Gezondheid alle pijlers

wondje clitoris

12-07-2011 22:17 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al een tijdje pijn aan mijn clitoris, ik denk ongeveer een week nu. Toen ik op nader onderzoek uit ging, kwam ik erachter dat er een klein wondje bovenop mijn clitoris zit, geen idee hoe het daar komt! Ik heb op het moment wel een blaasontsteking, dus misschien komt het doordat mn weerstand daar beneden niet helemaal top is?! Iemand enig idee wat ik hiertegen kan doen?
een wondje van blaasontsteking? Dat lijkt me niet. Ik zou maar even langs de huisarts gaan, genit. herpes uitsluiten enzo...
Ik heb een maand geleden soa-test gehad, dus dat is het niet
Evengoed maar naar de huisarts dan. Door een topic op het forum gaat het waarschijnlijk niet over.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Er is hier wel een soort van herkenning, heb ook wel eens een wondje gehad daar beneden, kwam bij mij door mijn intiem piercing icm net even te ruwe sex (speeltjes) als het ware een soort wondje vanwege schuren.

Heb het vooral rust gegeven met een paar dagen was het over(goed schoon houden)

ps het verschil tussen wond en soa is goed te zien, even met de spiegel aan de gang.

Bij geen verbetering zou ik zeker even langs de huisarts gaan, just to be sure.
Gaan jullie serieus al na een week voor een klein wondje naar de huisarts? Pas na een maand ofzo zou ik wel eens willen uitchecken waarom het vooral niet geneest. Omdat ik me dan over de wondgenezing dingen begin af te vragen. Niet om het wondje zelf. Dat kan (ongemerkt) door zoveel dingen ontstaan.
Ben je onlangs ongesteld geweest en heb je toen inlegkruisjes gebruikt? Ik heb het wel een keer gehad, en volgens mij kwam dat omdat het inlegkruisje er tegenaan heeft geschuurd ofzo! Zou dat bij jou ook kunnen?
Komt wel goed, schatje!
Slik je Antibiotica voor die blaasontsteking? want dan kan er doordat alle bacterien dood gaan (ook de goede) een schimmelinfectie ontstaan, dat voelt om te beginnen rood en rauw en jeukt daarna als een gek.
Dat had ik inderdaad al vernomen, nog nergens last van, maar hou het in de gaten! Heb ongeveer 4x per jaar zo'n kuurtje:p

Maar ben niet net ongesteld geweest dus dat kan het niet zijn. Ik wacht het idd nog even af, had ergens gelezen dat zovirax zou helpen?! Probeer het voor de aardigheid
Welja, ga jij voor de aardigheid even koortslipzalf op je doos kwakken, wanneer je je zo druk maakt dat je er een topic over opent. Da's een grap toch, voor de aardigheid, hoop ik?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Ik rijd paard en schuur regelmatig de hele boel open. Heelt wel weer joh!
als je na die test gewoon weer sex hebt gehad loop je weer evenveel risico als voor de test. de test is een momentopname verder zegt het niks
de meeste soa-testen niet op herpes, alleen als je klachten hebt... zoals nu. Dus als het er al een week zit en dus niet een andere duidelijke reden heeft en er mogelijk wat blaasjesachtig uitziet, zou ik toch naar de huisarts gaan.
Is gewoon een koortslip.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven