Gezondheid alle pijlers

Wij leven met chronische pijn - kletstopic vervolg

20-09-2019 20:20 2962 berichten
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.

Iedereen is welkom mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Kwebbeltje91 schreef:
20-10-2019 13:50


Lise je hebt weer een pb. Een wat langere deze keer :P

Je hebt wederom antwoord :)
Alle reacties Link kopieren
Moet je morgen werken Dreamer?
Hoop dat het morgen beter gaat dan!
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Beterschap Dreamer!
Oei Cesium :hug:
Alle reacties Link kopieren
Pfff. Slecht geslapen door veel pijn. Net mijn bed uit en ja hoor, het regent weer eens. Raar toch dat mijn lijf dat zo goed voelt aankomen.
Afijn, kan vandaag nog de cbd olie gebruiken en heb nog maar even een goede dosis gekomen. Hopelijk zakt het straks af. En anders maar wat pijnstillers erin, heb nog genoeg te doen vandaag .

Dreamer, hoe is het met je migraine?
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!

Hoofdpijn gelukkig weer weg, maar de wekker stoorde me wel ineen droom, dus zette ik 'm uit en droomde gezellig verder :facepalm: 'Gelukkig' regent het, dus het wordt geen lange wandeling met de hond. Die vind elke stap buiten de deur nu eigenlijk al dierenmishandeling :proud:

Fijne dag vandaag iedereen. :sun:
Later is nu
Nou mijn dag begint k*t.
Stond net aan een dichte deur bij cliënt. Komt de buurvrouw naar me toe en zegt dat cliënt is opgenomen in het ziekenhuis. En dat wordt dan even niet doorgegeven :steam: Sta ik daar voor niks.
Alle reacties Link kopieren
Kwebbeltje91 schreef:
21-10-2019 09:32
Nou mijn dag begint k*t.
Stond net aan een dichte deur bij cliënt. Komt de buurvrouw naar me toe en zegt dat cliënt is opgenomen in het ziekenhuis. En dat wordt dan even niet doorgegeven :steam: Sta ik daar voor niks.
Oei, wat slordig kwebbel.
Was het niet doorgegeven door client zelf of door je organisatie die wel op de hoogte was? Krijg je die uren dan wel betaald of ook niet?
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
Jee, Kwebbel, dat is balen!

Ik zit erover te denken vanmiddag vrij te nemen. Ben nog zó moe. Maarja.. helpt dat, is dan de vraag.
Later is nu
lientje69 schreef:
21-10-2019 09:39
Oei, wat slordig kwebbel.
Was het niet doorgegeven door client zelf of door je organisatie die wel op de hoogte was? Krijg je die uren dan wel betaald of ook niet?
Ik denk dat de cliënt zelf niet meer in positie was om dit door te geven. Ging al een tijdje niet lekker.
Organisatie wist nergens vanaf, anders hadden ze me wel gebeld.
Uren krijg ik wel uitbetaald, omdat zijn afwezigheid niet door familie is doorgegeven. Als iets op tijd wordt doorgegeven is het geen probleem.

En ben net gebeld dat adres van vanmiddag ook niet doorgaat. Onverwachts vrij dus. Ergens wel lekker, maar ik had me ingesteld om te werken en als dat dan ineens niet doorgaat, moet ik toch weer even omschakelen hoor.
Kwebbeltje: dat is wel raar zeg. Twee adressen op één dag die niet doorgaan.
Probeer toch maar te genieten van je onverwachte vrije dag.
Alle reacties Link kopieren
Dat is onverwachts kwebbel. Niet leuk voor je cliënt. Is dat dan ook einde verhaal?

Dreamer, je zou, als de rust er is thuis, best even gewoon lekker kunnen ontspannen, power nap doen, misschien even wat mindfulness? Lekker lezen?

Hier enorm slecht geslapen. Vriend vroeg zich net af hoe de blaadjes ineens zo van de boom voor het huis komen maar daar weet ik het antwoord wel op... pfff wat heeft hij liggen snurken. Maar buiten dat: ik had gewoon zo’n hoofdpijn dat ik niet in slaap viel. Er schijnt hier in het dorp stroomstoring te zijn geweest, maar dat bleek niet in dit stuk te zijn. Wel heel groot deel van de provincie. Wij zitten net aan de andere kant van het spoor dus daar ligt wellicht een grens.

Ik kwam gisteren een leuke ‘challenge’ tegen waar ik nog nooit van had gehoord, al bestaat het al sinds 2003. NaNoWriMo.
National Novel Writing Month. Het is in november en doel is dat je een boek schrijft in een maand tijd van minstens 50.000 woorden. Nu wilde ik toch al in die drie weken rust lekker gaan schrijven dus dit lijkt mij een leuke uitdaging. Niet erg als ik het niet haal, ik moet mijzelf natuurlijk niet over de kop werken.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Cesium, jep. Al had ik dat van die andere cliënt ook wel verwacht hoor. Maar ja.
Net boodschappen gedaan, en vanmiddag op de koffie bij iemand. Moet toch iets met mn vrije dag..

Suzy, dat weet ik niet. Ik vermoed van wel want het ging al een tijdje niet lekker met die cliënt. Maar ik wacht af.. Ik reken er eigenlijk op dat ik er niet meer naartoe hoef.
Alle reacties Link kopieren
:hug: voor allen, zo te lezen!

Ik heb een wisseling van pb-er omdat een van de 2 een ziek kind heeft ineens, dus ook hier is het schakelen. Huishouden voor het laatst met begeleider gedaan, volgende week is ze weg dus is het iemand anders.

Heb niet zo veel geslapen want zit een wervel gek in mijn rug. Zelfde als begin vorig jaar, heerlijk :/
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Alle reacties Link kopieren
Oja en moet vanmiddag bellen voor mijn spalken en naar psychiater voor info over opname, dat vind ik erg eng, maar het zal moeten.
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Alle reacties Link kopieren
Suzy, ik zit het toch uit vandaag. Als ik deze week nog een middag vrij neem, is het donderdag. Dan is zoon ook aan het werk.
Ik zit wat krap in de uren en merk dat ik het toch zonde vind dan. Laat ik die rust na m'n werk en vanavond maar zoeken :-]

Leuk dat schrijven! Ik had het wel vaker gezien, maar kom er eigenlijk nooit toe om het ook echt te doen.

Heb je er problemen mee, Kohaku, die wissel?
Sterkte met je wervel.

Weet je al wat je gaat doen, Kwebbel, met je onverwacht vrije dag?
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Nee gaat wel, ze zijn er allebei altijd op maandag en wisselen elke week dus gebeurt wel eens. Dankje!
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Ja Dreamer, ik ga zo naar een familielid die ik al een tijdje niet gesproken heb. Even bijkletsen en ze vroeg ook of ik vanavond mee-eet. Scheelt weer koken voor mezelf ;)
Alle reacties Link kopieren
Fijn
voor jullie allebei :daisy:

Nartjie, hoe gaat het bij jou?
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Switchen van hulp. Grrrr. Zijn anderen nou zo dom of ben ik nou zo slim (6)

Ik ben bezig een andere fysio te vinden en het gaat zo vreemd.

Ik heb een verwijzing van de huisarts maar die stuurt ze naar mij.
Goed, bel ik zelf maar die fysio praktijk. Zegt ze iemand kan je wel terug bellen. Die gene weet niet waar het over gaat. Lekkere communicatie bij dat bedrijf.

Heb er hoofdpijn van.
Ik laat het nu even en denk na wat ik wil.

Ik vind de zorg vaak zo houtje touwtje.
Sterkte Kohaku :hug:

@Lientje, alvast een fijne vakantie! Ik hoop dat jullie een heerlijke tijd gaan hebben samen.
Alle reacties Link kopieren
lise1985 schreef:
21-10-2019 13:03
Sterkte Kohaku :hug:

@Lientje, alvast een fijne vakantie! Ik hoop dat jullie een heerlijke tijd gaan hebben samen.
Dank je Lise! Gaat vast goed komen.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nagenoeg alles klaar staan voor de reis. Koffers ingepakt, papieren gecheckt .
Vanavond man zijn laadsnoer en scheerapparaat nog in de koffer.
Oh, boekjes nog. Mag ik wel niet vergeten. Wat leesvoer voor mocht ik me vervelen.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Vanochtend anderhalf uur met mijn oma in het ziekenhuis gezeten. Dat heeft er bij mij wel ingehakt. Maar ik vond dat ze niet alleen moest gaan :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk Lien! Het is heerlijk weer in het gebied zag ik.
Hebben jullie in Barcelona ook nog tijd of is het meteen inschepen?
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven