Gezondheid alle pijlers

Wij leven met chronische pijn - kletstopic vervolg

20-09-2019 20:20 2962 berichten
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.

Iedereen is welkom mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Alle reacties Link kopieren
nartjie schreef:
07-10-2019 14:35
Zou mijn verhaal kunnen zijn. Behalve dan die 2 vrouwelijke recherche, die deden het af als leugen. Vooral omdat 1 was getrouwd met een Filipino(dader is Filipino) en zei zij Filipino's doen dat niet. Dus dan ben je uitgeluld.

Oh men, wat kortzichtig ook. :hug:
Later is nu
Yellow, jij ook een :hug:

Cesium, merk jij ook al wat van je prikjes? In goede zin dan?

Ik ben nog steeds wiebelig. Zo irritant. En typen gaat ook steeds mis. Bij praten met m'n zoon zei ik woorden verkeerd. Vandiedingen. Ik ga dan altijd aan m'n verstand twijfelen.
Later is nu
nartjie schreef:
07-10-2019 15:47
Ik heb geen Netflix, dus dat scheeld
Hoop dat ik niks getriggert heb bij jou :redrose:

Hoe gaat het vandaag met de bijwerkingen? Nog contact gehad met een arts of psychiater?
YellowLemon schreef:
07-10-2019 16:22
Snelkookpan snelkookpan.

Ik draai een beetje door dames. Ben spontaan blij dat mijn schop gejat is. Anders stond ik nu een kuil te graven, weet naast die kaart best nog wel wat dingen die mogen branden.
Misschien wat kunst maken?
Schilderen kan ook heerlijk zijn als je hoofd zo druk is. Al een tijdje geen kunst meer van je gezien hier.
YellowLemon schreef:
07-10-2019 16:22
Snelkookpan snelkookpan.

Ik draai een beetje door dames. Ben spontaan blij dat mijn schop gejat is. Anders stond ik nu een kuil te graven, weet naast die kaart best nog wel wat dingen die mogen branden.
Heb je geen vuurkorf Yellow?
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Ik zit in mijn witboek vandaag al op 8 " goede "dingen!
Niet dat dat nu al zó snel mijn minderwaardigheidscomplex oplost, maar toch.
lientje69 wijzigde dit bericht op 07-10-2019 17:45
0.75% gewijzigd
Goed zo Lientje!
Gele_Suikerspin schreef:
07-10-2019 16:31
Misschien wat kunst maken?
Schilderen kan ook heerlijk zijn als je hoofd zo druk is. Al een tijdje geen kunst meer van je gezien hier.
Ja ik moet weer beginnen. Ik doe dat soort dingen meer in de winter.

Maar ik moet mijn tuin ook eerdt winter klaar maken. Ik heb 330 bloembollen gekregen maar mijn schop is dus gejat. Donderdag is mijn betaaldag dus dan ga ik meteen een nieuwe halen. Ik heb nog best een tuinlijstje. De tomatenplanten en bonenplanten moeten ook weggehaald gaan worden natuurlijk. Ik kan nog heel veel zaad vangen. Ik wil delen afdekken met karton...

Ik ben wel op een andere manier aan het aanklooien maar dat is digitaal op mijn telefoon. Kan wel even een mapje maken sommige zijn wel geinig.
lientje69 schreef:
07-10-2019 17:38
Heb je geen vuurkorf Yellow?
Nee, die wil ik wel nog een keer. Zo’n kleine stenen. Ik ben sowieso wel een pyromaan.

https://imgur.com/gallery/oM17tLx

Afbeelding
Afbeelding
Goed bezig Lientje.

Die serie klinkt heftig.

Ik voel me weer een beetje scherp. Ik ben benieuwd of de medicatie werkt bij een volgende aanval.
Gele_Suikerspin schreef:
07-10-2019 16:29
Hoop dat ik niks getriggert heb bij jou :redrose:

Hoe gaat het vandaag met de bijwerkingen? Nog contact gehad met een arts of psychiater?
Bijwerkingen zijn nu wat minder. Hoop dat het zo blijft. Heb wel even geappt met svp'er, maar weer eens geen antwoord.

Wel een beetje trigger, maar niet jou schuld. Kon jij niet weten
:'(
Hoorde vanmiddag van een vriendin dat haar ex (ex buurtjes) zelfmoord heeft gepleegd... Haar zoon heeft net mij nog aangesproken op fb maar hij is wat beperkt, zegt dingen als: het leven gaat ook gewoon verder. Ze hadden al even geen contact en het ging ook niet goed met buurman maar dit had ik dan weer niet verwacht.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Heftig Suzy. Dat hakt erin dan hè als het zo dichtbij komt :hug:
Cesium, ik krijg donderdag de uitslag.

Ik voel me moe, moe en moe.

Voor iedereen een :redrose:, :hug: en een :bye:
Och jeetje Suzy wat een heftig bericht :hug:
Heftig Suzy :hug:
Wat heftig Suzy :hug:
Later is nu
Moyrrie: ik hoop op een goede uitslag! Heel veel sterkte, je moet lang wachten, :hug:

Suzy: zo’n nieuws komt wel binnen, :hug:
Suzy wat heftig.

Ik ben moed aan het verzamelen uit bed te komen. Veel pijn vandaag en een drukke dag op het werk voor de boeg.
"After all this time?" "Always."
Sterkte vandaag dan Severus!

Ik ben net het bed uit. Ik zit weer in een goed ritme qua dagindeling en qua pijn is het ook redelijk te doen. Komende maandag moet ik naar het ziekenhuis voor alle preoperatieve dingen en daarna kan het echte aftellen beginnen.
Heel heftig Suzy :( :hug: Veel sterkte.

Iedereen succes en sterkte met vandaag, het gaat hier qua chaos in mijn hoofd een beetje kut dus reageer niet veel.
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Sterkte Kohaku :hug:
Dank je Lise :hug:
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Sterkte Kohaku!

Ook een :hug: voor alle anderen.

Ik lees af en aan mee de laatste dagen, maar mis veel.

Ben nog steeds erg moe. Eigenlijk had ik gepland deze week mijn normale leven weer te gaan oppakken, maar dat gaat hem niet worden.

Ondertussen stapelen de puinhopen in huis zich rap op, moeten de kinderen kleren uit de strijkmand vissen en loop ik ontzetten achter met mijn werk. Heel frustrerend!
Frustrerend Doro. Het heeft er toch behoorlijk ingehakt bij je? :hug:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven