Wij leven met chronische pijn - kletstopic vervolg

vrijdag 20 september 2019 om 20:20
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.
Iedereen is welkom mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Iedereen is welkom mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
maandag 7 oktober 2019 om 16:27
Oh men, wat kortzichtig ook.

Later is nu
maandag 7 oktober 2019 om 16:29
maandag 7 oktober 2019 om 16:31
Misschien wat kunst maken?YellowLemon schreef: ↑07-10-2019 16:22Snelkookpan snelkookpan.
Ik draai een beetje door dames. Ben spontaan blij dat mijn schop gejat is. Anders stond ik nu een kuil te graven, weet naast die kaart best nog wel wat dingen die mogen branden.
Schilderen kan ook heerlijk zijn als je hoofd zo druk is. Al een tijdje geen kunst meer van je gezien hier.
maandag 7 oktober 2019 om 17:38
Heb je geen vuurkorf Yellow?YellowLemon schreef: ↑07-10-2019 16:22Snelkookpan snelkookpan.
Ik draai een beetje door dames. Ben spontaan blij dat mijn schop gejat is. Anders stond ik nu een kuil te graven, weet naast die kaart best nog wel wat dingen die mogen branden.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
maandag 7 oktober 2019 om 17:40

maandag 7 oktober 2019 om 17:48
Ja ik moet weer beginnen. Ik doe dat soort dingen meer in de winter.Gele_Suikerspin schreef: ↑07-10-2019 16:31Misschien wat kunst maken?
Schilderen kan ook heerlijk zijn als je hoofd zo druk is. Al een tijdje geen kunst meer van je gezien hier.
Maar ik moet mijn tuin ook eerdt winter klaar maken. Ik heb 330 bloembollen gekregen maar mijn schop is dus gejat. Donderdag is mijn betaaldag dus dan ga ik meteen een nieuwe halen. Ik heb nog best een tuinlijstje. De tomatenplanten en bonenplanten moeten ook weggehaald gaan worden natuurlijk. Ik kan nog heel veel zaad vangen. Ik wil delen afdekken met karton...
Ik ben wel op een andere manier aan het aanklooien maar dat is digitaal op mijn telefoon. Kan wel even een mapje maken sommige zijn wel geinig.

maandag 7 oktober 2019 om 18:00
Nee, die wil ik wel nog een keer. Zo’n kleine stenen. Ik ben sowieso wel een pyromaan.
https://imgur.com/gallery/oM17tLx

maandag 7 oktober 2019 om 19:45
Bijwerkingen zijn nu wat minder. Hoop dat het zo blijft. Heb wel even geappt met svp'er, maar weer eens geen antwoord.Gele_Suikerspin schreef: ↑07-10-2019 16:29Hoop dat ik niks getriggert heb bij jou
Hoe gaat het vandaag met de bijwerkingen? Nog contact gehad met een arts of psychiater?
Wel een beetje trigger, maar niet jou schuld. Kon jij niet weten
maandag 7 oktober 2019 om 20:15

Hoorde vanmiddag van een vriendin dat haar ex (ex buurtjes) zelfmoord heeft gepleegd... Haar zoon heeft net mij nog aangesproken op fb maar hij is wat beperkt, zegt dingen als: het leven gaat ook gewoon verder. Ze hadden al even geen contact en het ging ook niet goed met buurman maar dit had ik dan weer niet verwacht.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.

dinsdag 8 oktober 2019 om 09:56

dinsdag 8 oktober 2019 om 13:05
Sterkte Kohaku!
Ook een
voor alle anderen.
Ik lees af en aan mee de laatste dagen, maar mis veel.
Ben nog steeds erg moe. Eigenlijk had ik gepland deze week mijn normale leven weer te gaan oppakken, maar dat gaat hem niet worden.
Ondertussen stapelen de puinhopen in huis zich rap op, moeten de kinderen kleren uit de strijkmand vissen en loop ik ontzetten achter met mijn werk. Heel frustrerend!
Ook een

Ik lees af en aan mee de laatste dagen, maar mis veel.
Ben nog steeds erg moe. Eigenlijk had ik gepland deze week mijn normale leven weer te gaan oppakken, maar dat gaat hem niet worden.
Ondertussen stapelen de puinhopen in huis zich rap op, moeten de kinderen kleren uit de strijkmand vissen en loop ik ontzetten achter met mijn werk. Heel frustrerend!