Wie doet er mee? (5 kilo kwijtraken voor November)
zaterdag 2 oktober 2010 om 18:52
Wie doet er met mij mee om 5 kilo kwijt te raken in Oktober
Een gezonde recept voor 4 personen
Ingrediënten "Fussili al tonno":
•2 blikjes tonijn in olie
•2 kleine preien
•2 rode paprika
•1 potje crème fraîche
•2 tl bouillon poeder
•peper
•zout
•400 gr fussili
Bereiding "Fussili al tonno":
Kook de pasta al dente.
Snij de prei in dunne ringetjes, en de paprika in kleine stukjes. Fruit de prei en paprika in wat olie uit het blikje tonijn. Vermeng de crème fraîche erdoor, voeg de tonijn in stukjes toe en laat het geheel warm worden. Naar smaak bouillon poeder en wat peper toevoegen.
Een gezonde recept voor 4 personen
Ingrediënten "Fussili al tonno":
•2 blikjes tonijn in olie
•2 kleine preien
•2 rode paprika
•1 potje crème fraîche
•2 tl bouillon poeder
•peper
•zout
•400 gr fussili
Bereiding "Fussili al tonno":
Kook de pasta al dente.
Snij de prei in dunne ringetjes, en de paprika in kleine stukjes. Fruit de prei en paprika in wat olie uit het blikje tonijn. Vermeng de crème fraîche erdoor, voeg de tonijn in stukjes toe en laat het geheel warm worden. Naar smaak bouillon poeder en wat peper toevoegen.
zaterdag 2 oktober 2010 om 19:47
hoi B (wat een onmogelijke nick)
ik wil wel een poging wagen. ik heb een rottijd achter de rug/zit ik nog midden in dus ik weet niet of het me gaat lukken. Ik wil wel een poging doen omdat ik ook lichamelijke klachten heb.
ik weet wanneer ik gezond eet (de schijf van 5) en wat meer sport ik redelijk snel afval vooral de eerste tijd dus theoretisch gezien moet t lukken
wat wordt je strategie?
xxx fener
ik wil wel een poging wagen. ik heb een rottijd achter de rug/zit ik nog midden in dus ik weet niet of het me gaat lukken. Ik wil wel een poging doen omdat ik ook lichamelijke klachten heb.
ik weet wanneer ik gezond eet (de schijf van 5) en wat meer sport ik redelijk snel afval vooral de eerste tijd dus theoretisch gezien moet t lukken
wat wordt je strategie?
xxx fener
zondag 3 oktober 2010 om 17:32
5 kilo in 1 maand is ook teveel. (ik ben dan al langer bezig)
Maar in ieder geval voor de feestdagen 5 kilo kwijtraken is wel haalbaar.
Fener, mijn strategie is om zoals altijd 2 keer per week te sporten, maar de laatste tijd ben ik mij meer gaan verdiepen in voeding en gezonde recepten die ik heb gevonden in een boek
Doe je mee
Maar in ieder geval voor de feestdagen 5 kilo kwijtraken is wel haalbaar.
Fener, mijn strategie is om zoals altijd 2 keer per week te sporten, maar de laatste tijd ben ik mij meer gaan verdiepen in voeding en gezonde recepten die ik heb gevonden in een boek
Doe je mee
zondag 3 oktober 2010 om 20:27
vanaf morgen doe ik mee!
ik heb een stok achter de deur nodig dus ik ga hier beloven
1. niet buitensporing snoepen, dwz niet elke dag snoepen, wel een keer een taartje op een verjaardag
2. meer bewegen. als mijn rug het toelaat 2x per week rustig opstarten joggen en andere dagen 30 minuten bewegen bijv wandelen met hond etc(is nederlandse standaard gezond bewegen)
succes voor ons!
ik heb een stok achter de deur nodig dus ik ga hier beloven
1. niet buitensporing snoepen, dwz niet elke dag snoepen, wel een keer een taartje op een verjaardag
2. meer bewegen. als mijn rug het toelaat 2x per week rustig opstarten joggen en andere dagen 30 minuten bewegen bijv wandelen met hond etc(is nederlandse standaard gezond bewegen)
succes voor ons!
dinsdag 5 oktober 2010 om 21:24
zaterdag 9 oktober 2010 om 09:18
Hey B,
ik doe mee!
Als reminder zet ik even hier mijn lengte, gewicht etc. Heb ik een mooie stok achter de deur . Ben enorm aangekomen na een ziekteperiode en zit nu vaak 's avonds te snaaien uit frustratie.
Lengte: 1.87
Huidige gewicht: 95 kilo
Streefgewicht: 85 kilo
Sport: windsurfen, lopen en fietsen
Maar eerst 5 kilo voor november! Iemand nog slanke recepten?
ik doe mee!
Als reminder zet ik even hier mijn lengte, gewicht etc. Heb ik een mooie stok achter de deur . Ben enorm aangekomen na een ziekteperiode en zit nu vaak 's avonds te snaaien uit frustratie.
Lengte: 1.87
Huidige gewicht: 95 kilo
Streefgewicht: 85 kilo
Sport: windsurfen, lopen en fietsen
Maar eerst 5 kilo voor november! Iemand nog slanke recepten?
zaterdag 9 oktober 2010 om 14:05
hoi geelgorsje
b is op het moment niet zo spraakzaam:)
ik zie dat jij ook een veranderd patroon hebt nav ziek zijn.
me too, ik dacht dat we ons vooral op ,,de verandering,, moeten richten ipv blindstaren op afvallen. Dus meer bewegen minder snaaien.
Ik denk zodra ik me daar opricht ik minder snel doorsnaai wanneer ik eens een keer wat lekkers eet,
liefs fener
b is op het moment niet zo spraakzaam:)
ik zie dat jij ook een veranderd patroon hebt nav ziek zijn.
me too, ik dacht dat we ons vooral op ,,de verandering,, moeten richten ipv blindstaren op afvallen. Dus meer bewegen minder snaaien.
Ik denk zodra ik me daar opricht ik minder snel doorsnaai wanneer ik eens een keer wat lekkers eet,
liefs fener
zondag 10 oktober 2010 om 11:38