Wij leven met chronische pijn - kletstopic vervolg

vrijdag 20 september 2019 om 20:20
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.
Iedereen is welkom mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Iedereen is welkom mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
zaterdag 19 oktober 2019 om 19:42
zaterdag 19 oktober 2019 om 19:45
Ik ben dus best een scheiterd wat dat betreft.
Durf het risico dat ik in een buitenlandse cel belandt niet aan.
De cbd/ thc laat ik sowieso al thuis, daar wordt al voor gewaarschuwd op de website waar ik het bestel.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!

zaterdag 19 oktober 2019 om 19:58
Hm, redelijk. Beetje een dip en weer een toename van pijn. Vandaag daar bovenop nog een korte migraine-aanval.
Ik ben echt aan het aftellen tot de operatie.

zaterdag 19 oktober 2019 om 20:03
Ik heb je geantwoord

zaterdag 19 oktober 2019 om 20:25
Wat klote Lise maar o zo herkenbaar. Veel sterkte! Laat de moed niet zakken Lise.

Lientje, als de CBD met TCH is thuis laten. De rest kan je met een uitdraai van de apotheek meenemen. Ik ben zo naar de US gereisd en heb het meteen laten zien dus niet nadat ze het vroegen.
Ik had oa Oxycontin, AD en Diazepam.
Jullie zijn allemaal schatten. Zo mooi hoe jullie elkaar steunen en ervaringen delen. Super topic

zaterdag 19 oktober 2019 om 22:00
Wij hebben gisteren en vandaag de vier afleveringen van The Masked Singer gekeken. Ik vind het een leuk programma. Wie zit er toch onder
We hebben tot nu toe 2 van de 4 goed gehad. Van de papegaai weten we zeker wie het is. Van de anderen hebben we vermoedens. Meer die kijken?

We hebben tot nu toe 2 van de 4 goed gehad. Van de papegaai weten we zeker wie het is. Van de anderen hebben we vermoedens. Meer die kijken?
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
zaterdag 19 oktober 2019 om 22:23
Nou, hij stonk een beetje

En als hij dan naast de visite op de bank gaat zitten, toch een dingetje zegmaar. Nu ruikt hij naar fruit (ben even vergeten welke) en kokos.
en door dat stomme vuurwerk lukt het me amper nog er 's avonds mee uit te gaan

Vandaag een drukke dag gehad dus. En nu echt weer overal pijn, maar het is eindelijk rustig, dus ik heb niet zo'n zin om naar bed te gaan. Niet slim, natuurlijk. Nahja, meeste troep is alweer opgeruimd, er staat alleen een tuintafel binnen en ik weet nog niet of ik die met zoon weer buiten ga zetten of dat man en zoon dat mogen doen, wanneer man terug is van z'n toernooi morgen.
Later is nu

zaterdag 19 oktober 2019 om 22:39
suzyqfive schreef: ↑19-10-2019 22:00Wij hebben gisteren en vandaag de vier afleveringen van The Masked Singer gekeken. Ik vind het een leuk programma. Wie zit er toch onder![]()
Ja hier nog een kijker

De papegaai weet ik ook zeker. De leeuw ook.
Volgende week worden er 4 ontmaskerd. Dat moet ook wel want over 2 weken begint the voice weer. Dus ze moeten wel opschieten

zaterdag 19 oktober 2019 om 22:42
Kwebbeltje91 schreef: ↑19-10-2019 22:40Dreamer het is wel raak met dat vuurwerk he bij jullie?
Hier vorige week een paar knallen gehoord (en dan ook echt na 23.00, schrik me een ongeluk steeds).
Ja, het is hier sowieso wekelijks, zomer én winter.
Ik word er soms ook helemaal gek van, vooral voor en door de bange hond, trouwens. Het schijnt dat gisteren de politie in de wijk is geweest, omdat er gedacht werd dat er een gasexplosie was, maar het was vuurwerk.

En maar lullen over een vuurwerkverbod. We hebben 363 dagen per jaar een vuurwerkverbod. Dat kunnen ze al niet handhaven, hoe willen ze dat bij de jaarwisseling dan volhouden?
EN.. ik denk dat als er die 363 dagen per jaar niet zo geknald werd, er veel minder geroepen werd om een vuurwerkverbod. Je wordt er nu gewoon continu mee geconfronteerd.
Later is nu

zaterdag 19 oktober 2019 om 22:46
Pfoe daar word je niet vrolijk van.
Dat hele vuurwerkverbod gaat er toch niet komen ben ik bang.
Dat krijgen ze toch nooit voor elkaar? Ik was een paar jaar geleden bij mijn vader op oudjaarsdag en toen gingen we even naar Duitsland. Daar stonden echt heel veel Nederlanders vuurwerk te kopen.
En dat buitenlandse vuurwerk is toch veel zwaarder dan 'ons' vuurwerk toch?
Ach zo sneu van je hond. Onze hond was er ook altijd zo bang voor. Kroop nog net niet op schoot.
Dat hele vuurwerkverbod gaat er toch niet komen ben ik bang.
Dat krijgen ze toch nooit voor elkaar? Ik was een paar jaar geleden bij mijn vader op oudjaarsdag en toen gingen we even naar Duitsland. Daar stonden echt heel veel Nederlanders vuurwerk te kopen.
En dat buitenlandse vuurwerk is toch veel zwaarder dan 'ons' vuurwerk toch?
Ach zo sneu van je hond. Onze hond was er ook altijd zo bang voor. Kroop nog net niet op schoot.
zaterdag 19 oktober 2019 om 23:25
Hier gelukkig geen last van vuurwerk.
Dreamer, ja, wel een koffër mee maar ik wil mijn en man zijn medicijnen in de handbagage. Stel dat er een koffer niet aankomt dan heb ik een probleem .
Hier ook een kijker naar de mask singer.
Vind het een leuk programma idd
Dreamer, ja, wel een koffër mee maar ik wil mijn en man zijn medicijnen in de handbagage. Stel dat er een koffer niet aankomt dan heb ik een probleem .
Hier ook een kijker naar de mask singer.
Vind het een leuk programma idd
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!

zondag 20 oktober 2019 om 10:21
zondag 20 oktober 2019 om 11:07
Kun je niet 1 (extra) doosje in de koffer doen, voor het geval dat?
Ik las even te snel trouwens, dacht dat je je man en jou medicijnen samen in de koffer wilde hebben. Arme man

Later is nu
zondag 20 oktober 2019 om 11:08
Slapen is hier ook een ding de laatste tijd. Zeker als ik met vriend slaap ben ik,vaak wakker en droom ik behoorlijk.
Lientje om op jouw vraag terug te komen, ja de vakantie was de extra pijn zeker waard. Vanaf morgen start ik weer met mijn sport regime. Wil wel wat gaan veranderen maar moet nog even checken bij mijn revalidatie of dat kan en of ik het dan op de juiste manier aan pak.
Fijne zondag allemaal.
Lientje om op jouw vraag terug te komen, ja de vakantie was de extra pijn zeker waard. Vanaf morgen start ik weer met mijn sport regime. Wil wel wat gaan veranderen maar moet nog even checken bij mijn revalidatie of dat kan en of ik het dan op de juiste manier aan pak.
Fijne zondag allemaal.
"After all this time?" "Always."
zondag 20 oktober 2019 om 11:09