Gezondheid alle pijlers

Wij leven met chronische pijn - kletstopic vervolg

11-11-2019 17:14 2956 berichten
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.

Iedereen is welkom om mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".

Toevoeging:

Een verzoekje van een aantal vaste forummers hier: wil je iets kwijt over een onderwerp wat bij een ander wellicht gevoelig ligt, zoals eetstoornis of suïcide, schrijf dan boven de alinea het woord trigger, zodat forummers gewaarschuwd worden en eroverheen kunnen lezen.
anoniem_364102 wijzigde dit bericht op 28-11-2019 09:21
Reden: Verzoekje
31.07% gewijzigd
lientje69 schreef:
13-11-2019 20:11
O jee Yellow, de bedoeling van boksen is toch juist dat je slaat? :proud:
Misschien maar gaan korfballen dan met je PMT?

Maar zonder grapjes, niet leuk zo'n huilbui :hug:
Ik basketbal ook als een korfballer met hem op een basket. :proud: Maar dat durf ik op t moment niet zo goed. Achter een bal eenduiken enzo.

En ik vind het heel leuk. Ik zit thuis zelfs op YouTube video’s ervan te kijken en alles. Dus het overviel mij zelf ook een beetje dat dat zo’n sterke emotie opriep. Maar Mja dat is ook juist goed. :$
lientje69 schreef:
13-11-2019 20:11
O jee Yellow, de bedoeling van boksen is toch juist dat je slaat? :proud:
Misschien maar gaan korfballen dan met je PMT?

Maar zonder grapjes, niet leuk zo'n huilbui :hug:
Ik wil anders ook wel slaan hoor :biggrin:

:hug:
lise1985 schreef:
13-11-2019 20:15
Ik wil anders ook wel slaan hoor :biggrin:

:hug:
Ja dat zeg ik ook altijd. :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Hoe gaat het eigenlijk met Mia? :cat:

Piept ze al minder en bevalt het meer voer geven?
Net iets gedaan waar ik niet trots op ben. Hoe leg ik dit uit aan spver morgen. Ze zal wel teleurgesteld zijn. Kan niet vertellen wat ivm ban oid.
Alle reacties Link kopieren
Nartjie, ik denk dat je spv er juist blij zal zijn als je het met haar deelt. Als ze teleurgesteld is, vind ik haar geen goede professional.

Hoe gaat het nu met je?

Kun je wat afleiding vinden?
Alle reacties Link kopieren
Het slapen lukt hier niet. Ik denk toch dat de slaapmedicatie wat voormij deed.

Maar ook is mijn slaapritme weer eens verschoven.

Hopelijk slapen jullie allen als roosjes
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen :sun:

Lise, ik hoop dat je weer een beetje beter geslapen hebt?

Yellow, wat lief dat je niet wilt slaan, maar wat Lientje zegt: dat is natuurlijk wel een beetje wat boksen is, he ;-)) (lijkt mij ook raar om te doen, trouwens)

Nartjie, op zich goed dat de spv-er zelf aangeeft dat het vaker moet, toch? Hopelijk vindt ze een oplossing.

Voor iedereen: fijne dag!
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Oh, ik sloeg nog wat reacties over, zie ik.

Ik denk dat het juist goed is, hier met de spv-er over te praten, Nartjie. Daar is ze voor he! :redrose:

Sterkte dan vandaag, GS, of sliep je nog wel?
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Nartjie, hopelijk gaat het weer een beetje? En delen met spv-er, dit klinkt niet goed, je red het niet alleen. Helpt de ad nog steeds niet? :hug:
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
GS, hopelijk heb je nog wat kunnen slapen?
Ik heb als een blok geslapen tot half zes. Toen werd ik wakker en lukte het niet meer om in slaap te komen.
Balen want ik kon " uitslapen " tot 7 uur vandaag.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Hier ging het wat beter ja. Althans, ik werd wel weer vroeg wakker maar ik kon het wel volhouden nu. De tramadol werkt echt beter.

Wel weer een migraine-aanval maar gelukkig lijkt het erop dat ik hem kan onderdrukken.
Ook hier hoofdpijn...

Nartjie, wat de anderen zeggen. Vertel eerlijk aan de SPV-er wat er is gebeurd. En regel meer hulp. Het zou goed zijn vaker iemand te zien. Sterkte!

Fijne dag allemaal!
Ik hoop niet dat we nu weer collectief hoofdpijn krijgen!
Alle reacties Link kopieren
lise1985 schreef:
14-11-2019 09:02
Ik hoop niet dat we nu weer collectief hoofdpijn krijgen!
Ik doe altijd mee :rofl:
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
Echo zit er weer op. Dat deed pijn. Maar ik ga er maar vanuit dat ze niets hebben gevonden want dat is toch altijd zo :mrgreen:
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
suzyqfive schreef:
14-11-2019 09:31
Ik doe altijd mee :rofl:
Dat lijkt me helemaal vervelend
Alle reacties Link kopieren
Dames, jullie kunnen stoppen met duimen. :proud:
#verzorgendeinopleiding
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
Oh help ik wil ook geen hoofdpijn hoor :o

GS, met Mia is alles goed! Ze haart al veel minder en doet weer normaal!
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Alle reacties Link kopieren
lientje69 schreef:
14-11-2019 09:40
Dames, jullie kunnen stoppen met duimen. :proud:
#verzorgendeinopleiding
:yes:
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
lientje69 schreef:
14-11-2019 09:40
Dames, jullie kunnen stoppen met duimen. :proud:
#verzorgendeinopleiding
Wat goed zeg! Gefeliciteerd :cheer2:

Per wanneer kun je beginnen?
:cheer2: :cheer2: Geweldig Lientje. Wat gaaf.

Lise, misschien vies maar het helpt wel: 3x daags een eetlepel olijfolie wil nog eel eens helpen als je moeilijk naar dd wc kan.
Liefst op nuchtere maag dus 3 u na het eten en in de ochtend half uur voor het eten.
VivaYfke schreef:
14-11-2019 09:53
:cheer2: :cheer2: Geweldig Lientje. Wat gaaf.

Lise, misschien vies maar het helpt wel: 3x daags een eetlepel olijfolie wil nog eel eens helpen als je moeilijk naar dd wc kan.
Liefst op nuchtere maag dus 3 u na het eten en in de ochtend half uur voor het eten.
Gelukkig heb ik daar weinig last meer van en heb ik zelfs de zakjes met medicatie ervoor niet meer nodig.
Ik ben nog wel misselijk en de boel is nog wat van streek maar de output is weer redelijk goed.

En de tramadol werkt nog beter ook.
Gelukkig Lise.

Fijne dag allemaal. :rose:
Alle reacties Link kopieren
Eind januari begint de opleiding.
Ik had afgelopen dinsdag het gesprek. Na het gesprek vroegen ze of ik even op de gang wilde wachten. 30 seconden later werd ik binnengeroepen.
Gefeliciteerd, je bent aangenomen!
Whut? :O
Ik was compleet perplex.
Had dit niet meteen al verwacht tijdens het gesprek.
Ben dus niet naar de bijeenkomst van de andere organisatie geweest.

Kon het hier echter nog niet delen want moest eerst mijn huidige baas inlichten.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven