Gezondheid alle pijlers

Wij leven met chronische pijn - kletstopic vervolg

28-12-2019 19:46 2966 berichten
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.

Iedereen is welkom om mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".

Toevoeging:

Een verzoekje van een aantal vaste forummers hier: wil je iets kwijt over een onderwerp wat bij een ander wellicht gevoelig ligt, zoals eetstoornis of suïcide, schrijf dan boven de alinea het woord trigger, zodat forummers gewaarschuwd worden en eroverheen kunnen lezen.
Dank voor de steun en wijze raad allemaal :hug:

Voor nu wil ik het nog niet opgeven. Maar ik heb wel een deadline in mijn hoofd waarbinnen het ‘opgelost’ moet zijn. Man weet dat ook.

Langer onrust wil ik de kinderen niet aandoen. Niet dat we ruziën waar ze bij zijn, maar zoals jullie terecht zeggen, ze krijgen er toch veel van mee. En dat moet niet te lang duren.
Alle reacties Link kopieren
JustcallmeTuT schreef:
13-02-2020 22:29
Autsch Suzy. Dat klinkt niet goed.
Als je het niet vertrouwt huisarts bellen.
Sterkte! :hug:
Dank je, maar ik heb het vaker, ze kunnen het alleen niet verklaren. Vorige week nog tijdens koorts bloed geprikt maar het is niet terug te zien.
Maar mijn bloed laat wel vaker een ander beeld zien, ben wel blij met de internist die verder kijkt dan haar neus lang is.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Je hebt groot gelijk Doro. Dat wilde ik je ook adviseren, vooral omdat kinderen meer meekrijgen dan je denkt. Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Al 2 uur wakker en nog niks gedaan.
Behalve dan de vaatwasser uitruimen.

Dank voor de betetschapswensen voor Fem.
Hoop dat ze snel wat opknapt.
Ze wil morgen evengoed gaan werken. ( eind van de dag, korte dienst)
Tsja, als zij denkt dat het gaat, dan moet ze dat doen.
Hou haar niet meer tegen.
Oud en wijs genoeg.

Ik ga zo maar even richting mijn moeder. Koffie drinken en boodschappen doen met hasr.
En dan als ik thuis ben verder met wat huiswerk voor school.
Ben gisteren gestopt om het paard te verzorgen, maar als ik eenmaal bezig ben, kan ik gewoon niet meer stoppen.
Ik wil het dan gewoon afmaken. :facepalm:
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen :sun:

Lientje, op zich goed dat je lekker doorwerkt met huiswerk, maar dan moet je niet gefrustreerd raken, omdat dingen niet lukken of onduidelijk zijn, natuurlijk.

Ik heb gisteren voor het eerst met capuchon op gefietst. Ik vind dat persoonlijk erg onveilig, omdat je bij opzij kijken ín de capuchon kijkt ipv naar de weg. Maar.. ik sta met droog haar op de foto. En toen ik vervolgens 6 km tegen wind, regen, natte sneeuw en hagel in moest, was die capuchon ook eigenlijk wel lekker :proud:
De ritten daarna waren droog! En de foto best leuk, vond ik. (en dat vind ik niet snel)

Gisterenavond uitgeput op de bank beland en vooral tv gekeken, terwijl ik boeken stickerde.

heb vanmorgen alles even snel doorgelezen. Dikke knuffel voor iedereen. Nartjie, hoop dat je geen al te erge kater hebt :cat:

Doro, wat mij de vorige keer vooral triggerde was het voorbeeld, wat je ook je kinderen geeft. Dat zo met elkaar omgaan normaal is. Daarvoor zitten ze toch in een kwetsbare leeftijd, ben ik bang.

Verder fijne dag iedereen :hello:

Tut geniet van je zon!
Later is nu
Je hebt gelijk Doro, dat je een deadline aanhoudt. Heel veel sterkte en als je meer kwijt wil dan hier, pb'en mag altijd.

Heel veel sterkte :hug:
Vandaag de sterfdag van mijn oma. Vier jaar geleden alweer. Daar gaan we straks even bij stil staan met een tante en mijn moeder. Helaas veel pijn bij het opstaan, dus het gaat een pittig dagje worden. Gelukkig het weekend wel rust.
Dank weer, lieverds :heart:
Alle reacties Link kopieren
Sterkte vandaag Lise en Doro :hug:

Hier ook slechte dag met veel pijn. Maar moet toch boodschappen doen zo. Heb geen eten voor vanavond kin huis. Dus haal het even in delen. Zo een deel en maandag de andere helft.

Klein fijn dingetje: heb m'n koopzegelkaart weer vol :yes: gebruik die voor leuke dingen, dus kan weer wat leuks voor mezelf kopen.
Alle reacties Link kopieren
Sterkte Lise vandaag :redrose:

Veel plezier met leuks kopen Eennieuwbegin :-]

Ik was vandaag lekker aan het werk en ineens zakt de vermoeidheid als een deken over me heen. Dan is de concentratie ook gelijk weg. Zo lastig! Dat een collega tot 4x bij me kwam voor hulp hielp ook niet :hihi: maar goed, dat is opgelost en graag gedaan.

Nu weer verder. Bijna weekend :jump:
Later is nu
Sterkte allemaal.

Ik heb de plannen voor het weekend gecanceld. Mijn stem is nog steeds half weg en ik ben erg verkouden. Geen koorts gelukkig.
Beterschap Kwebbeltje!

Vandaag onze oppasdag bij de kleinkinderen. We zijn van plan om vanavond nog door te reizen naar Amsterdam. We kunnen vanavond het Rijksmuseum in en we willen graag de nieuwe tentoonstelling zien.
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier vanavond cesium.

Kwebbel, Beterschap!

Heb boodschappen gedaan met mijn moeder. Wil zo een bananenbrood gaan bakken maar moet nog ff zin maken.
Ben een beetje in bankhangstand vandaag.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
Brood in de oven.
Ik zit er klaar voor. Huiswerk.
Wil mijn laptop niet opstarten.
Grŕrrr (6)
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
Nou , ik heb de referentietoets rekenen gemaakt.
Voor als ik eerder examen wil doen. Dan hoef ik dat vak niet meer te volgen nl.
Ik had een score van 85%
Schat zo dat dat wel voldoende zal zijn.
Voor de zekerheid de leerkracht nog maar even een mail gestuurd
lientje69 wijzigde dit bericht op 14-02-2020 17:11
Reden: Correctie
0.39% gewijzigd
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Lientje: hoeveel procent heb je? Het staat er niet goed. Zou wel fijn zijn als je vast een vak kunt skippen, je bent gewoon heel slim, dat weet ik zeker.
Alle reacties Link kopieren
cesium24 schreef:
14-02-2020 15:54
Lientje: hoeveel procent heb je? Het staat er niet goed. Zou wel fijn zijn als je vast een vak kunt skippen, je bent gewoon heel slim, dat weet ik zeker.
85 procent. Heb het gecorrigeerd.
Dank je voor het compliment.

Andere opdracht heb ik ook af. En gelijk ingeleverd.
Nu alleen nog wat leerwerk.
En die Nederlands toets.Die niemand vinden kan.
Ik heb hem uiteindelijk wel gevonden. Op de Elo ( elektronische leer omgeving). In plaats van in onze licenties.
Maar erin komen, ho maar. Daar hebben we( blijkbaar) ook weer codes voor nodig.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
De afwijking die de klinisch geneticus heeft gevonden zit op het brca-1 gen. Het is echter een afwijking met een onbekende betekenis.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
suzyqfive schreef:
14-02-2020 17:15
De afwijking die de klinisch geneticus heeft gevonden zit op het brca-1 gen. Het is echter een afwijking met een onbekende betekenis.
En wat houdt dat concreet in Suzy?
Voor jou? En voor je kinderen?
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
suzyqfive schreef:
14-02-2020 17:15
De afwijking die de klinisch geneticus heeft gevonden zit op het brca-1 gen. Het is echter een afwijking met een onbekende betekenis.
Ik zag net dat je ook een topic geopend hebt over wat dat zou kunnen betekenen.

Sterkte :hug:
:cheer: even uit mijn meelees modus.

Sterkte voor iedereen die het kan gebruiken :hug:

Fijn weekend :thumbsup:
Ik heb daar echt totaal geen kennis van Suzy maar heel veel sterkte.
Alle reacties Link kopieren
Goed bezig Lientje!

Jeetje Suzy :hug:
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
lientje69 schreef:
14-02-2020 17:17
En wat houdt dat concreet in Suzy?
Voor jou? En voor je kinderen?
Geen idee.
Het is nu niet helemaal duidelijk of deze mutatie bij mij toen getest is of niet. Ja, dan betekent het voor mij niets en dan voor mijn kinderen dus ook niet. Maar dan moeten mijn siblings, als ze willen, zich wel laten testen.
Het is ook niet bekend waar deze mutatie voor zorgt.
Bij mijn tante die ook eierstokkanker had en mijn nicht met borstkanker kwam er twee jaar geleden niets uit het onderzoek dus wellicht kon er eerder nog niet op getest worden.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
Suzy wat vervelend die onduidelijkheid van wat het kan betekenen. Lijkt me ook best een beetje eng.

Lientje 85% lijkt me meer dan genoeg. Knap hoor.

Hier erg moe, pijn gaat redelijk als ik zie hoe moe ik ben. Best raar om te beseffen dat komende week echt de laatste week in mijn eigen huisje is. Ook erg leuk natuurlijk, maar ook een beetje raar wel.
"After all this time?" "Always."

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven