Wie is er nog meer ziek?
zaterdag 19 februari 2011 om 13:51
zaterdag 19 februari 2011 om 13:54
Ik ben 2 weken geleden een week ziek geweest (koorts en zo enorm hoesten de hele tijd). Eergisteren viel het me ineens op dat het hoesten zo ongeveer gestopt is (soms nog wel wat slijn dat los moet maar niet meer dat zere ''alsof ik er bijna in blijf'' hoesten...). Zit momenteel alleen maar met een doorkomende verstandskies... tja, dat gaat wel weer over.
Mijn moeder en tante liggen al bijna 2 weken op de bank, mijn vader heeft het vlak voor mij ook bijna 2 weken gehad.
Er zijn hier in de stad basisscholen met in sommige klassen nog maar 9 kinderen (van de 30) omdat de rest ziek thuis is... Ja, de griep is vrij heftig dit jaar heb ik het idee.
Beterschap allemaal!!
Mijn moeder en tante liggen al bijna 2 weken op de bank, mijn vader heeft het vlak voor mij ook bijna 2 weken gehad.
Er zijn hier in de stad basisscholen met in sommige klassen nog maar 9 kinderen (van de 30) omdat de rest ziek thuis is... Ja, de griep is vrij heftig dit jaar heb ik het idee.
Beterschap allemaal!!

woensdag 2 maart 2011 om 15:08
Ik meld me ook. Ik voelde me vanaf vorige week al wat lusteloos en sneller moe, maar dacht dat het wel weer over zou gaan aangezien dat niks nieuws is voor mij :p maar ben nu toch echt ziek. Vannacht mijn maag helemaal binnenste buiten gekeerd en lig nu al de hele dag op de bank. Ook mijn ouders liggen op dit moment allebei ziek in bed. (wel gezellig met zijn 2en haha).
woensdag 2 maart 2011 om 21:50
Half januari griep gehad incl 3 dagen ziekmelding, tussendoor blijven kwakkelen, ieder weekend bijkomen, sinds gisteren weer ziekmelding (en wat voel ik me daar toch rot onder 2x in zon korte tijd) vanwege holteontsteking. Mijn hoofd ontploft zowat! Ik wil ZON! Wel een opluchting dat meer mensen het hebben, ik kwakkel vaker in de laatste wintermaanden en voel me dan zo'n watje. En uitzieken snap ik nooit zo goed wat dat is.