Gezondheid alle pijlers

Wij leven met chronische pijn - vervolg

27-07-2019 21:50 2810 berichten
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.

Iedereen is welkom mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Alle reacties Link kopieren
Cesium, kan je niet stiekem wat weggooien?
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Lientje: dat heb ik ook gedaan! Erg dat het zo moet.
Kohaku en Lientje: allebei een dikke knuffel, het valt allemaal niet mee.
lientje69 schreef:
14-09-2019 13:18
Dat is niet leuk kohaku. Jij woont toch ook begeleid? Is er iemand in je omgeving met wie je daarover even kunt praten?
Het is juist de schuld van de begeleiding dat ik me zo voel (ja ironisch he). Dus dat lijkt me niet zo'n goed idee.
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Sterkte kohaku :hug:
lientje69 schreef:
14-09-2019 11:23
Ik denk ook dat het komt doordat er nogal veel gebeurd is de afgelopen week.
Druk op het werk. Twee overlijdensgevallen.
De toets waarvan ik dacht het verprutst te hebben. Die ik toch goed blijk te hebben gemaakt en de uitnodiging voor een gesprek.
En de drukte thuis , ik probeer dochter zoveel mogelijk naar trein te brengen en halen omdat dat zoveel reistijd scheelt nu ze op een andere locatie terecht is gekomen dan gepland.
De sociale dingen zoals moeder enz.

Misschien is het gewoon wel even iets teveel voor mijn hoofd.
Nu nog even zoeken naar iets ontspannends waar mijn hoofd wel naar staat en de aandacht bij kan houden.
Hebben jullie de mogelijkheid voor een extra klein stom autootje? (Zo’n matiz ofzo :P ) Dan kan dochter zichzelf meer bedruipen en heb je niet steeds die extra druk. Misschien dat dat wat scheelt.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
suzyqfive schreef:
14-09-2019 13:36
Hebben jullie de mogelijkheid voor een extra klein stom autootje? (Zo’n matiz ofzo :P ) Dan kan dochter zichzelf meer bedruipen en heb je niet steeds die extra druk. Misschien dat dat wat scheelt.
Heb je een rijbewijs voor nodig.
Kohaku schreef:
14-09-2019 13:35
Het is juist de schuld van de begeleiding dat ik me zo voel (ja ironisch he). Dus dat lijkt me niet zo'n goed idee.
O dat is echt waardeloos dan zeg!
Kan je je ei kwijt bij familie of een goede vriend? Anders foeter je hier maar lekker van je af hoor!
suzyqfive schreef:
14-09-2019 13:36
Ze heeft nog geen rijbewijs Suzy. Maar gaat er binnenkort mee beginnen. Over een half jaar is ze 18 , heeft ze hopelijk haar rijbewijs gehaald en heb ik meer rust. Nog heel even doorzetten dus.
cesium24 schreef:
14-09-2019 13:28
Lientje: dat heb ik ook gedaan! Erg dat het zo moet.
Wat slibt een huis vol gedurende de jaren hè ?
Hier ook. Ik moet nodig opruimen , kasten en zolder. Kan me er niet toe zetten. Hou de deuren masr angstvallig dicht hier, wat je niet ziet , is er niet. ( hoezo ik ben een struisvogel :proud: )
lientje69 schreef:
14-09-2019 13:47
Wat slibt een huis vol gedurende de jaren hè ?
Hier ook. Ik moet nodig opruimen , kasten en zolder. Kan me er niet toe zetten. Hou de deuren masr angstvallig dicht hier, wat je niet ziet , is er niet. ( hoezo ik ben een struisvogel :proud: )
Dat werkt hier ook prima :biggrin:
Oké, ik sla jullie frustratie hierin even over, want hier ben ik degene die bijna niets weg kan gooien. Dat ik nu boeken wegdoe met bookcrossing is echt een unicum (maar dat werden er echt teveel) Ik heb nog niet zo heel veel weggedaan, trouwens. Soms wil ik man vragen of een bepaald boek weg mag, maar die wil juist een legere boekenkast, dus dat komt vast goed. Hij leest ook alleen nog maar digitaal. En ik wil ruimte voor m'n Kings :rolling:
Later is nu
Hier gaat het niet zo goed. Ik ben erg ziek. Oorzaak wordt uitgezocht. Ben gelukkig wel thuis bu. Maar wel bang voor de nacht omdat ik me zooo zwak voel.
Ach Doro toch. Heel veel sterkte!
Heel veel sterkte Doro :hug:
Ik stuur je Mia knuffels :heart:

Ik kan niet slapen, yeey.
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
lientje69 schreef:
14-09-2019 13:43
Ze heeft nog geen rijbewijs Suzy. Maar gaat er binnenkort mee beginnen. Over een half jaar is ze 18 , heeft ze hopelijk haar rijbewijs gehaald en heb ik meer rust. Nog heel even doorzetten dus.
Ah! Dacht dat ze dat al had, sorry :mrgreen:
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Sterkte Doro :hug:

Hopelijk zijn ze er snel achter.
Dank, Cesium, Kohaku en Suzy :redrose:
Wat rot Doro! Hebben ze bloed afgenomen om te onderzoeken of zoiets? Wanneer weten ze meer? Heel veel sterkte!
Hopelijk heb je nog wat kunnen slapen
Ah bah, sterkte Doro :hug:

Ik ga weer dagje op de dijk. Kinderactiviteit. Ben heel benieuwd, hoop dat het droog is.

Verder ben ik erachter dat er rond half 7 een ijsvogeltje bij onze vijver zit, maar fotograferen is nog niet goed gelukt, alleen onscherp. Vanavond hoop ik er weer te zitten, dichterbij, achter wat riet in de rolstoel :hihi:

(en als er vanavond een horde fotografen zit, weet ik dat ze allemaal hier lezen en weten wie ik ben :rofl: )

:photo: :photo: :photo: :photo:
:photo: :photo: :photo:
Later is nu
Sterkte Doro :hug:

Ik heb gisteren een heerlijk eind gefietst. Die braderie stelde erg weinig voor (maar hoorde dat van meer mensen, dat het vorig jaar beter was) dus zijn we maar wat verder gaan fietsen langs leuke vesting-stadjes.

En ik heb mezelf per ongeluk gekraakt, in mijn nek.
Ik had de hele dag al wat last van mijn nek en toen we op een smal fietspad reden, ging ik achter mijn vriend rijden. We hoorden flink getoeter van een scooter, en omdat het nogal lang duurde voordat hij ons inhaalde, keek ik geïrriteerd schuin achterom en ineens KRAK. Schrok me wezenloos.
We zijn even gestopt bij een bankje maar tot mijn verbazing deed mijn nek ineens geen pijn meer. Oké.. Nog even een tijdje op het bankje gezeten en toen weer op de fiets gestapt.

Nu even in huis wat opruimen en vanmiddag naar mijn vader.

Lise ik reageer even wat later op je pb.
Dreamer schreef:
15-09-2019 08:59
Ah bah, sterkte Doro :hug:

Ik ga weer dagje op de dijk. Kinderactiviteit. Ben heel benieuwd, hoop dat het droog is.

Verder ben ik erachter dat er rond half 7 een ijsvogeltje bij onze vijver zit, maar fotograferen is nog niet goed gelukt, alleen onscherp. Vanavond hoop ik er weer te zitten, dichterbij, achter wat riet in de rolstoel :hihi:

(en als er vanavond een horde fotografen zit, weet ik dat ze allemaal hier lezen en weten wie ik ben :rofl: )

:photo: :photo: :photo:
Oh! Is ie terug of is het een ander ijsvogeltje? Het is mij nog nooit gelukt er goed een op de foto te zetten. Maar ik zal niet flauw doen en je laten schrikken :rofl:
Sterkte Doro! :hug:

Gaaf Dreamer! Wel even delen hier he, als het is gelukt :biggrin:
Moge! Heb maar 6 uur geslapen, beetje veel te weinig voor me.
Gelukkig vandaag een rustige dag, afgezien van een afscheids-bbq vanmiddag.
Kwebbel, geluk bij een ongeluk dus. Dat scheelt weer een bezoekje aan de chiropractor/ fysio.

Dreamer, succes vandaag!
En ijsvogeltjes zijn mooi!

Kohaku, red je het op 6 uur slaap ?

Heb dochter naar trein gebracht ( ze gaat naar een paardenevent) en doorgereden naar de loods om de kantine en wc schoon te maken en een deel van de loods te vegen. Nu draait de was en ga ik eerst maar eens koffie drinken.
Was er vanmorgen al om half zes uit voor man en was even teruggekropen maar werd om 8 uur met hoofdpijn wakker . Die is nu gelukkig weer weg, schoonmaken helpt blijkbaar tegen hoofdpijn soms. :proud:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven