Gezondheid alle pijlers

Wij leven met chronische pijn - kletstopic vervolg

11-11-2019 17:14 2956 berichten
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.

Iedereen is welkom om mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".

Toevoeging:

Een verzoekje van een aantal vaste forummers hier: wil je iets kwijt over een onderwerp wat bij een ander wellicht gevoelig ligt, zoals eetstoornis of suïcide, schrijf dan boven de alinea het woord trigger, zodat forummers gewaarschuwd worden en eroverheen kunnen lezen.
anoniem_364102 wijzigde dit bericht op 28-11-2019 09:21
Reden: Verzoekje
31.07% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Lise, fijn dat het wat beter gaat. Maar wat lang nog voor je op controle moet zeg.

Suzy, wanneer krijg jij de uitslag.?
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
lientje69 schreef:
14-11-2019 09:40
Dames, jullie kunnen stoppen met duimen. :proud:
#verzorgendeinopleiding

oh wauw wat fijn!!!!!!! :cheer2:
Later is nu
Hummm, heb ik jou nu net medisch advies gegeven Lise? :P :biggrin:
Lientje: gefeliciteerd! De aanhouder wint! Wat een mooi vooruitzicht heb je nu, ik ben echt zo blij voor je.
Hoe reageerde je werkgever lientje?
VivaYfke schreef:
14-11-2019 10:21
Hummm, heb ik jou nu net medisch advies gegeven Lise? :P :biggrin:
Nee toch? ;-)
lientje69 schreef:
14-11-2019 10:10
Lise, fijn dat het wat beter gaat. Maar wat lang nog voor je op controle moet zeg.

Suzy, wanneer krijg jij de uitslag.?
Ja, dat duurt lang inderdaad.

Ik ben ook benieuwd wanneer je de uitslag krijgt suzy
Gefeliciteerd Lientje :cheer2: :cheer2:
Het is je zo gegund :rolling:

Is het redelijk dicht bij huis en hoe reageerde je baas?

Yfke, het was een tip ;)

Nartjie :redrose: heb je het gedeeld met je spv'er
en reageerde ze goed?
Oh wauw Lientje! Gefeliciteerd! Ook namens Regenboog! :daisy: :cheer2: :applause: :daisy:
Alle reacties Link kopieren
Baas had het enigzins aan zien komen. Vond het uiteraard jammer, maar begreep het wel. Ik heb netjes uitgelegd waarom ik deze keuze maak ( kou en vocht is slecht voor mijn spieren en gewrichten, het is bij ons zelfs in de zomer max 15 graden, in de winter zelfs soms beneden de 10 graden, toekomstperspectief en het feit dat ik het klantcontact te oppervlakkig vind, en ik ben ook echt een zorgtype)
En blijf nog 2 maanden zodat hij ruim de tijd heeft een ander te zoeken en in te werken.

Het leerlingsalaris is riant( 3 euro per uur meer dan de organisatie waar dochter werkt) En ik ga er dus qua verdiensten op vooruit. Als ik eenmaal mijn diploma heb nóg meer.
Mocht ik dan uiteindelijk fysiek minder worden dan kan ik het me veroorloven minder uur te gaan werken.

Er was een plaats beschikbaar 12 km hier vandaan. Goed te bereiken met de auto en in geval van geen auto zelfs te befietsen.
Ander organisatie zat op 25-35 km. En die waar dochter werkt ( had ik ook gesolliciteerd) kon geen garanties geven of ik in de buurt geplaatst kon worden( heb ik nog niks van gehoord, die zijn er nog niet uit wie er door mag, maar dus ook véél lager salaris)

Kortom. Ik heb geboft. Ben er erg blij mee.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Yes Lientje!!! Hartstikke goed! Powervrouw!
Alle reacties Link kopieren
Yfke, je hebt toch geen waarschuwing gehad?
Dat zou ik gek vinden. Maar ze nemen hier wel meer bijzondere maatregelen op zijn tijd.
lientje69 wijzigde dit bericht op 14-11-2019 11:54
2.33% gewijzigd
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
lientje69 schreef:
14-11-2019 09:40
Dames, jullie kunnen stoppen met duimen. :proud:
#verzorgendeinopleiding
Jaaaaa!!!! Hoeraaaa! Whiooo!
Ik ben zo blij voor je :mrgreen: :blob: :applause: :cheer2:
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Kohaku succes vandaag met de intake!
lientje69 schreef:
14-11-2019 09:40
Dames, jullie kunnen stoppen met duimen. :proud:
#verzorgendeinopleiding
:cheer2: gefeliciteerd
Alle reacties Link kopieren
Dank voor alle felicitaties!
Ik loop nog steeds een beetje in ongeloof rond.
Het ging opeens zó onverwacht snel. En dat op mijn leeftijd. :proud:

Kohaku, veel succes vandaag.
Hoop dat ze je snel kunnen helpen.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
Dank Lientje, ik ben echt heel erg nerveus.
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Alle reacties Link kopieren
Kohaku schreef:
14-11-2019 12:13
Dank Lientje, ik ben echt heel erg nerveus.
Kan ik me indenken. Gaat er iemand met je mee?
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
lientje69 schreef:
14-11-2019 12:16
Kan ik me indenken. Gaat er iemand met je mee?
Ja, een begeleider.
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Klinkt echt super Lientje! Het is je zo gegund.

Sterkte vanmiddag kohaku!

@yellow, hoe gaat het nu met jouw chirurgische ingreep? Hoe is dat verhaal afgelopen?
Kohaku, veel succes en sterkte. :hug:
Alle reacties Link kopieren
lise1985 schreef:
14-11-2019 10:32
Ja, dat duurt lang inderdaad.

Ik ben ook benieuwd wanneer je de uitslag krijgt suzy
Niet duidelijk... radioloog schrijft een verslag en dat gaat naar de huisarts. Daar moet ik maandag sowieso heen voor het uitstrijkje dus dan vraag ik dan ook wel voor de uitslagen.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Kohaku: sterkte vanmiddag!
lise1985 schreef:
14-11-2019 12:27
Klinkt echt super Lientje! Het is je zo gegund.

Sterkte vanmiddag kohaku!

@yellow, hoe gaat het nu met jouw chirurgische ingreep? Hoe is dat verhaal afgelopen?
Ik hang letterlijk net de afdeling chirurgie op. Ik heb een telefonische terugbel afspraak met de chirurg omdat ik de boel eerst thuis met Regenboog wilde bespreken.

Ik dacht dat ik deze donderdag terug gebeld zou worden maar kwam er eerder deze week al achter dat dat volgende week al is.

Alleen nu is mijn door de huisarts gesneden wond bijna dicht en dacht ik gister dus.. ik kan wel meer dan wandelen met de PMT.. Maar het ging gister avond al zeer doen en vannochtend voelde ik een bobbel en Regenboog.

Nu zit er nog een kleine opening waar vocht uit kan dus ik hoop dat de zwelling afneemt en anders moet ik terugbellen.

Regenboog heeft dezelfde donderdag zijn intake staan bij de anesthesist enzo. Ik wilde mijn operatie eigenlijk maar uit gaan stellen tot hij aan de betere hand is dus ik begin lichtelijk, zwaar, te paniekeren nu.
Alle reacties Link kopieren
lientje69 schreef:
14-11-2019 11:56
Dank voor alle felicitaties!
Ik loop nog steeds een beetje in ongeloof rond.
Het ging opeens zó onverwacht snel. En dat op mijn leeftijd. :proud:

Kohaku, veel succes vandaag.
Hoop dat ze je snel kunnen helpen.
Je bent nog maar 49+1 dus je moet nog bijna 20jr werken. Dan moet dat wel een beetje leuk :thumbsup:
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven