Gezondheid alle pijlers

Wij leven met chronische pijn - kletstopic vervolg

20-09-2019 20:20 2962 berichten
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.

Iedereen is welkom mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Alle reacties Link kopieren
En de harde realiteit van het leven komt hier gelijk binnen na deze ontspannende week.
Ik heb een lijst van zo'n 20 dingen die ik " even " moet doen en regelen morgen en overmorgen
Nu al weer tijd tekort.
Zoon heeft schade gereden met onze auto.
Er ligt een stapel rekeningen die net binnen zijn en betaald moeten worden binnen 14 dagen.
Ik moet boodschappen doen want vooruitdenken kunnen onze kinderen blijkbaar niet dus die kochten per dag dus de koelkast is leeg.
Alles was verder wel netjes gelukkig dus dat hadden ze goed gedaan
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Nou, ik ben maar gestopt met facebooken vandaag want bijna iedereen heeft het hoofd van de verdachte van de bioscoopmoorden gedeeld. Ik zit me alleen steeds af te vragen of de slachtoffers mensen zijn die ik ken.
Je zou ‘s ochtends maar naar je werk gaan en zoiets aantreffen.

Ik was heel vrolijk toen ik opstond maar de kinderen zijn me toch een partij vervelend! Gelukkig liggen ze er nu in.
Puberella van 11 moet zich overal mee bemoeien, had, op zichzelf wel lief, mijn kasten opnieuw ingericht... nee! Afblijven!
Dochter van 9 zat steeds in de jankmodus en dochter van 8 luistert echt onwijs slecht momenteel. Dus als iemand een rol behang over heeft? Ik heb net mijn laatste aan mijn zoon meegegeven die is uitgevlogen.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Volgens mij heb ik nog wel een rolletje ergens in de kast liggen, Suzy, maar dan moet je zelf even onze kast opruimen :proud:

Mijn zoon gaat vaak op vrijdagavond naar die bioscoop. Ik las vanmorgen op twitter '2 doden in bioscoop' en was toch blij dat ik 'm nog even gezien had. Hij was gisteren wel naar vrienden geweest. Pff.
De dader ken ik alvast niet.

Jeetje, Sterkte Lientje. Rustig aan beginnen hoor, niet gelijk in de stress schieten. Als de kinderen boodschappen konden doen toen jullie er niet waren, kunnen ze dat morgen ook. En dan geef je gelijk een wat langere lijst mee.
Fijn dat het wel opgeruimd was :)
Later is nu
Moge. Ik zit helemaal verlept aan tafel, met sultana's en cup-a-soup. Ik geloof dat mijn bloedsuiker een beetje laag is, ik voel me heel erg raar.

Gisteravond wezen bowlen en voelde na 3 keer gooien al dat het hem niet meer ging worden. Vorige keer met bowlen gebeurde dat pas na anderhalve ronde, dus ik was erg verdrietig omdat het zo slecht ging en ik zoveel last had van mijn hand.

Ben naar buiten gevlucht, en ik denk dat als ik een trui aan had gehad ipv een tshirt ik er vandoor was gegaan. Gelukkig is dat niet gebeurt, maar de wil was heel erg sterk.

Daarna afscheid genomen van een begeleider en het valt me vreselijk zwaar.
Heb de hele nacht al nachtmerrie's.
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Al met al nog een beetje kunnen slapen Kohaku?

Vanmorgen waren ze hier om 7:00 wakker. Maar dat kwam denk ik vooral omdat mijn vriend toen opstond. Hij moet vanmorgen voorgaan dus moesten we sowieso op tijd op.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Dreamer, kinderen zijn beide de hort op.
De ene naar vrienden, de andere naar een wedstrijd van haar vrijwilligerswerk met de gehandicapten.
Dus ik zal het toch écht zelf moeten doen. Eerst maar eens koffie en een lijstje maken
Het vakantiegevoel is er nog, zou zo weer terug willen. :proud:
lientje69 wijzigde dit bericht op 27-10-2019 16:32
0.34% gewijzigd
Och Kohaku. :hug: Ben ik toch blij dat je een shirtje aan had hoor. Ik ben zo een keer verdwaald gelopen. Had mijn telefoon niet mee genomen en was niet in mijn woonplaats. Heb mezelf uiteindelijk langs de busroute terug moeten navigeren. :facepalm:

Hopelijk heb je nog wat uurtjes kunnen pakken? :hug:
Gelukkig heeft de koorts niet doorgezet en voel ik me weer wat beter :cheer2:
Fijn Lise! :hello:
Fijn Lise :cheer:

Och Kohaku, wat vervelend. Met HM lijkt me bowlen trouwens sowieso erg zwaar? Ik heb geen HM maar heb soms het gevoel dat m'n pols een stukje 'oprekt' als ik aan het bowlen ben. Ik kan het in elk geval niet lang doen. Hielp het eten?

Lientje, lekker met je man uit eten gaan dan en je kinderen het laten uitzoeken ;-))
Mijn zoon is toch al verschillende keren alleen thuis geweest en de eerste 2x meldde ik dat er wel brood voor ons moest zijn, als we terugkwamen. De laatste keer heb ik dat niet gezegd en.. geen brood. Onvoorstelbaar. Maar verder is hij heel lief, dus ach :proud:

Fijne dag iedereen verder :sun:
Later is nu
Lise fijn dat je je wat beter voelt.

Kahaku wat rot dat je je zo voelt. Sterkte.

Lientje wat fijn dat jullie het zo goed hebben gehad. Probeer een beetje rustig aan te doen en het vakantiegevoel nog even vast te houden hoor.

Hier gaat het wel goed. Donderdag had ik dus een slechte dag, maar wel gewoon mijn oefeningen enzo gedaan, mijn sportschema deze week doorgezet maar wel wat extra rustmomenten ingebouwd. Merk dat het wel helpt. Gisteren liep ik onverwacht mijn ex tegen het lijf, het is niet heel lekker geëindigd tussen ons, maar gelukkig was vriend erbij en ging ook dat goed. Vandaag een lekker luie zondag. Vriend is sporten. Ik ga zometeen mijn oefeningen doen, boodschappen heb ik al binnen dus daarna denk ik lekker Netflix aan en chillen. Morgen een pittige dag.
"After all this time?" "Always."
Ik zit nog steeds in mijn pyjama. Ik weet het niet meer hoor, wat moet ik met mezelf doen nu.
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Kohaku schreef:
27-10-2019 14:05
Ik zit nog steeds in mijn pyjama. Ik weet het niet meer hoor, wat moet ik met mezelf doen nu.
Even niks. Blijf gewoon in je pyjama zitten. Misschien een kopje thee erbij?
Spreek met jezelf af dat je op een bepaald tijdstip gaat douchen. Verder niets. Knuffelen met Mia,
puzzel leggen en dan is de dag weer om.
Kohaku schreef:
27-10-2019 14:05
Ik zit ook nog in mijn pyjama, dat is voor een dagje niet erg. En het is weekend. Ik kijk de hele dag al series, verder een voetenbad genomen. Ik ga iets simpels eten, kant en klare soep en Stokbrood.

Wat vind jij er zo vervelend aan?

Soms mag een dag bankhangen in Pyjama best.
De pijn in mijn rug en been wordt weer erger. Alsof de hernia weet dat hij moet verdwijnen en zich daarom nog even wil doen laten gelden :P
Ik mag geen meloxicam meer, alleen nog tramadol en die doet niet genoeg meer blijkbaar.
Team Pyjama!

Heb er ook even flink de peeen in. Maar heb alleen maar de energie om dat te uiten in boos voor me uitsteken.

Pff wat kost het een energie om telkens weer de moed te verzamelen om dat verband er weer uit te trekken. Het erin schuiven valt nog wel mee maar dan moet het settelen en dat prikt als de neten en heel mijn bil is er nu gewoon ook stijf en klaar mee. Sorry voor mijn gejank.

Mijn squat kracht houd ik er wel goed in zo met dat spoelen.
Kohaku, lekker in pyjama blijven zitten dan hoor. En met Mia knuffelen.

Lise , fijn dat de verkoudheid niet doorzet maar balen van de pijn.

Yellow, dat is idd ook erg naar, kan je er niet iets van biogaas tussen doen? Is van dat groene spul dat mentholachtig ruikt, dan groeit het niet zo snel vast.

Severus, wat kijk je op Netflix?

Dreamer, we halen Chinees vanavond.
Ik heb wel vanmorgen boodschappen gedaan, 2 wassen gedraaid en gestreken en 3 manden was opgeruimd.
Nu zo wat administratie nog en vanavond maar even rust, ik moet extra werken deze week.

Net dochter opgehaald en haar vriendin naar huis gebracht. Toen reden we langs haar stage adres en lag er iemand op de weg. Die wou graag dood. Moest dochter op haar vrije zondag toch nog aan de slag.
Collega's erbij en politie. Ik heb mijn ogen uitgekeken naar al die agressie en geweld .
Zegt dochter, nou mam, dit was dus een kijkje in mijn werkdag. En dat keer 20. :O
Zou aan mij niet besteed zijn
En GS ook al aan het series kijken. Ben benieuwd welke.

Suzy, zijn de kinderen wat uitgeraasd na gister?
Nou Lientje, jij hebt in een dag weer meer gedaan dan ik in een week. Niet zo moeilijk natuurlijk, want strijken doe ik sowieso niet :)
Jeetje, wat heftig van die persoon op de weg!

Lekker genieten van pyjamadagjes mensen. Daar is het het weer voor. (hoewel hier zon schijnt, is het kouder dan ik verwachtte) IK heb de zolder gezogen. Ben ik buitensporig trots op. Zo pannenkoeken bakken en that's it. :-]
Later is nu
Hier ook pyjama dag. En van de ene hypo naar hyper, naar hypo, naar hyper. Klote diabetes.
En afgelopen donderdag was alles zeer goed, internist was tevreden. Alle waardes zijn goed en nu dit. Zweet me de pestpokken.
Schinbaar doe ik iets niet goed vandaag. Morgen even overleggen met dvk
Oh wat vervelend Nartjie!
Ook rustig je pyjamadagje houden dus :hug:
Later is nu
nartjie schreef:
27-10-2019 17:14
Hier ook pyjama dag. En van de ene hypo naar hyper, naar hypo, naar hyper. Klote diabetes.
En afgelopen donderdag was alles zeer goed, internist was tevreden. Alle waardes zijn goed en nu dit. Zweet me de pestpokken.
Schinbaar doe ik iets niet goed vandaag. Morgen even overleggen met dvk
Nartjie: heb je eraan gedacht dat de klok afgelopen nacht een uur achteruit gezet is?
cesium24 schreef:
27-10-2019 17:31
Nartjie: heb je eraan gedacht dat de klok afgelopen nacht een uur achteruit gezet is?
Ja, moest alleen meter en pomp een uur achteruit zetten.
Suzy wat heftig he, van die berichten he. Ik kreeg gisteren ook een melding op mijn telefoon.

Ik ben doodop. Heerlijke dag gehad in de dierentuin, maar einde van de dag was ik wel behoorlijk gaar van al dat geslenter.

Wel een heel fijn weekend gehad, dus ik heb het er voor over.
Nu lekker thuis, dadelijk mezelf naar de douche sturen en dan met pyjama op de bank ploffen.
Morgenochtend ben ik vrij dus dan even uitslapen hopelijk. Dat was het plan vanmorgen ook, maar mijn nichtje dacht daar even anders over. Die hoorde ik om 7.15 al over de gang lopen :facepalm: Die is altijd vroeg wakker.
Vervolgens nog een uur blijven liggen en er toen ook maar uitgegaan.
Jakkes nartjie, hoe kan dat nou?
Wat zal jij je naar voelen :hug:

Dreamer, kijk , dat doe ik dan weer niet. De zolder stofzuigen, ik kom er niet eens op met de stofzuiger, zo vol als die is. :proud:

Ik ga morgen op tijd mijn bed uit, dan kan ik nog wat schoonmaken en opruimen.
Zal eerst collega appen, of ik morgen nu moet werken of niet, er is nogal wat onduidelijkheid.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven