Welke opticien, bril nodig. Advies.

vrijdag 22 november 2013 om 10:51
Wie kan me vertellen welke opticien de meeste kwaliteit voor een betaalbare prijs biedt en waar ik verder nog op moet letten bij het aanschaffen van een bril. Een tweede gratis bril net zoals bij Pearl lijkt me niet nodig. 1 bril lijkt me genoeg of niet soms? Welke opties voor de glazen moet ik nemen? Anti-statisch? Dunne glazen?
Alvast veel dank voor het meedenken.
Alvast veel dank voor het meedenken.

zondag 24 november 2013 om 14:26
Mijn man gaat voortaan naar eyewish. Goede service gehad daar de laatste keer een een prima bril. Daarvoor altijd naar brilservice in Zeist, dat is ook een hele prettige winkel met goed personeel dat echt de tijd voor je heeft. En je kan altijd binnen lopen als er iets is. Maar we doen nu geen boodschappen meer in Zeist, dus vandaar een andere winkel wat dichterbij nu.
zondag 24 november 2013 om 21:07

woensdag 27 november 2013 om 14:17
En zo is het afgelopen:
Eerst ben ik 4 brillenzaken gelopen.
HA: Hadden niet de beste keus voor mij qua montuur.
Eyewish: Ik schrok meteen een beetje van de prijzen.
Pearl: De prijzen en aanbiedingen waren onduidelijk aangegeven.
Specsavers: Duidelijke prijzen, voor mij ook de beste keus. Ontspiegelen is gratis bij het door mij gekozen montuur.
Het controleren van mijn ogen kwam mij professioneel over, de hele afhandeling komt mij tot dusverre goed over en volgende week kan ik de bril ophalen, ik verwacht geen bijzonderheden.
Eerst ben ik 4 brillenzaken gelopen.
HA: Hadden niet de beste keus voor mij qua montuur.
Eyewish: Ik schrok meteen een beetje van de prijzen.
Pearl: De prijzen en aanbiedingen waren onduidelijk aangegeven.
Specsavers: Duidelijke prijzen, voor mij ook de beste keus. Ontspiegelen is gratis bij het door mij gekozen montuur.
Het controleren van mijn ogen kwam mij professioneel over, de hele afhandeling komt mij tot dusverre goed over en volgende week kan ik de bril ophalen, ik verwacht geen bijzonderheden.