Gezondheid alle pijlers

Wie is er nog meer ziek?

19-02-2011 10:58 33 berichten
Ik ben vast niet de enige toch?
Mijn vriendje....
Alle reacties Link kopieren
Ik ben officieel niet meer ziek, maar voel me nog wel zo.
Ook heel erg hoesten? Af en toe heb ik het gevoel dat mijn longen het begeven!
Voel me deze week eindelijk weer wat beter, na 2 maand!

Begon inderdaad met keelpijn, hoesten, verkouden en zo moe..

Ondertussen een kuurtje gehad, maar hoesten doe ik nog steeds.

Is echt een rotgriep dit jaar! Heb me nog nooit zo lang niet fit gevoeld.
Grieperig. Beetje keelpijn. Maar niet écht ziek. Ziek ben ik als ik mijn bed niet meer uitkan. Of als de Ibuprofen niets meer doet.
Ben net beter, maar gelukkig had ik niet die nare hoestgriep. Maar 'slechts' een oorontsteking. AU! Maar gelukkig was het vrij snel over.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Ik ben ziek.

Zit aan een zware antibioticum, 3 pillen per dag.

Longen doen pijn, bloedneuzen, slijmproppen vermengd met bloed ophoesten.
Wie biedt er meer?!
ik ben ook nog steeds ziek twee weken geleden griep gehad gister last van mn kies in een keer,vandaag weer snipverkouden,alles zit dicht!

snotteren en nog steeds kriebel en slijm hoesten

Ook ben ik totaal lusteloos en moe

ik begon me eigenlijk af te vragen hoelang dit nog kan gaan duren...iemand suggesties?

een griepje hoort toch na een weekje hooguit twee voorbij te zijn ?
Ik begon met griep rond 15 december, en ben nu nog steeds snotverkouden! Doe er echt alles aan: bruistabletten, verse sinaasappelsap, keelpastilles, veel slaap..

Maar gaat dus nog niet echt snel
Ik en mijn dochter, voor de 2e x. Baal ervan
Wens jullie allemaal beterschap.
Hahaha, gedeelde smart is halve smart of zoiets? Ik (en iedereen uit mijn omgeving) heb het een paar weken geleden al gehad. Beterschap!
Mijn dochter heeft een week lang ziek gelegen op de bank met 40graden koorts.

Ze is nu al weer een week lang naar school en ik heb nog nergens last van dus ik heb volgens mij geluk dit keer.
Ik.

Dochter knapt op, mama ziek.

Bwûh.
jaaa iedereen beterschap gewenst!!
Hier in huis ook de griep. De kinderen hoesten zich helemaal groen en geel, onvoorstelbaar. Volgens de h.a was dit een typische mexicaanse griep hoest. Verder het hele riedeltje vol met spierpijn, keelpijn ( heel erg) oorpijn, buikpijn met bijbehorende stoelgang, hoofdpijn en heel erg moe...( en koorts boven de 40, anderhalve week aan 1 stuk.
Ik ben al een week of vijf aan één stuk door verkouden met de pijnlijkste keelpijn ooit en ik slaap nachten gewoon niet door het vele hoesten. Verder heel erg moe en ik heb oorpijn en spierpijn. Geen idee welke monsterverkoudheid dit moet zijn, je merkt wel dat alles heftiger wordt, jeetje! Als een oudje deze verkoudheid krijgt, overleeft-ie het niet. En daar ben ik het nog het meeste bang voor, dat ik een oudje aansteek. Bah...
Ik werd half januari ziek, geen tijd om in bed te liggen en het hing er ook net tegenaan of dat wel of niet nodig was. Nu voel ik me nog steeds niet fit, nog steeds verkouden, snel moe... :(

Ben niet de enige lees ik.
quote:Ligeia schreef op 19 februari 2011 @ 12:40:

Ik ben al een week of vijf aan één stuk door verkouden met de pijnlijkste keelpijn ooit en ik slaap nachten gewoon niet door het vele hoesten. Verder heel erg moe en ik heb oorpijn en spierpijn. Geen idee welke monsterverkoudheid dit moet zijn, je merkt wel dat alles heftiger wordt, jeetje! Als een oudje deze verkoudheid krijgt, overleeft-ie het niet. En daar ben ik het nog het meeste bang voor, dat ik een oudje aansteek. Bah...

Wow ook al zoo lang!!

Heel veel beterschap ermee verder...
Jep, hier longontsteking. Heb al een kuur maar werkt niet heel hard, heb er geloof ik in de loop vd week een verkoudheid bij gekregen. Keel is helemaal kapot gehoest en hoofd en oren doen er ook zeer van. Het ergste is dat ik maandag moet vliegen... dat gaat pijn doen!

Beterschap allemaal!
beterschap voor alle zielige snottebellen!!!

gaat hier nog steeds goed.yeeaaahhh.
Ik heb voor de meiden hier nu noscapine voor de nacht. Wát een wondermiddel is dat. Het gaat in hun geval om een droge functie-loze hoest prikkel die een nare blaf en rauwe keel veroorzaakt. Noscapine dempt die prikkel en je kan dan heerlijk een paar uurtjes hoest-loos slapen.

Overdag veel neussray, stomen en rusten.

Maar ja...
Yep, hier ook een (half) zieken. Al sinds eind vorig jaar aan het kwakkelen. Eind vorige week werd het weer erger en deze week maar naar de dokter gegaan. Nu een antibioticakuur om alle bacteriën uit te roeien. Ben t wel zat, vooral de hoofdpijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven