Gezondheid alle pijlers

Wondje Tepel

26-12-2011 14:14 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb vanmorgen toevallig nog aan mijn borsten gevoeld voor controle. Voor de spiegel gestaan en alles zag er normaal uit. Nu net sta ik weer voor de spiegel om mijn bh aan te doen zit er van mijn tepelhof tot aan mijn tepel ineens een opervlakkig sneetje dat licht bloed. Maar ik heb me volgens mij helemaal niet gekrabd ofzo. Hoe kan dit? Zat een uur ervoor niks. Is dit zorgwekkend? vind het een beetje eng.
Ebola?
Ik denk dat ze er eind van de middag af vallen.
Ik denk dat je het gewoon even aan moet kijken, waarschijnlijk is het niks en is het binnen enkele dagen over. Zo niet, overleg dan even met je huisarts.

Fijne Kerst verder!
nieuwe bh ?
ik had dus toen nog geen bh aan toen ik em aan wilde trekken zag ik het. En een half uur ervoor zat er nog niks.
Waarschijnlijk heb je toch ongemerkt ergens aan een wondje opgelopen.

Maak je geen zorgen, binnen een paar dagen zal het waarschijnlijk genezen zijn, mocht het niet willen genezen dn kan je er altijd nog even mee naar de huisarts gaan.
Er zat een uur van te voren niets. Controleer je ze elk uur dan?
nee maar toevallig ging ik wel voor de spiegel nog een keer extra staan bij het bh aantrekken
Heeft man of vriendlief er te hard mee gespeeld vanmorgen en valt het nu pas op misschien een optie?
Waarschijnk een hapertje aan je nagel gehad, of even de kat geknuffeld. Zulke sneetjes ontstaan echt niet spontaan, en als dat bij jou wel het geval is dan haal je 3e Kerstdag helaas niet.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Loepje....

Dat is de zoveelste.....
Goed in de gaten houden, als het over een paar dagen nog niet weg is even langs de huisarts.

Waren alle antwoorden maar zo makkelijk...
Slecht nieuws voor je, morgen ligt je tiet eraf.

Stel je niet zo aan mens, ga genieten van de kerst, waarschijnlijk je laatste
Ja en?
quote:Liquorice schreef op 26 december 2011 @ 16:06:

Goed in de gaten houden, als het over een paar dagen nog niet weg is even langs de huisarts.

Waren alle antwoorden maar zo makkelijk...

Nou, ik vind het niet zo'n goed antwoord, want die huisarts lijkt me totale onzin.

Ook al zit die snee er over drie weken nog.

TO, wat dénk je nou eigenlijk, hoe kun je je daar nou druk om maken?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven