Gezondheid alle pijlers

wit haar in 1 dag!

15-09-2012 21:27 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
...
quote:vivawoman30 schreef op 15 september 2012 @ 22:23:

Volgens mij heb je echt geen leven Yasmijn en wordt je in het ware leven getreiterd en ga je maar los op een forum.Snel ge quote voor het weg is
Er doen veel verhalen de ronde over mensen die in één nacht grijs werden. In een aantal dagen kan het wel en dan inderdaad bijvoorbeeld bij zeer groot verdriet. Antwoord A is dus fout omdat één nacht niet genoeg is.Oorzaak van het grijs worden in zeer korte tijd is een variatie van de haaruitvalziekte alopecia areata. Bij die variatie vallen gepigmenteerde haren uit en blijven ongepigmenteerde, grijze haren achter. Als één van de oorzaken, dus niet de enige, noemt de literatuur emotionele stress, bijvoorbeeld zeer groot verdriet. Antwoord B is fout, omdat een haar, ook niet van een donkerharige persoon, nooit langzaam grijs wordt. Een haar valt uit waarna een grijze haar de plaats inneemt.

Bron: http://www.wetenschapsfor ... c/716-grijs-in-een-nacht/
it's a big club and you ain't in it
OP gemist.
quote:vivawoman30 schreef op 15 september 2012 @ 22:23:

Volgens mij heb je echt geen leven Yasmijn en wordt je in het ware leven getreiterd en ga je maar los op een forum.Jij hebt een glazen bol!
quote:-no-nick- schreef op 15 september 2012 @ 22:25:

[...]

Snel ge quote voor het weg is Bedankt
Ik tref ook wel eens een spierwitte haar aan die er de dag ervoor echt nog niet zat. In mijn wenkbrauw welteverstaan. En ik heb geen oogafwijking. Word ik nu ook weggelachen?...
Oooh, heb ik alles gemist?
quote:Vogelnestje schreef op 15 september 2012 @ 22:58:

Oooh, heb ik alles gemist?Jae.
quote:yasmijn schreef op 15 september 2012 @ 23:00:

[...]

Jae.Zo jammer... Had ik maar niet moeten telefoneren... Het ging over in 1 dag grijs worden? Dat kan alleen in de Noorse bossen...
Nee, over 1 grijze haar die er gisteren ng echt niet zat. In de wenkbrauw welteverstaan.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Vogelnestje schreef op 15 september 2012 @ 23:01:

[...]

Zo jammer... Had ik maar niet moeten telefoneren... Het ging over in 1 dag grijs worden? Dat kan alleen in de Noorse bossen...Vanaf heden is dat veranderd in Schotse bossen. Zie het 'water in e-reader topic'.
Oooo, niks gemist dus.
quote:yasmijn schreef op 15 september 2012 @ 23:05:

[...]

Vanaf heden is dat veranderd in Schotse bossen. Zie het 'water in e-reader topic'.Thanx, ik ga gelijk even kijken.
Ik dacht dat heel je kop grijs was geworden man.

Heb ik ook wel eens gehoord. Dat dat kan gebeuren in 1 dag.

Na groot trauma of zo..
Ow, mostert.

Maar neem het wel serieus hoor!

Zo ging het bij mij ook. Je ziet opeens hele haren die grijs zijn.

Overal! Oksel, schaam, en wenkbrauw idd.

Je ziet het blijkbaar niet vanaf de aanzet. Als uitgroei zeg maar.

Maar wel opeens hele haren.

Zouden ze eens ondezoek naar moeten doen.

succes er mee. Aftakelink is idd begonnen.
Nou het kan wel hoor,mijn schoonmoeder was in 3 dagen van blond/rossig naar spierwit haar.

Ze hadden haar baarmoeder en eierstokken verwijderd,en ze ging blond/rossig het ziekenhuis in,en wit naar buiten na een week.

Mensen herkenden haar gewoon niet meer.

Was een hormonenkwestie.

Ze kon het ook bijna niet verven,dat pakte niet op wit haar.
Degenen die normaal hebben gereageerd bedankt! Ik ben overigens nog maar 21 en het zit niet in de familie. Jammer dat sommigen zo raar reageren, maar dat zal wel de normale gang van zaken hier zijn. Triest.
Blijf maar geloven in jezelf. 1 haar wordt echt niet wit in 1 dag. Je hebt hem echt niet eerder gezien.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Als je haar pikzwart is en je wenkbrauwen ook, kan het wat mij betreft niet missen. De dag ervoor had ik nog mijn wenkbrauwen geepileerd. Het haartje zat helemaal bovenin. Het was overigens ook geen klein haartje. Maar goed, ik zal wel een ingebouwde onkleuringssysteem hebben
Hee, die van gisteren, met die operatie van de kat en nu nog maar 30 euro? Die heette volgens mij ook vivawoman...
Ik plaats voor het eerst (en waarschijnlijk voor het laatst) een topic op viva. Heb de naam ook niet gejat van iemand anders. Overigens allergisch voor katten, maar gelukkig hoef ik niet rond te komen met 30 euro. Niet dat ik het zo breed heb als studente.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven