Gezondheid alle pijlers

Wij leven met chronische pijn - vervolg

27-07-2019 21:50 2810 berichten
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.

Iedereen is welkom mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Alle reacties Link kopieren
Ik kon gisteravond ook moeilijk in slaap komen. Ook last van een malend hoofd en ik had het benauwd . Na een hele dag hoofdpijn maakte dat me bang( zo is ooit mijn infarct begonnen)
Dus ja, dan slaap je niet. Uiteindelijk mezelf gedwongen ( doe normaal lientje, het is 28 jaar terug dat infarct, de kans is zó klein dat dat weer gebeurt) ben ik gelukkig toch in slaap gevallen.

Werken nu weer een dagje dus sterkte voor iedereen vandaag.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
:hug: yellow

Ik zit nog even snel mijn ontbijt en koffie weg te werken en dan moeten we naar de uitvaart.
Is je hoofdpijn nu wel weg Lientje?
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Heeft iemand nog een rug en rechterknie voor me. Mijn rug is in protest, en mijn rechterknie besloot dat ik het mocht uitzoeken. Liet van zich horen door een harde pijnlijke knap. En nu zit ik doodmoe op de bank.
Heb weer eens boodschappen gedaan en ben weer naar de Plus, Kruitvat en Aldi geweest. Ja daar krijg je pijn in je rug van
lise1985 schreef:
13-09-2019 08:35
:hug: yellow

Ik zit nog even snel mijn ontbijt en koffie weg te werken en dan moeten we naar de uitvaart.
Beetje laat ben ik bang maar sterkte! :hug:
:sun: voor iedereen

Ik zit op het werk met een wat wazig hoofd, dus ben steeds weer aan het kijken wat ik ook alweer aan het doen was. Heb wel een lijstje naast me liggen, die ik maar af ga strepen. Er kwam ook nog vanalles tussendoor, maar nu gaat het goed.

Net als iemand voor mij: wel zo'n beetje alles gelezen, maar weet niet meer waarop te reageren.

Lise, sterkte :hug:

En voor iedereen!
Later is nu
Ik luister naar twee kettingzagen. De volgende tuin gaat eruit. Het zijn wel twee jonge gasten die bezig zijn, dus ik heb misschien even in het raamkozijn van mijn slaapkamer zitten toekijken nadat ik er wakker van werd. :rofl:

Het zijn wel een beetje buurman en buurman die bezig zijn. De ene komt ook echt op de hoek te wonen. Hij kwam nog wel een keer vertellen wat voor herrie hij precies ging maken.
Bedankt Dreamer en Yellow.
Ik ben weer thuis. Het was een mooi afscheid.
Suzy, hoofdpijn sluimert nog een beetje op de achtergrond nu.

Nartjie, dan zijn ook te veel winkels achter elkaar he?
Is voortaan opdelen een idee ?
De ene dag 2 winkels en twee dagen later de andere 2?

Lise , fijn dat het een mooi afscheid was.
Voor zover zoiets fijn is dan.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Wat fijn Lise :redrose:

Yellow, wat een rotgeluid is dadt he? Vind ik dan. Vandaag op het werk was er ook één of andere apparaat bezig buiten. Geen idee wat, maar met m'n bewolkte hoofd werkte dat niet echt lekker.
Later is nu
Dreamer schreef:
13-09-2019 14:38
Wat fijn Lise :redrose:

Yellow, wat een rotgeluid is dadt he? Vind ik dan. Vandaag op het werk was er ook één of andere apparaat bezig buiten. Geen idee wat, maar met m'n bewolkte hoofd werkte dat niet echt lekker.
Er word hier heel veel geklust en de ene dag kan ik er beter tegen dan de andere moet ik zeggen. Heb nu dus eerst gewoon even als een tokkie toe zitten kijken vanuit mijn raam en daarna de muziek lekker hard gezet. Mijn buren waren toch niet thuis.

Verder kost alles me heeeeel veeeeel energie vandaag. Regenboog wil de was straks gelukkig ophangen. En ik ga nu mijn haar wassen. Dit komt echt heel dom over maar mijn armen zijn echt heel zwaar. En ik heb echt heel veel haar. Mijn bonen oogsten is minder werk. :whistle:
lientje69 schreef:
13-09-2019 13:42
Suzy, hoofdpijn sluimert nog een beetje op de achtergrond nu.

Nartjie, dan zijn ook te veel winkels achter elkaar he?
Is voortaan opdelen een idee ?
De ene dag 2 winkels en twee dagen later de andere 2?

Lise , fijn dat het een mooi afscheid was.
Voor zover zoiets fijn is dan.
Ja, maar ik ben eigenwijs. Ik had geen pijn toen ik boodschappen ging doen en ja daar heb ik van geprofiteerd, en nu moet ik boeten
Ik weet wel dat zodra de schoonmaakbedrijf is geweest hier, dat ik alle hulptroepen nodig zal hebben. Schoonmaak is op donderdag 26 sept en de vrijdag de 27e wert spver niet. Die werkt niet op vrijdag.
nartjie schreef:
13-09-2019 16:17
Ja, maar ik ben eigenwijs. Ik had geen pijn toen ik boodschappen ging doen en ja daar heb ik van geprofiteerd, en nu moet ik boeten

Ja, dat leerde ik dus inderdaad bij revalidatie. Ik tenminste. Dat je als je geen of minder pijn hebt, toch niet over die bepaalde grens moet gaan. Zoals je mét pijn toch zoveel mogelijk je ding moet blijven doen. Maar goed, dat is bij fibro.
Later is nu
nartjie schreef:
13-09-2019 16:19
Ik weet wel dat zodra de schoonmaakbedrijf is geweest hier, dat ik alle hulptroepen nodig zal hebben. Schoonmaak is op donderdag 26 sept en de vrijdag de 27e wert spver niet. Die werkt niet op vrijdag.
Dat had ik even gemist. Er komt dus een schoonmaakbedrijf. Goed nieuws zeg!
Het zal een rotdag voor je worden maar dan heb je ook wel alles schoon.
cesium24 schreef:
13-09-2019 16:30
Dat had ik even gemist. Er komt dus een schoonmaakbedrijf. Goed nieuws zeg!
Het zal een rotdag voor je worden maar dan heb je ook wel alles schoon.
Bijzondere bijstand is afgewezen, en om wat kosten te drukken, krijg ik een tweede hands koelkast en gaskookplaat. Dan hoeven ze die nier schoon te maken. Schijnt veel werk in te zitten met schoonmaken.
Maar ik heb wel wat eisen, het hok van Blondie daar word van af gebleven, want als je die verschuift dan raakt zij in paniek en dat wil ik niet. De ramen niet lappen en ik doe de lamellen open. Zal niet de eerste keer zijn dat mijn lamellen door een ander word geopend en word gesloopt. Gelukkig in slaapkamer. Slaapkamer word ook niet gedaan, ik trek mij daar terug als ze bezig zijn.
Nog dertien weken en ik zit weer in de ziektewet. Oftewel, ik ben ziek gemeld. In overleg met de jurist en na een gezellige discussie over de eerste ziektedag. Want je moet je binnen twee dagen na ziek worden ziek melden, maar in mijn geval is dat toch een tikje lastig :facepalm:

Volgens de jurist wordt er pas na de eerste dertien weken een bedrijfsarts ingeschakeld, dus in principe heb ik nog even rust op dat gebied. Dat zou wel fijn zijn.

Nu zit ik met hoofdpijn op de bank. Rare dag vandaag.
Mag ik vragen waarom ze de ramen niet mogen wassen Nartjie?
lise1985 schreef:
13-09-2019 17:33
Mag ik vragen waarom ze de ramen niet mogen wassen Nartjie?
Omdat daar het hok van Blondie staat. En ik heb de lamellen altijd dicht dus niemand ziet het
Poe rare dag inderdaad, Lise. Hopelijk zakt je hoofdpijn.

Ik ben teleurgesteld en moe. Ik mag niet verhuizen. Aan de ene kant snap ik de redenen, maar aan de andere kant ook weer niet.
Maar er zijn wat mensen die achter me staan en begrijpen waarom ik wil verhuizen, dus wie weet. Eerst maar even laten bezinken.

Verder ben ik moe. Morgen wel wat plannen maar die heb ik naar de middag geschoven, zodat ik eerst wat uit kan slapen hopelijk.
Ze geven ook prachtig weer op, en ik wil weer wat gaan fietsen.
Wat is de reden dan, dat je niet mag verhuizen kwebbel?
lise1985 schreef:
13-09-2019 18:35
Wat is de reden dan, dat je niet mag verhuizen kwebbel?

Je hebt pb.
Nou lekker dan... kreeg net te horen dat mijn tante van de week is overleden en dat ze gisteren is begraven... was de zus van mijn moeder. Net als mijn moeder aan eierstokkanker overleden. Mijn vader mocht het via een voicemail vernemen van de vrouw van mijn moeders broer (ouders waren op vakantie). Nou ja, ik zal ze dan maar een kaartje sturen. Zo ga je dus met familie om...
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Klinkt inderdaad als een hechte band ja Suzy
Jemig, lekkere familie Suzy. :hug:

Ik ben wat dat betreft ook enorm blij dat ik op mezelf woon, en dat familie niet echt in de buurt woont. Ook zoveel gezeur mee gehad. Ze zoeken het maar uit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven