wie ervaring met Mirena??
maandag 24 augustus 2009 om 14:22
Hallo ik ben een moeder van 23 jaar en ik heb twee kinderen, 3 en 1 jaar.
Gelijk toen ik mijn eerste menstruatie plaatsvond na onze laatste kind heb ik de mirena laten plaatsen. Ik had er natuurlijk eerst goed overgelezen en ik dacht er positief over.
In het begin was het zo lastig, de ene week had ik wat bruinig bloed de andere week maar 2 daagjes bruinig bloed, na 3 maanden stopte dat maar ik had nog wel elke maand mijn menstruatie met menstruatie pijn.
Na 10 maanden hebben we besloten het eruit te halen, doordat we nog een kind wilden maar ook omdat ik toch elke maand mijn menstruatie had. 7 Augustus kreeg ik dus weer mijn menstruatie. 14 Augustus liet ik de mirena eruit halen. 16 Augustus bloedde ik tot 18 Augustus. Gemeenschap gehad dus afwachten. Groetjes!!!
Gelijk toen ik mijn eerste menstruatie plaatsvond na onze laatste kind heb ik de mirena laten plaatsen. Ik had er natuurlijk eerst goed overgelezen en ik dacht er positief over.
In het begin was het zo lastig, de ene week had ik wat bruinig bloed de andere week maar 2 daagjes bruinig bloed, na 3 maanden stopte dat maar ik had nog wel elke maand mijn menstruatie met menstruatie pijn.
Na 10 maanden hebben we besloten het eruit te halen, doordat we nog een kind wilden maar ook omdat ik toch elke maand mijn menstruatie had. 7 Augustus kreeg ik dus weer mijn menstruatie. 14 Augustus liet ik de mirena eruit halen. 16 Augustus bloedde ik tot 18 Augustus. Gemeenschap gehad dus afwachten. Groetjes!!!
maandag 24 augustus 2009 om 14:53
prachtig verhaal, hoewl ik dnek dat je het hier ervaringen gevraagd over het mirenaspiraaltje wilde plaatsen...
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
maandag 24 augustus 2009 om 15:14
Volgens mij klopt je titel totaal niet met je OP. Als je die laat wijzigen, krijg je misschien meer respons. Bijvoorbeeld: 'wie wil er ook zwanger worden na gebruik Mirena?' (Volgens mij zijn er trouwens al topics over zwanger worden na Mirena gebruik. En al helemaal veel topics gaan over zwanger worden in het algemeen. Succes!)