Gezondheid alle pijlers

Wij leven met chronische pijn - kletstopic vervolg

20-09-2019 20:20 2962 berichten
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.

Iedereen is welkom mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
En nu ben ik vast iemand vergeten, sorry alvast.

Mijn dagen staan in het teken van schoonmaken, alles zit onder het stof.
Ik heb echt nergens anders puf voor. Nu twee weken rust omdat het stucwerk moet drogen.
Weer terug van de huisarts. Hij twijfelt een beetje of het migraine is, dus ik heb nu medicijnen meegekregen die een migraineaanval moet onderdrukken. Helpt dat niet, dan is het geen migraine volgens hem.
Nou Cesium ik kan extra hard meppen deze week. Er zit een kaartje in mijn brievenbus met letterlijk alleen de tekst “zomaar een kaartje van Papa en Mama”. :thunder:
YellowLemon schreef:
07-10-2019 11:23
Nou Cesium ik kan extra hard meppen deze week. Er zit een kaartje in mijn brievenbus met letterlijk alleen de tekst “zomaar een kaartje van Papa en Mama”. :thunder:
Ach nee, wat een naar begin van de week zo. :hug:
Ach lieve Yellow, wat rot voor je. Sla erop los!
Alle reacties Link kopieren
Tsjonge Yellow, de bedoeling zal vast wel goed zijn maar het komt dan wel weer even binnen :hug:

Cesium, ik denk zeker aan de overgang. Maar wilde het niet schrijven, anders denken jullie, heb je haar weet met haar : het zal de overgang wel zijn. :blabla: :proud:
Gelukkig maar dat je nu even rust hebt, heb je geen hulp bij het schoonmaken?

Lise, nou, daar ben je dan ook niet echt veel mee opgeschoten, heb je het nog gevraagd van het hersenvocht icm hernia?
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn klus voor man (bijna ) af, moet alleen de brieven die ik heb getypt even naar het postkantoor brengen.
De was hangt ook.
Nu eerst maar even een middagbroodje eten en even zitten. Dan vanmiddag nog het nodige maar dat zie ik straks wel weer.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
lientje69 schreef:
07-10-2019 11:51


Lise, nou, daar ben je dan ook niet echt veel mee opgeschoten, heb je het nog gevraagd van het hersenvocht icm hernia?
Nee, ik bedacht me op de fiets nog dat ik deze hoofdpijn ook al voor de hernia had.
Als de triptaan helpt, hoop ik dat het ook voldoende is om het draaglijk te houden.

Verder was het bezoek kort en krachtig, niks over mijn hernia, of er geopereerd gaat worden en zo. Lekker betrokken, die man :bonk:
Ja volgens mij zijn ze wereldvreemd ofzo. Ik heb ze al vaker op timing gewezen. Like maandag ochtend.

Ik mis mijn schop. God wat zou ik nu graag graven. Maarrr dan sloop ik mezelf ook weer.

Er komt echt zo’n bonkende energie in me los. Ik ben echt een monster soms, ik wil vol de discussie aan gaan. Je stuurt niet zomaar een kaartje dus houd die schijn lekker bij je, houd uberhaupt het kaartje bij je.
envelop dichtplakken en kaartje retour afzender doen?
lise1985 schreef:
07-10-2019 12:19
envelop dichtplakken en kaartje retour afzender doen?
Ze hebben hem zelf in de brievenbus gestopt. Ben inderdaad wel geneigd om hem terug in hun brievenbus te stoppen maar ze wonen aan het eind van een doodlopende straat met familie aan ‘t begin dus ik pas. :rolling:
YellowLemon schreef:
07-10-2019 12:25
Ze hebben hem zelf in de brievenbus gestopt. Ben inderdaad wel geneigd om hem terug in hun brievenbus te stoppen maar ze wonen aan het eind van een doodlopende straat met familie aan ‘t begin dus ik pas. :rolling:
O ja, dan is dat geen optie
Alle reacties Link kopieren
cesium24 schreef:
07-10-2019 10:47
Deel twee.

Nartjie: ik vind dat je goed bezig bent! Het opbouwen van de medicatie is echt moeilijk. Je hebt de eerste week er al bijna opzitten!

Kwebbeltje: dat klinkt als een heel fijn weekend. Zo heerlijk dat je elkaar zonder veel woorden begrijpt.

Kohaku: je had het moeilijk de afgelopen week. Heel veel sterkte!

Yellow: ik ben zo blij voor je dat je een therapie gevonden hebt waar je iets aan hebt. Sla de boosheid en teleurstelling er maar uit.

Suzy: succes morgen! Ik weet niet of je de autokosten ergens kunt declareren, ik zou niet weten waar.

Doro: gaat het goed met jou?
Ik heb mijn ex-werkgever gemaild met die vraag, zij betalen mij ook nog steeds namelijk omdat ze eigenrisicodrager zijn.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
07-10-2019 08:03
Hai
Nou ben ik benieuwd wat jij keek, GS

Sterkte vandaag iedereen
Ik duik het bed weer in. Migraine. Ben er wel uit, had heel optimistisch medicijnen genomen en dacht dat het wel ging lukken. Nou.. nee. Het voelt alsof m'n hersenen los door m'n schedel drijven. Ofzo.. wiebelig, naast de pijn.
unbelievable op netflix.

Hoop niet dat ik mensen hier mee trigger. Echt geen aanrader voor als je dit is overkomen.

Het gaat over een vrouw die wordt verkracht maar er is geen bewijs en ze geloven haar niet. Later zijn er 2 vrouwelijke recherche die het wel tot op de bodem uitzoeken.
Het onderwerp is totaal niet mooi. Maar de uiteindelijke hulp en toch een aantal mensen die het beste voor haar hebben in een wereld die tegen haar is, maakt het dat het mij aanspreekt.

Dat er altijd nog een paar goede mensen zijn.

Maar de serie is heel heftig.
Alle reacties Link kopieren
Uiteindelijk goed geslapen. Wel veel dromen.

Jammer genoeg ook oude dromen die weer terug zijn.

In dromen woonde ik steeds in mijn oude huis. Die bleef maar terug komen. Uiteindelijk verhuisde ik een 2 maanden terug, eindelijk uit dat huis. In mijn droom.

En nu woon ik er weer :facepalm:

Voor mij stond die droom voor, dat ik de periode van die tijd nog erg aan het verwerken was, een plek aan het geven. Ik was dan ook blij dat ik eindelijk de deur achter mij dicht deed.

Dat ik er nu weer woon in mijn droom, is in die zin te verklaren, omdat er een bruiloft is geweest en daardoor weer verhalen en foto's en gevoelens van vroeger letterlijk en figuurlijk naar boven kwamen.

Ook overdag heb ik weer meer flashbacks zoals ik het noem. Alles in de trabd van, toen deed ik dom, zag ik er niet uit, slechte hulpverlening oa.

Dus baalde dat de droom er weer was.

Maar ik heb wel hoop dat hij, als dit alles weer zakt en ik het geordend heb in mijn hoofd, de droom ook weer weg gaat.
Ik heb hem ook gezien Suikerspin. Ik was er echt van onder de indruk toen ik hem keek maar ik merk dat ik een heel groot deel alweer kwijt ben.
GS: dankjewel voor de tip!
Gele_Suikerspin schreef:
07-10-2019 12:58
unbelievable op netflix.

Hoop niet dat ik mensen hier mee trigger. Echt geen aanrader voor als je dit is overkomen.

Het gaat over een vrouw die wordt verkracht maar er is geen bewijs en ze geloven haar niet. Later zijn er 2 vrouwelijke recherche die het wel tot op de bodem uitzoeken.
Het onderwerp is totaal niet mooi. Maar de uiteindelijke hulp en toch een aantal mensen die het beste voor haar hebben in een wereld die tegen haar is, maakt het dat het mij aanspreekt.

Dat er altijd nog een paar goede mensen zijn.

Maar de serie is heel heftig.
Zou mijn verhaal kunnen zijn. Behalve dan die 2 vrouwelijke recherche, die deden het af als leugen. Vooral omdat 1 was getrouwd met een Filipino(dader is Filipino) en zei zij Filipino's doen dat niet. Dus dan ben je uitgeluld.
nartjie schreef:
07-10-2019 14:35
Zou mijn verhaal kunnen zijn. Behalve dan die 2 vrouwelijke recherche, die deden het af als leugen. Vooral omdat 1 was getrouwd met een Filipino(dader is Filipino) en zei zij Filipino's doen dat niet. Dus dan ben je uitgeluld.
Nartjie: wat heftig voor jou! Dat zal moeilijk zijn om naar te kijken.
Alle reacties Link kopieren
nartjie schreef:
07-10-2019 14:35
Zou mijn verhaal kunnen zijn. Behalve dan die 2 vrouwelijke recherche, die deden het af als leugen. Vooral omdat 1 was getrouwd met een Filipino(dader is Filipino) en zei zij Filipino's doen dat niet. Dus dan ben je uitgeluld.
Heftig zeg!

YellowLemon, misschien maar beter dat je een deel kwijt bent.

Ik vond vooral hoe de dader in beeld kwam en bij vlagen de daad, heel heftig gefilmd.

Voor wie van detectives houd is, miss fisher een aanrader op netflix. Wel in de oudheid, wat ik juist leuk vind qua kostuums. Redelijk simpele misdaad en houtje touwtje opsporing. Want nog geen computers enzo.

Maar als je van spanning houd is de serie te zoet sappig.

Maar met een sterke vrouwelijke hoofdrol.
Alle reacties Link kopieren
Gele_Suikerspin schreef:
07-10-2019 12:58
unbelievable op netflix.

Hoop niet dat ik mensen hier mee trigger. Echt geen aanrader voor als je dit is overkomen.

Het gaat over een vrouw die wordt verkracht maar er is geen bewijs en ze geloven haar niet. Later zijn er 2 vrouwelijke recherche die het wel tot op de bodem uitzoeken.
Het onderwerp is totaal niet mooi. Maar de uiteindelijke hulp en toch een aantal mensen die het beste voor haar hebben in een wereld die tegen haar is, maakt het dat het mij aanspreekt.

Dat er altijd nog een paar goede mensen zijn.

Maar de serie is heel heftig.
Heuy ik zei wat doms :p

Ehm, ik heb de eerste 3 afleverringen gekeken maar vond het redelijk triggerend idd dus ben gestopt.
kohaku wijzigde dit bericht op 07-10-2019 15:03
9.07% gewijzigd
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Alle reacties Link kopieren
Als je van spanning houdt en onverwachte wendingen, is de bodyguard een aanrader.
Alle reacties Link kopieren
Wat een malloten dan zeg nartjie, die rechercheurs.
Dit moet je dan maar zeker noet kijken dan. :hug:
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Ik heb geen Netflix, dus dat scheeld
Snelkookpan snelkookpan.

Ik draai een beetje door dames. Ben spontaan blij dat mijn schop gejat is. Anders stond ik nu een kuil te graven, weet naast die kaart best nog wel wat dingen die mogen branden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven