Gezondheid alle pijlers

Wij leven met chronische pijn - kletstopic vervolg

20-09-2019 20:20 2962 berichten
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.

Iedereen is welkom mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Gefeliciteerd Lientje
Wat ik vannacht heb gedaan weet ik niet, maar ik werd ineens wakker met een losse infusieset in de handen, had ik zeker in mijn slaap er uit getrokken.
Moest ik weer opnieuw beginnen met het hele riedeltje.
Alle reacties Link kopieren
Dank voor de felicitaties allemaal en Suzy, je kaart is er! :cheer2:

Doro, fijn dat je wat opknapt.

Nartjie, druk gedroomd misschien?
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben me toch een partij verwend vandaag!

Van mijn schoonouders en schoonzus en zwager geld.
Van mijn moeder een mooie armband. Van kennis van me rozen.
Van broer en schoonzus een krat met kaarsjes,douchespul , kraslot en een hangertje voor aan een ketting.
Van zus een doos rituals en een handtas.
Van vriendin 1 bloemen en chocolade, vriendin 2 douchespullen, en vriendin 3 een cadeaubon van de Etos.
En baas kwam een plant brengen.
lientje69 wijzigde dit bericht op 23-09-2019 13:48
Reden: Correctie
2.06% gewijzigd
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
whahaaha jemig, nou das dan duidelijk he, Lientje. Daar kan niemand meer om heen.

Ik heb mijn dag niet geloof ik. Wél geslapen maar alleen maar nachtmerries, en ook nog eens verslapen waardoor het 1 en al haastpartij was vanmorgen.
Naar een dorp verderop voor verse zuurkool van het vat. Hadden ze niet meer. Vreemd, want het was per vandaag in de aanbieding. Dus ik kon naar een andere supermarkt. Had 1 fles schoonmaakazijn in de auto gelekt, dus die ruikt nu heeeeeeeerlijk naar azijn. En aangezien ik dus erg langzaam ben was het al half 1 voor ik weer thuis was.
Alle reacties Link kopieren
Gesprek ging godzijdank goed, ben nu heeel erg moe en moet nog eten, dus dat ga ik doen. Daarna nog even was ophangen en dan een poosje naar mijn bed.
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Weet je wat ik wil, een manier vinden om een lepeltjesboom te kweken. Is het voor iemand herkenbaar dat zelfs je spijkerbroek zwaar voelt aan je benen. (En nee deze is niet te klein :mrgreen: ).
lientje69 schreef:
23-09-2019 13:33
Ik ben me toch een partij verwend vandaag!

Van mijn schoonouders en schoonzus en zwager geld.
Van mijn moeder een mooie armband. Van kennis van me rozen.
Van broer en schoonzus een krat met kaarsjes,douchespul , kraslot en een hangertje voor aan een ketting.
Van zus een doos rituals en een handtas.
Van vriendin 1 bloemen en chocolade, vriendin 2 douchespullen, en vriendin 3 een cadeaubon van de Etos.
En baas kwam een plant brengen.

Om jaloers op te zijn
Het is je allemaal gegunt.
nartjie schreef:
23-09-2019 14:44
Om jaloers op te zijn
Het is je allemaal gegunt.
Zie je Lientje al gaan op dr boot in de zon lekker naar Rituals ruikend. Lientje ik geniet even van jouw pret. Ik zou ook wel willen. :flirting:
nartjie schreef:
23-09-2019 14:44
Om jaloers op te zijn
Het is je allemaal gegunt.
Ja, vind ik ook.
Ik vind het echt heel erg leuk hoe je vandaag verwend wordt Lientje.
Cesium, dank je wel. Ik heb zaterdag de coloscopie en vanaf morgen moet ik er met het eten mee rekening houden. Geen zaden en pitten om mee te beginnen

Yellow, ik! Ik draag als het even kan een joggingbroek.
Die lepeltjesboom wil ik ook wel. Liever zo'n boom dan een geldboom.
Alle reacties Link kopieren
YellowLemon schreef:
23-09-2019 14:34
Weet je wat ik wil, een manier vinden om een lepeltjesboom te kweken. Is het voor iemand herkenbaar dat zelfs je spijkerbroek zwaar voelt aan je benen. (En nee deze is niet te klein :mrgreen: ).
Yup, soms ben ik zo overprikkeld dat ik mijn broek uit moet doen. Dat kan niet als je aan het werk bent :')
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Hebben jullie afgelopen weekend de klok nog een uur terug gezet?
Ik kwam er pas vanochtend achter. Ik wed waker rond zeven uur en vond het nog donker, het kwartje viel pas later. Hier gaat het automatisch, telefoon, insulinepomp en blds meter.
Alle reacties Link kopieren
Hier zodra het kan, bh uit en slobber kleren aan. Ik kan ook niet tegen stroef/strak zittende kleding. Kost te veel energie. Voor alsik er even uit ga, prima. Maar zodra ik thuis ben slobber modus.

Ook mijn haar los vind ik vaak te vermoeiend, steeds die plukken langs mijn gezicht.
Alle reacties Link kopieren
De klok gaat volgens mij pas aanstaand weekend terug, Nartjie.
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Alle reacties Link kopieren
Kohaku schreef:
23-09-2019 16:25
De klok gaat volgens mij pas aanstaand weekend terug, Nartjie.
Nee toch? Eind oktober toch pas altijd??
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
En sorry dat ik jullie jaloers maak.
Ik kan het zelf ook nog niet helemaal bevatten, zoveel.
Zelfs mijn jongste broer ( die niet helemaal 100 is zeg maar) kwam net aan de deur
En ik heb al 11 kaarten op mijn deur geplakt!
Ben hélemaal uit mijn doen nu.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Dames, het duurt nog even van de klok hoor! Dat is altijd rond een verjaardag van een familielid, en die is eind oktober pas jarig. Daar kan ik het aan onthouden.

Fijn dat het gesprek goed ging Kohaku.

Ik ben inmiddels ook weer thuis van werk. Wel fijn gewerkt, maar nu moe op de bank. Ik had vanmorgen nog het plan om te gaan koken maar ik heb net even een maaltijd gehaald, toen ik boodschappen ging doen. Heb geen puf meer om te koken.
Goed verwend Lientje! Het is je gegund :)

Lise waarom krijg je geen blokkade meer?
Alle reacties Link kopieren
Wij eten Chinees. Dus ik hoef ook al niet te koken vandaag.
Heb nog weinig tot niks gedaan vandaag. Vandaar dat ik uit mijn doen ben.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Ik heb een kook vraag!

Normaal maak ik gehaktballetjes voor meerdere keren, en vries ik een portie in. Maar deze keer heb ik gewoon precies genoeg gehakt. Alleeeen dan is een heel ei een beetje veel om aan te lengen met paneermeel door ‘t gehakt geloof ik? Eitje kloppen en de helft weggieten. Dit is echt basic I know.
Alle reacties Link kopieren
Kwebbeltje91 schreef:
23-09-2019 16:43
Dames, het duurt nog even van de klok hoor! Dat is altijd rond een verjaardag van een familielid, en die is eind oktober pas jarig. Daar kan ik het aan onthouden.

Fijn dat het gesprek goed ging Kohaku.

Ik ben inmiddels ook weer thuis van werk. Wel fijn gewerkt, maar nu moe op de bank. Ik had vanmorgen nog het plan om te gaan koken maar ik heb net even een maaltijd gehaald, toen ik boodschappen ging doen. Heb geen puf meer om te koken.
Precies, bij mij ook
Klok vooruit bij mijn verjaardag, klok achteruit met verjaardag van oudste. Ideaal.

Maar het was vanmorgen wel donker ja :(

Lientje, wat heerlijk, die verwennerij!

Doro, fijn dat het beter gaat
Kohaku, fijn dat het gesprek goed ging

En op wie wilde ik ook alweer nog meer reageren... pff.
Tot zo :bye:
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
GS, na 200 berichten mag je als het goed is plaatjes plakken. Er is me verteld dat dat automatisch gaat. Bij mij maakte de overgang naar het nieuwe forum geen verschil (maar ik ben dan ook een hele brave forummer :lmao: )

Yellow, ik zou gewoon dat hele ei erdoor gooien, maar ik vind weggooien dan ook zonde.

Zo was ik er wel, geloof ik?

Man voelt zich niet lekker. Zoon wil shoarma eten, maar dat hadden we niet in huis, dus hij nu aan het halen. Hond wil niet eten @( Normaliter zit hij een uur van te voren al te piepen. Ongewoon.
Later is nu
Kwebbeltje91 schreef:
23-09-2019 16:43
Goed verwend Lientje! Het is je gegund :)

Lise waarom krijg je geen blokkade meer?
Omdat ik geopereerd ga worden.
Maar ik heb maandag nog een telefonische afspraak met de anesthesioloog en ik wil het nog wel aankaarten want dit is echt niet fijn.

Ik heb vanmiddag met een dubbele dosis tramadol in bed gelegen en dan gaat het wel maar ik word er zo duf en suf van.
Maar krijg ik dan geen halve deegballetjes Dreamer? :$

Ik wil goede ballen want Regenboog eet mee. En aangezien de liefde van de man door de maag gaat en ik hem verder ook niet heel veel meer te bieden heb dan mezelf.. :rofl:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven