Wij leven met chronische pijn - kletstopic vervolg

vrijdag 20 september 2019 om 20:20
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.
Iedereen is welkom mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Iedereen is welkom mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".

vrijdag 25 oktober 2019 om 22:20
Kohaku: ik vind niet dat je je hoeft te verontschuldigen voor wat je geschreven hebt.
Heftige documentaire heb je gezien,
Lise: ik vind eigenlijk ook dat je moet kunnen zeggen dat je geen bezoek van je ouders wilt. De mijne hadden daar, denk ik, geen genoegen mee genomen.
Ik begrijp dat dit lastig is.
Kwebbeltje: fijne dag morgen! En goed dat je zo assertief was!
Heftige documentaire heb je gezien,

Lise: ik vind eigenlijk ook dat je moet kunnen zeggen dat je geen bezoek van je ouders wilt. De mijne hadden daar, denk ik, geen genoegen mee genomen.
Ik begrijp dat dit lastig is.
Kwebbeltje: fijne dag morgen! En goed dat je zo assertief was!

vrijdag 25 oktober 2019 om 23:07
Ooh ja dat zou ook kunnen!
Ik zag op Twitter dat er verschillende mensen Tania Kross zeggen. Ik ken haar verder niet maar als ik op youtube zoek, moet ik zeggen dat het stemgeluid wel aardig overeen komt.

zaterdag 26 oktober 2019 om 08:08
Nee Suzy. Tania schijnt een operazangeres te zijn, en ze heeft toen ook meegedaan aan de Beste Zangers.
Maar ik ben benieuwd, volgende week zullen we het zien.
Ik ga vandaag een dagje weg met wat mensen die het gisterenavond nog niet gezien hebben dus ik mag niks zeggen vandaag. Ik focus me vandaag maar vooral op de dieren haha.

Ik ga vandaag een dagje weg met wat mensen die het gisterenavond nog niet gezien hebben dus ik mag niks zeggen vandaag. Ik focus me vandaag maar vooral op de dieren haha.
zaterdag 26 oktober 2019 om 08:59
Vind ik niet hoor Lise.
Jij bent degene die wordt geopereerd en dus ook de enige die mag aangeven hoeveel , wanneer en wie je op bezoek wilt hebben.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
zaterdag 26 oktober 2019 om 09:08
Kohaku, ik heb erover gelezen die documantaire. Hij is erg heftig, ik denk dat dit nog niet het juiste moment was voor jou om het te kijken. Te heftig gewoon.
Kwebbeltje veel plezier vandaag!
We zitten op het vliegveld
Vliegen pas half 4
Dat wordt nog ff wachten dus. Maar we durfden het niet aan de stad in. Alhoewel de taxichauffeur er vrij luchtig
over deed

Kwebbeltje veel plezier vandaag!
We zitten op het vliegveld
Vliegen pas half 4
Dat wordt nog ff wachten dus. Maar we durfden het niet aan de stad in. Alhoewel de taxichauffeur er vrij luchtig
over deed
zaterdag 26 oktober 2019 om 09:12
Man wilde graag met de kapitein op de foto.
Een jonge mega knappe Italiaanse kapitein.
Die vond het heel bijzonder. Een man die dat wilde.
Wil je vrouw niet? Nee, zei man, alleen ik.
Mijn vrouw leeft elke dag al met een knappe Italiaan.
Beetje jammer dat hij inmiddels kalend is en 20 kilo te zwaar, maar vroeger, oelala...
Een jonge mega knappe Italiaanse kapitein.
Die vond het heel bijzonder. Een man die dat wilde.
Wil je vrouw niet? Nee, zei man, alleen ik.
Mijn vrouw leeft elke dag al met een knappe Italiaan.

Beetje jammer dat hij inmiddels kalend is en 20 kilo te zwaar, maar vroeger, oelala...

zaterdag 26 oktober 2019 om 09:30

zaterdag 26 oktober 2019 om 09:32
Zo, dat is een lange zit op het vliegveld zeg. Ik geloof dat ik ook nog wel even de stad in was gegaan dan. Kun je je wel een beetje vermaken op het vliegveld?

zaterdag 26 oktober 2019 om 09:41
Veel plezier vandaag!Kwebbeltje91 schreef: ↑26-10-2019 08:08Nee Suzy. Tania schijnt een operazangeres te zijn, en ze heeft toen ook meegedaan aan de Beste Zangers.
Ik heb je geantwoord

zaterdag 26 oktober 2019 om 09:59
Lukt wel hoor
Zitten nu op rustig plekje met boek en telefoon.
Mensen kijken. Koffie erbij
zaterdag 26 oktober 2019 om 10:09
Ik wil geen blauwsuzyqfive schreef: ↑25-10-2019 19:30Ik heb alles gelezen maar de helft vergeten![]()
Kohaku, sterkte, hopelijk krijg je snel een plekje.
Lise, wat snel! Dan ben je er straks maar mooi vanaf!
Dreamer, jammer van de fiets.
In het dorp van mijn vriend zit echt een hele fijne fietsenmaker die echt een heleboel verschillende soorten elektrische fietsen heeft. Ook knalblauwe bijvoorbeeld.

Mijn man is heel tevreden over de Stella, maar als ik toch voor zo'n (saaie) fiets ga, ga ik denk ik bij de fietsenmaker. Prijs maakt niet zoveel uit en iets met lokale middenstand enzo. Het is maar al te makkelijk dat die fietsenmaker er zit.
Goedenmorgen iedereen!

Man en zoon zijn uitgevlogen en ik verdoe m'n tijd steeds met stomme spelletjes op de telefoon. Kijken of ik die wat weg kan leggen vandaag. Eerst koffie.
Later is nu
zaterdag 26 oktober 2019 om 10:11
Ik vind dit lastig. Jij hebt geen goede band met je ouders, dus ik kan me voorstellen dat jij eerst wilt weten hoe je je voelt, lichamelijk en mentaal, voordat je ze ziet. Ik zou m'n ouders graag even zien op zo'n moment en weet ook dat mijn ouders graag langs zouden komen. Verder weet ik dat ik in zo'n geval ook graag naar m'n kind zou gaan, maar ja, ik ga ervan uit dat onze band goed is.lise1985 schreef: ↑25-10-2019 20:19Over assertiviteit gesproken.
Man en ik hadden het na het eten over wanneer hij in het ziekenhuis langs zou komen na de operatie. Hij wilde dan 's middags alleen komen en 's avonds met mijn ouders.
Nou had ik vanmiddag juist bedacht dat ik op man na, geen bezoek in het ziekenhuis wilde hebben. Man vond echter dat ik het niet kan maken om mijn ouders daar te weren.
Wat vinden jullie?
Je moet doen waar jij je prettig bij voelt. En aangezien je nog niet weet hoe je je dan voelt, misschien ben je wel niet aanspreekbaar en zijn 3mensen aan je bed teveel, zou ik ze nog even op afstand houden.

Later is nu

zaterdag 26 oktober 2019 om 10:13
Dat waren precies de argumenten van mijn man om mijn ouders wel toe te laten.Dreamer schreef: ↑26-10-2019 10:11Ik vind dit lastig. Jij hebt geen goede band met je ouders, dus ik kan me voorstellen dat jij eerst wilt weten hoe je je voelt, lichamelijk en mentaal, voordat je ze ziet. Ik zou m'n ouders graag even zien op zo'n moment en weet ook dat mijn ouders graag langs zouden komen. Verder weet ik dat ik in zo'n geval ook graag naar m'n kind zou gaan, maar ja, ik ga ervan uit dat onze band goed is.
Je moet doen waar jij je prettig bij voelt. En aangezien je nog niet weet hoe je je dan voelt, misschien ben je wel niet aanspreekbaar en zijn 3mensen aan je bed teveel, zou ik ze nog even op afstand houden.![]()
Ik heb wel tegen hem gezegd dat mijn broertje en zijn vrouw absoluut niet welkom zijn. Al verwacht ik die helemaal niet. Dat begreep hij gelukkig wel.

zaterdag 26 oktober 2019 om 10:14
De fietsenmaker bij mij in het dorp adviseert zijn klanten juist geen Stella e-bike. Hij vindt het geen goede fietsen, noemt het een B-merk.Dreamer schreef: ↑26-10-2019 10:09Ik wil geen blauw
Mijn man is heel tevreden over de Stella, maar als ik toch voor zo'n (saaie) fiets ga, ga ik denk ik bij de fietsenmaker. Prijs maakt niet zoveel uit en iets met lokale middenstand enzo. Het is maar al te makkelijk dat die fietsenmaker er zit.
Goedenmorgen iedereen!![]()
Man en zoon zijn uitgevlogen en ik verdoe m'n tijd steeds met stomme spelletjes op de telefoon. Kijken of ik die wat weg kan leggen vandaag. Eerst koffie.
zaterdag 26 oktober 2019 om 10:15
Jammer Lientje, dat jullie de stad niet in durven. Kan het me voorstellen, vorige keer waren er toch ook rellen, maar er zijn vast ook rustiger plekken. Nouja, lees ze dan maar ![Happy :-]](./../../../../smilies/77_happy.gif)
Kohaku, wat heftig die docu zeg! Moeilijk om te zien, lijkt me.
Tania Kross ken ik wel. Is ook vaak bij praatprogramma's. Heerlijk mens! Zingt ook mooi. Dat programma ken ik verder niet
Nu echt koffie. En ontbijt. En Graham Norton
![Happy :-]](./../../../../smilies/77_happy.gif)
Kohaku, wat heftig die docu zeg! Moeilijk om te zien, lijkt me.
Tania Kross ken ik wel. Is ook vaak bij praatprogramma's. Heerlijk mens! Zingt ook mooi. Dat programma ken ik verder niet

Nu echt koffie. En ontbijt. En Graham Norton

Later is nu
zaterdag 26 oktober 2019 om 10:27

zaterdag 26 oktober 2019 om 10:30
Jammer van de rellen Lientje.
Lise, je kan altijd nog zeggen van ik lig daar 2 dagen dat zijn de heftigste dagen en die heb ik nodig om naar huis te mogen.
Ik heb een dilemma genaamd 330 bloembollen. Nu de druk er af is krijg ik ze misschien wel in de aarde. Als ik geopereerd moet worden acht ik de kans heel klein dat het me nog lukt daarna voor december. Zou het kwaad kunnen?
Lise, je kan altijd nog zeggen van ik lig daar 2 dagen dat zijn de heftigste dagen en die heb ik nodig om naar huis te mogen.
Ik heb een dilemma genaamd 330 bloembollen. Nu de druk er af is krijg ik ze misschien wel in de aarde. Als ik geopereerd moet worden acht ik de kans heel klein dat het me nog lukt daarna voor december. Zou het kwaad kunnen?