wondje clitoris
dinsdag 12 juli 2011 om 22:17
Ik heb al een tijdje pijn aan mijn clitoris, ik denk ongeveer een week nu. Toen ik op nader onderzoek uit ging, kwam ik erachter dat er een klein wondje bovenop mijn clitoris zit, geen idee hoe het daar komt! Ik heb op het moment wel een blaasontsteking, dus misschien komt het doordat mn weerstand daar beneden niet helemaal top is?! Iemand enig idee wat ik hiertegen kan doen?
dinsdag 12 juli 2011 om 22:36
Er is hier wel een soort van herkenning, heb ook wel eens een wondje gehad daar beneden, kwam bij mij door mijn intiem piercing icm net even te ruwe sex (speeltjes) als het ware een soort wondje vanwege schuren.
Heb het vooral rust gegeven met een paar dagen was het over(goed schoon houden)
ps het verschil tussen wond en soa is goed te zien, even met de spiegel aan de gang.
Bij geen verbetering zou ik zeker even langs de huisarts gaan, just to be sure.
Heb het vooral rust gegeven met een paar dagen was het over(goed schoon houden)
ps het verschil tussen wond en soa is goed te zien, even met de spiegel aan de gang.
Bij geen verbetering zou ik zeker even langs de huisarts gaan, just to be sure.
dinsdag 12 juli 2011 om 22:44
Gaan jullie serieus al na een week voor een klein wondje naar de huisarts? Pas na een maand ofzo zou ik wel eens willen uitchecken waarom het vooral niet geneest. Omdat ik me dan over de wondgenezing dingen begin af te vragen. Niet om het wondje zelf. Dat kan (ongemerkt) door zoveel dingen ontstaan.
dinsdag 12 juli 2011 om 23:26
dinsdag 12 juli 2011 om 23:31