Gezondheid alle pijlers

Wij leven met chronische pijn - kletstopic vervolg

20-09-2019 20:20 2962 berichten
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.

Iedereen is welkom mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Alle reacties Link kopieren
GS, dat weet je nooit natuurlijk.
Maar het is toch wel belangrijk dat je je gehoord en begrepen voelt en dat er een klik is bij een fysio.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Haha dank je, VGM😊

Heb vannacht ook nog lip En kotsen van de migraine dus het cirkeltje is weer rond.
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Spannend GS. Wel raar van je vorige fysio dat het zo gelopen is.
bij mij komt trouwens migraine door overprikkeling/overbelasting.
Ik heb er medicatie voor en die helpt ook alleen maar als ik dan mijn slaapkamer in ga, als ik blijf zitten tussen de kinderen doet deze niets. Wat logisch is. (en als ik alleen ben met de kinderen kan ik natuurlijk sowieso niet naar de slaapkamer)
Bij mij is het dus een stukje zelfzorg, al is het niet altijd te voorkomen en zoek ik ook wel eens bewust de overdaad aan prikkeling op. Niet omdat ik nou zo een zin heb in migraine, maar omdat ik mijn gezin en mezelf een dagje uit gun.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
Kohaku schreef:
05-11-2019 13:37
Dreamer, het gaat niet om mijn persoonlijke account, geen nood 😋

oh ik dacht al, ik zie je nog! Gelukkig.
Ik heb Nartjie nu ook :hug:

Wel jammer dat zoiets leuks zo'n negatieve invloed kan hebben.
Later is nu
Ik heb morgenvroeg weer (nieuwe) fysio (waarvoor ik vorige week op verkeerde locatie was) en ondertussen wordt hond getrimd. Dat wordt even stressen heen en weer.

En ik was er vanmorgen over uit dat ik nu écht die elektrische fiets ging kopen, maar ik vind het nog steeds zoveel geld. Man wordt zat van mijn getwijfel en heeft me al 'verboden' die fiets te kopen, in de hoop dat ik dan kont tegen de krib gooi en júist ga. Meestal werkt dat, maar ik zie nu natuurlijk wat hij doet, dus helpt het geen zak.
Later is nu
Hoe krijgen jullie de foto's zo mooi? Bij mij is het een zooitje.
Hebben jullie insta via internet of de app
Haha Dreamer, omgekeerde psychologie.
Soms werkt dat idd. Bij mij nooit, als man of kinderen persé willen dat ik iets doe voor mezelf dan kunnen ze het het beste zelf regelen. Dus in jouw geval zou mijn man dan gewoon die fiets gehaald hebben.
Als ze iets voor zichzelf willen van me, werkt het beste te zeggen dat ze me nodig hebben.

Ik heb zojuist de stofzuiger door de benedenverdieping gehaald en de hal, keuken en badkamer gedweild. Alles wel met de franse slag uiteraard, anders kom ik tijd tekort. Voor het oog ziet het er weer netjes uit. Nu straks mijn werkkleding nog strijken voor morgen, maar zo eerst dochter ophalen. Die heeft haar laatste werkdag op de crisisopname gehad. Vanaf volgende week gaat ze een dag op de woongroep werken en een dag de ambulante zorg doen voor de ggz. Ook weer een leuke uitdaging.
Hier toch maar even weer naar bed. Alsik op zo'n dag dan toe geef en rust neem, komt er vaak vermoeidheid uit.

Dit heeft zich de dagen hiervoor ook wel geuit, in hoofdpijn oa. Maar ik heb dan geen zin er aan toe te geven.

Dat is niet leuk. Wel begrijpelijk dat veel mensen dus maar door gaan in plaats van rust inbouwen, ik ooit ook.
Nartjie zou je mij je naam willen sturen van Instagram? Wil je graag volgen 😊
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Pb voor kohaku
Gele_Suikerspin schreef:
05-11-2019 13:31
Dat heb je snel geregeld! Knap.
Ja, snel he! Levertijd was 2 tot 4 werkdagen. Zaterdag besteld dus ik dacht nog: Uiterlijk donderdag is ie binnen.

Kreeg vanmorgen een mailtje dat ie onderweg was. Nu dus inmiddels binnen.
Ik heb mijn insta naam veranderd is Nartjie72.
Vind ik toch prettiger
Ik volg je Nartjie ;) Weet je mijn naam nog? Anders stuur ik hem ff via pb nog.
Kwebbeltje, helaas weet ik jou naam niet
nartjie schreef:
05-11-2019 17:52
Kwebbeltje, helaas weet ik jou naam niet

Je hebt me al gevonden zag ik :)

Mijn matras is inmiddels helemaal geinstalleerd, alleen ruikt ie nog wel helemaal nieuw :hihi: Dus heb hem nog niet opgedekt, dat doe ik wel later op de avond.
Wel fijn hoor, een nieuw matras. Moet zeggen, sinds ik die ontdekking had van die schimmel, sliep ik toch minder lekker. Maar dat is nu verleden tijd.

Dadelijk lekker douchen en daarna met begeleiding even wat opruimen en afwassen.
Kwebbeltje91 schreef:
05-11-2019 18:21
Je hebt me al gevonden zag ik :)

Mijn matras is inmiddels helemaal geinstalleerd, alleen ruikt ie nog wel helemaal nieuw :hihi: Dus heb hem nog niet opgedekt, dat doe ik wel later op de avond.
Wel fijn hoor, een nieuw matras. Moet zeggen, sinds ik die ontdekking had van die schimmel, sliep ik toch minder lekker. Maar dat is nu verleden tijd.

Dadelijk lekker douchen en daarna met begeleiding even wat opruimen en afwassen.
Die maar even via pb. Want geen idee wie je bent
Je hebt pb Nartjie
Hebben jullie dat ook wel eens? Dat je gewoon zó ongelofelijk boos ben op het leven en alles??
Dat heb ik nu dus. Ik vloek nooit maar kan het nu wel bijna doen.
Heb zaterdag weer een begrafenis. Hij was maar 39...
Lientje: verschrikkelijk is dat. Gewoon te jong, wat naar. Ik snap dat je van streek bent van zo’n bericht.
cesium24 schreef:
05-11-2019 18:58
Lientje: verschrikkelijk is dat. Gewoon te jong, wat naar. Ik snap dat je van streek bent van zo’n bericht.
Vind het vooral erg voor zijn kindje. ( moeder uit beeld ivm psychische problemen) Papa je wordt beter hoor ik ga voor je zorgen. Terwijl hij wist dat hij het niet ging redden.
Maar hoe leg je dat uit aan zo'n kleintje?
Zo triest.
Man is hevig van slag nu.
Is er 2 weken terug nog geweest. Collega zzp-er. Geen verzekering( want uitgesloten ivm eerdere kanker) dus tot op 3 weken terug nog doorgemarteld met werken. Man hielp hem zoveel mogelijk zodat hij veel kon rusten even in een auto steeds .
Toen voor een operatie het ziekenhuis in. En pats boem. Nu dit bericht.
Ach verdorie Lientje. Het leven is zó ontiegelijk oneerlijk verdeeld..
Vreselijk Lientje :hug:
Man is weer eens gestresst. Druk met werk en toch ook zenuwen voor mijn operatie. Hij heeft ook geen idee wat hem te wachten staat, hoe ik ben daarna en zo. Zijn werkgevers, die enorm meeleven, vroegen vandaag aan hem hoe de operatie verlopen was. Man verhaal verteld. Maar zij vonden het raar dat man dus naar huis is gegaan woensdag en ik daar dus het grootste gedeelte van de dag alleen heb liggen wachten op de operatie die niet kwam. Hij heeft dat zichzelf best wel aangetrokken.
Hij is zelf als klein kind een keer geopereerd maar heeft daar nauwelijks een herinnering aan dus mijn operatie en het gedoe eromheen is echt nieuw voor hem.

Dat, in combinatie met een hoop werkstress (deadlines) maakt dat sfeer gespannen is in huis.
Ach jee Lise.
Misschien een idee om vanavond even met z'n 2en een luchtige serie/film te kijken? Even wat afleiding proberen te zoeken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven