Gezondheid alle pijlers

Wij leven met chronische pijn (vervolg nr. zoveel)

22-10-2018 20:15 2984 berichten
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.

Iedereen is welkom mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Alle reacties Link kopieren
Doro, wat leuk dat het vakantiehuisje er toch van gaat komen! Het lijkt mij heel lekker om in het weekend daar gewoon even heen te kunnen en dan in een heel andere omgeving te zitten.

Spannend Kwebbeltje een datingsite!

Hier gaat het even niet zo lekker. Gisteren voelde ik me al ontzettend moe en de afgelopen weken was ik ook telkens duizelig maar toch naar de uni geweest omdat ik verplicht onderwijs had. Toen ik daarna uit de trein wilde stappen ben ik onderuit gegaan op de trap... De hele avond zo ongeveer in het ziekenhuis gezeten en ja hoor ik heb m’n ribben gebroken :facepalm:
Pff dit was eigenlijk helemaal niet iets wat ik er nog even bij kon hebben dus sorry voor de klaagpost..
Char, wat naar. :O Beterschap!
Nou Char, je mag wel klagen hoor. Heel pijnlijk, gebroken ribben.
Heel veel sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Oh bah char!
Ik heb ooit gekneusde ribben gehad en dat was bijzonder pijnlijk.
Heel veel sterkte!
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Sterkte Char! Klinkt naar. :hug:
Oh lijkt me heel pijnlijk. Sterkte Char!
Cesium je hebt pb
Lientje en dreamer, als jullie kaartje terug willen zet dan adres of in pb of in kaartje, dan kan ik terug sturen. Anderen mogen ook pb sturen en dan stuur ik kaartje terug
Alle reacties Link kopieren
Helaas Nartjie, ik heb geen berichtje van me. Maar als Cesium jouw adres naar mij mag doorsturen; zij heeft mijn email. Dat bleek van de week toch beter te werken :)
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
En sterkte Char. Jeetje, natuurlijk kom je daarover klagen! Geen kleinigheid toch?
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Char, sterkte, is wel heelt erg pijnlijk, gebroken ribben.
Kaartjes sturen, ik deed het en doe het nog met groot plezier.
Maar nu ik niet meer werk, komen er alleen nog kaartjes binnen van de familie en een paar kennissen.

Ik heb eigenlijk geen vrienden meer, de mensen die ik ken, noemen zich vriendinnen, toen ik ook het ongeluk had, werd er gezegd, ik kom je helpen.
Toen ik hulp nodig had, waren ze niet te vinden, ze hadden het te druk, zelfs de hond even uitlaten voor een keertje, niemand dus.

Vandaar dat ik nu ook zeg,het zijn kennissen geworden.

Vandaag teveel geoefend, ik heb nu een voet en enkel die behoorlijk pijn doen, ik wil weer eens te snel.
Ja dat is zeker een feit Hemke, in zware tijden leer je pas echt je vrienden kennen.
Alle reacties Link kopieren
Hemke , als je even je adres pb-t, stuur ik je ook een kaartje!
Nartjie, ik zet in mijn kaartje mijn adres.
Kwebbeltje, adres ontvangen, jij krijgt ook een kaartje.

Dreamer, van jou heb ik ( alleen) zoons adres. Woont hij daar nog of is hij al verhuisd naar Engeland? Anders kan ik daar ook nog een kaartje naar sturen.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Is prima Dreamer.
Alle reacties Link kopieren
Ja, Lientje, hij woont daar nog, vertrekt 5 januari. Ze zijn er nu samen.

Hemke, ik wil jou natuurlijk ook wel een kaartje sturen. Als die pb functie het nu eens weer ging doen, ging dat misschien ook allemaal nog lukken ;-)
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Hopeloos hè die functie.
Zo heb ik dus blijkbaar de pb van Jolly gemist.

Maar goed. Dreamer , mocht je een kaartje willen, stuur dan even je adres.
En voor de rest geldt dat ook natuurlijk.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
lientje69 schreef:
08-12-2018 17:59
Jolly, zag bij toeval in mijn postvak een berichtje. Van 21-11 :facepalm:
Ik heb geantwoord.
Ik keek er toevallig in. De pbfunctie werkt nog steeds niet naar behoren. Je ziet niet of je bericht hebt.
:proud: het was niets dringends
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Hemke, dat is helaas herkenbaar :| Gelukkig heb ik nog vrienden over en zijn er zelfs nieuwe lieve mensen op mijn pad gekomen.

Char, wat ontzettend vervelend. Sterkte!
Leuk, die kaartjesactie hier!

Ik had vandaag een erg rustige dag. Ik werd wakker met hoofdpijn en heb bijna de hele middag geslapen. Nu nog even gezellig doen voor man en dan weer op tijd naar bed.
Morgen gaan we naar een vriend toe, daar lunchen.
Alle reacties Link kopieren
Jolly, ik kon me de vraag niet meer herinneren. :-]
Ik zie overigens wel enige gelijkenissen tussen ons. :proud:
Maar jij gaf geloof ik je leven een nogal hoog cijfer meen ik.
Een stuk hoger dan ik in elk geval.

We hebben hier de hele dag al storm. Het lijkt wel al erger te worden nu. :O
Ik mag vannacht wel uitkijken als ik dochter ophaal.
Op die smalle polderweggetjes hier zit je met een flinke rukwind zo in de berm of sloot.
Het buldert behoorlijk. Komt met bakken uit de lucht.
Mijn oude huisje heeft het zwaar. Staat pal op de wind.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Ja hier waait het ook erg hard. Gisteren hoorde ik een hoop kabaal buiten, bleken de tuinstoelen letterlijk door de lucht te vliegen :O
Ik zou vanmiddag nog naar iemand toe gaan, maar dan moet ik met de pont, en dat vind ik doodeng als het zo waait.
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel allemaal! Ik vind zelf de pijn nu wel redelijk meevallen (wel met wat goede pijnstillers op anders is het echt niet te doen). Je gaat alleen automatisch heel oppervlakkig ademhalen en daar krijg je het best benauwd van. Maar ik denk maar zo: over een paar weken is het toch weer over.

Ik vind die kaartjesactie hier ook echt een heel leuk idee. Het is dat ik nog bij m’n ouders woon, anders had ik ook graag meegedaan!

En die wind is inderdaad heel hard. Ik waaide gisteren op een open stuk ook bijna van m’n fiets af. Gelukkig regende het toen nog niet zo hard.

Ik heb juist ook wel goed leren kennen wie nou je echte vrienden zijn en wie de moeite niet waard zijn om energie in te stoppen. Er zijn nog wel een hoop mensen overgebleven die echt proberen om het te snappen. Zo kreeg ik laatst een appje van een vriendin of ik even wilde laten weten in welk restaurant ik wilde eten want dan kon ik er eentje uitzoeken waar er voor mij weinig prikkels waren. Dat vond ik zo lief, vooral omdat ik het niet specifiek met haar daarover had gehad maar het echt uit haarzelf kwam :flirting:
Heel herkenbaar ja. Ik merk nu ook dat ik steun krijg van mensen van wie ik het juist niet had verwacht.
Nartjie: ik geef je adres door aan Dreamer!
Ik hoor wel wie er nog graag een kaartje wil!
cesium24 schreef:
08-12-2018 21:49
Nartjie: ik geef je adres door aan Dreamer!
Ik hoor wel wie er nog graag een kaartje wil!
Ik vind het superleuk, maar ik zie toch even af van deelname. Mijn man weet niet dat ik op het forum zit en als ik opeens kaartjes krijg van jullie, heb ik toch wat uit te leggen :P

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven