel en een nederlandstalige begeleidster was de hele tijd erbij.
Mijn hoornvlies was te dun voor een behandeling met een flapje dus hebben ze bij mij de Transprk notouch techniek uitgevoerd. De eerste 2 dagen waren een beetje heftig maar de derde dag was het al veel beter. Ik heb op internet veel gelezen over deze methode voodat ik het heb laten doen en ben nu heel erg tevreden. In Turkije kost het ook veel minder dan in Nederland blijkbaar omdat ze zoveel behandelingen uitvoeren.
Resultaat: Heel tevreden met mijn zicht en heb nog geld over ook, ik kan het zeker aanraden
http://www.ooglaservip.nl/ Hier heb je een link als je geinteresseerd bent
Mijn hoornvlies was te dun voor een behandeling met een flapje dus hebben ze bij mij de Transprk notouch techniek uitgevoerd. De eerste 2 dagen waren een beetje heftig maar de derde dag was het al veel beter. Ik heb op internet veel gelezen over deze methode voodat ik het heb laten doen en ben nu heel erg tevreden. In Turkije kost het ook veel minder dan in Nederland blijkbaar omdat ze zoveel behandelingen uitvoeren.
Resultaat: Heel tevreden met mijn zicht en heb nog geld over ook, ik kan het zeker aanraden
http://www.ooglaservip.nl/ Hier heb je een link als je geinteresseerd bent
anoniem_317751 wijzigde dit bericht op 17-11-2016 19:14
Reden: Ben vergeten een link te geven
Reden: Ben vergeten een link te geven
% gewijzigd
zondag 20 november 2016 om 20:26
zaterdag 26 november 2016 om 23:51
Lieve schat. Misgaan kan niet, dit is uitgesloten, tenzij er een vliegtuig op het gebouw knalt. Zo zei mijn oogchirurg des tijds.
Ik heb mijn ogen 6 jaar geleden laten laseren. Lasik wordt altijd aangeraden. Wanneer je hoornvlies afwijkt dan pas gaan ze over op Lasek.
Ga naar een bijeenkomst om info op te doen. 1e Consult is altijd gratis. Tegenwoordig zijn er zorgverzekeringen die dit zelfs deels vergoeden.
Ik heb mijn ogen 6 jaar geleden laten laseren. Lasik wordt altijd aangeraden. Wanneer je hoornvlies afwijkt dan pas gaan ze over op Lasek.
Ga naar een bijeenkomst om info op te doen. 1e Consult is altijd gratis. Tegenwoordig zijn er zorgverzekeringen die dit zelfs deels vergoeden.
zondag 27 november 2016 om 00:39
Ik heb mijn ogen 4 jaar geleden laten laseren. Hierbij werd het flapje ook met een laser gemaakt ipv met een mesje. Je merkt er niks van.. Ben 's middags om 14.00 uur geholpen en kon 's avonds om 18.30 de ondertiteling op de tv alweer zonder bril lezen. Ben de volgende dag al weer gaan werken. Het enige wat ik nu wel heb is dat ik veel sneller mijn zonnebril opzet. Maar ik ben nog steeds erg blij met het resultaat.