Witte stolsels tijdens menstruatie.
dinsdag 8 januari 2013 om 22:25

dinsdag 8 januari 2013 om 22:52
Misschien een vleesboom gezien je vele bloedverlies en stolsels? Ik had overigens ook last van hevige menstruatie en stolsels (en 8 dagen ongesteld!!). Ben er wel op onderzocht maar nooit iets gevonden. Ik had te accepteren dat ik nou eenmaal een zware menstruatie heb (nu zwanger dus al 6 maanden niet ongesteld geweest. Heerlijk dat niet ongesteld zijn!!). Maar t kan nooit kwaad om het even te laten onderzoeken. Als het niets is, ben je ook weer gerustgesteld.
dinsdag 8 januari 2013 om 23:00
Jennecke, wat vervelend zeg. Ook ik heb 7/8 'voltijds' ongesteld en er komen veel stolsels uit. Volgens de HA veroorzaakt dit de moeheid.
2 jaar geleden ben ik hiervoor ook naar de gyn geweest, ik had toen enorme buikpijn icm bloed en dat witte spul in een wit zakje. Mijn God, wat een pijn was dat. Per direct was ik naar de Huisartsenpost gebracht, waar ze vroegen of ik misschien zwanger was (ze dachten aan een miskraam). Dit was niet mogelijk omdat ik nog maagd was/ ben.
Nu dus deze situatie. En ik verlies, buiten mijn menstruatie om enorm veel slijm (sorry voor de details).
Overigens bedankt voor alle reacties.
2 jaar geleden ben ik hiervoor ook naar de gyn geweest, ik had toen enorme buikpijn icm bloed en dat witte spul in een wit zakje. Mijn God, wat een pijn was dat. Per direct was ik naar de Huisartsenpost gebracht, waar ze vroegen of ik misschien zwanger was (ze dachten aan een miskraam). Dit was niet mogelijk omdat ik nog maagd was/ ben.
Nu dus deze situatie. En ik verlies, buiten mijn menstruatie om enorm veel slijm (sorry voor de details).
Overigens bedankt voor alle reacties.
woensdag 9 januari 2013 om 10:47
Nee, dit klinkt mij niet bekend. Bloed, wat bloederige stolsels (soort placenta-weefsel) e.d. is me bekend. Maar witte stolsels ben ik nog nooit tegengekomen.
Toen ik een abortus heb gehad, was het wel duidelijk witachtig weefsel. Een soort groot watje. Dus ik kan me de verwarring met een miskraam wel voorstellen.
Vervelend joh. Ik zou het toch maar laten uitzoeken als ik jou was.
Toen ik een abortus heb gehad, was het wel duidelijk witachtig weefsel. Een soort groot watje. Dus ik kan me de verwarring met een miskraam wel voorstellen.
Vervelend joh. Ik zou het toch maar laten uitzoeken als ik jou was.