Gezondheid alle pijlers

Wij leven met chronische pijn (vervolg nr. zoveel)

22-10-2018 20:15 2984 berichten
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.

Iedereen is welkom mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Alle reacties Link kopieren
Doro75 schreef:
05-12-2018 04:20
Lig ik eens niet wakker van de pijn of misselijkheid, is het van stuiterende kindjes die vol zijn van de Sint :heart:
:) dat zijn de betere redenen
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Ach gos Doro..
Nou , nog even. Dan gaan we weer naar de kerst en duurt het weer een jaartje.

Geeuw....
Vijf uur is vroeg om op te staan zeg.
Ik verlang nu alweer naar vanavond.
Man is om half zes vertrokken richting Brabant ( daar heeft hij een 3 daagse klus maar hij komt wel elke avond thuis)
De klus in België blijkt Frankrijk te zijn overigens. ( Foutje van mij, geen topografisch geheugen blijkbaar, dus dat is nog een stukje verder)

Nu eerst dochter wegbrengen en dan zelf naar het werk. Uurtje korter vandaag vanwege de Sint. :yes:
lientje69 wijzigde dit bericht op 05-12-2018 07:57
0.55% gewijzigd
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Helemaal waar, Jolly!

Nog één dagje. En dan zwaai ik hem ook weer met plezier uit :bye:

Lientje, is het wel ergens in het noorden van Frankrijk? Werk ze!
Hier ook slecht geslapen, maar dat kwam omdat de kinderen om 5:00 al in hun schoentje wilden kijken en naast mijn bed het resultaat kwamen laten zien.


Lise, ik vind trouwens nog dit
https://www.uwv.nl/particulieren/overig ... index.aspx
Alle reacties Link kopieren
Noord-Frankrijk ja Doro
Aan de kust van Normandië geloof ik.
Nou Ja, we zien wel waar hij terecht komt uiteindelijk.
Ik hoor het vanzelf als er meer duidelijkheidis.
Kan er wel over gaan piekeren maar dat heeft geen zin.

Fijne dag allemaal!
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Goedemorgen,

VGM en Doro, succes met jullie stuiterballen. :jump: ik vond het een hele leuke tijd.

Normandie. Mooie plek om te werken. Het is wel ver weg. Zo'n 700 km?

Ik krijg elke keer een rotgevoel in mijn maag als ik lees over het UWV. Te veel stress gehad toen.

Lise, ga je ze tot actie manen? Of wacht je af?

VGM, dat duurt nog lang voordat je duidelijkheid hebt.

Een :hug: voor iedereen
Haha succes met de stuiterballen!

Hier eindelijk een nacht doorgeslapen. Wel naar bed gegaan met wat hoofdpijn en daarmee ook wakker geworden, inclusief een geïrriteerde keel.
Straks even langs mijn moeder, ik ga expres in de ochtend zodat ik de middag voor mezelf heb. Zit er anders te lang tegen aan te hikken.
Vanavond hier gourmetten, 2e keer deze maand haha.

Ik denk dat ik morgen de kerstboom ga zetten. Heb wel behoefte aan lichtjes en gezelligheid in deze periode.
Kwebbbeltje, fijn dat je goed geslapen hebt. Hopelijk trekt de hoofdpijn en keelpijn weg.
Ik heb hetzelfde programma als jij ;)
Zometeen even naar mijn moeder, vanavond gourmetten.
Vanmiddag waarschijnlijk een kerstboom halen met man en hem dan morgen opzetten.
O trouwens, mijn Nederlands was altijd goed maar door de NAH is dit veranderd. Ik type het, lees net nog eens na en druk dan op enter. Maar als ik het dan later terug lees dan zie ik dat ik het toch niet goed getypt heb. Dus alvast mijn excuses, kan er niets aan doen.
Ben het even goed zat. Gatver de gatver.
Let niet op mij, negeer me maar, laat me maar even. Heb mikzelf in de knoop gedraaid. Yegh. Even niet meer.
Mijn motto gaat zo langzamerhand werkelijkheid wordem
Nartjie: wat is er gebeurd? Je kunt hier alles kwijt, dat weet je toch.
Wat vervelend Nartjie... :hug:
Goedemorgen,

@Doro, heerlijk he, die sinterklaastijd ;-)

@Lientje, wel een mooie streek, Normandië. Ik geloof trouwens dat ik toch iets gemist heb, man wil in die streek gaan werken?

@Kwebbel, ik ga de kerstboom ook morgen zetten, ik ben er ook wel aan toe en man is thuis, dus die kan me helpen.

@Moyrrie, tot nu wist ik niet van die optie dus ik heb geen idee eigenlijk. Het stuit me wel een beetje tegen de borst dat ik extra energie moet steken in iets waar zij nalatig in geweest zijn.

@Nartjie, sterkte :hug:

Ik heb een goede nacht gehad maar wel veel pijn nu.
Nartjie :hug: wil je er iets meer over kwijt?

Lise, nou, precies daarom vroeg ik me af of je erachteraan wil gaan.
Heel veel plezier voor iedereen die vanavond Sinterklaas gaat vieren!

VGM: voel je niet onzeker over je taalgebruik, dat is echt nergens voor nodig.
Het is goed zoals het is.

Kwebbeltje: fijn dat je goed geslapen hebt, ik hoop dat je hoofdpijn weg trekt.

Dreamer: ik heb je gisteravond een pb gestuurd maar ik zie niks in het vakje “uit” staan.
Vergeetmenietje1980 schreef:
05-12-2018 09:12
O trouwens, mijn Nederlands was altijd goed maar door de NAH is dit veranderd. Ik type het, lees net nog eens na en druk dan op enter. Maar als ik het dan later terug lees dan zie ik dat ik het toch niet goed getypt heb. Dus alvast mijn excuses, kan er niets aan doen.
Ik heb er hier nooit wat van gemerkt.
Moyrrie- schreef:
05-12-2018 10:32
Lise, nou, precies daarom vroeg ik me af of je erachteraan wil gaan.
Ik denk het niet. Ik geef ze nog wel de tijd.
Ik heb de brief nog maar eens erbij gepakt en geconcludeerd dat er ook direct een besluit kan gaan vallen, zonder een gesprek dus.
Ik heb mijn energie even nodig voor andere zaken.
Ik weet nu waarom het zo lang duurt met de pomp. Heb net zorgverzekeraar gebeld en zij zeggen, dat er geen machtiging is binnen gekomen. Straks even bellen naar dvk, dan kan zij contact opnemen met fabrikant, heb mail adres, die moet dvk doorgeven aan fabrikant en zo snel mogelijk de boel mailen.
Goed dat je gebeld hebt Nartjie
Alle reacties Link kopieren
Nartjie, het beste er maar van hopen dan! :hug: :redrose:

Cesium, ik heb inderdaad geen berichtje.

Had vanmorgen koffievisite en nu moet ik dus snel hond uitlaten, want schoonzus haalt me zo op voor ziekenhuis.
Later is nu
Controle Dreamer? Hoe gaat het nu? Merk je al iets van verlichting?
Alle reacties Link kopieren
De hechtingen gaan eruit. En het ziet er gewoon helemaal goed uit, nu. Je ziet een zwarte streep waar de hechtingen zitten, maar alle blauw en verdikking is weg, voor zover ik kan zien. Echt zo bizar snel als dat geheeld is. Ik had dus m'n vriendin voor ogen en ik heb haar foto's er nog eens bij gepakt (zij had ze dagelijks op facebook gezet) en bij haar trok na 2 weken het blauw/groen/geel pas écht weg.
Ben hier wel blij mee, natuurlijk. Vind het alleen eng dat het draadje, dat de vrij grote wond bij elkaar houdt, er nu uitgaat.
Later is nu
Er is nu een beetje licht aan het end van de tunnel. Ben net gebeld door fabrikant, de zorgverzekeraar heeft nu alles binnen. Er is spoed bijgezet en met een beetje geluk kan ik de pomp voor de feestdagen hebben
nartjie schreef:
05-12-2018 13:50
Er is nu een beetje licht aan het end van de tunnel. Ben net gebeld door fabrikant, de zorgverzekeraar heeft nu alles binnen. Er is spoed bijgezet en met een beetje geluk kan ik de pomp voor de feestdagen hebben
Wat goed dat je er achter aan bent gegaan! Wel jammer dat dat nodig was natuurlijk, maar goed.

Ik duim mee dat het voor de feestdagen in orde komt!
Gelukkig Nartjie!

Dreamer: ik probeer het nog eens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven