Gezondheid alle pijlers

WTF

25-11-2011 09:37 26 berichten
Wat ik nou aangeboden krijg bij Groupon is echt te bizar voor woorden.

Schaamlipcorrectie door hooggekwalificeerde, BIG-geregistreerde plastisch chirurgen en verpleegkundigen met jarenlange ervaring op het gebied van plastische-, cosmetische- en esthetische chirurgie.

Das weer eens wat anders dan pannekoeken voor de helft van de prijs.

Ik vind dat Groupon te ver gaat, zoiets doe je niet zomaar even omdat het in de aanbieding is.
Alle reacties Link kopieren
Er is ook al een liposuctie en een buikwandcorrectie in de aanbieding geweest.

Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat volgende week de besnijdenis in de aanbieding is, 2 voor de prijs van 1.

En de week er na anusbleken met 35% korting.

Sla uw slag!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
ik zat net te denken, of ik ga naar de kapper, of ik neem een schaamlipcorrectie
Haha, ja waarop heb je zitten googlen Cateautje? Er is trouwens al protest aangetekend tegen de schaamlippencorrectie van Groupon door artsen.
Nou ik krijg inderdaad regelmatig aanbiedingen voor dit soort ingrepen, een borstvergroting heb ik ook al voorbij zien komen!
quote:Cateautje schreef op 25 november 2011 @ 09:37:

Ik vind dat Groupon te ver gaat, zoiets doe je niet zomaar even omdat het in de aanbieding is.

Bedrijven kunnen zich zelf aanmelden bij Groupon met hun 'aanbieding'. Groupon strijkt een deel van de opbrengst op.

Als jij op de aanbieding in wilt gaan, is dat jouw eigen verantwoording. Er staan ook zat schaamlipcorrectieadvertenties (leuk woord voor Wordfeud..) in allerlei tijdschriften, voor dezelfde prijs als bij Groupon. Wat is het verschil?
Ik denk dat voor sommigen de drempel daardoor wel lager word.

Dat het te belachelijk voor woorden is, ben ik met je eens.
Het gras aan de overkant is niet groen.
quote:redband schreef op 25 november 2011 @ 09:40:

Haha, ja waarop heb je zitten googlen Cateautje? Er is trouwens al protest aangetekend tegen de schaamlippencorrectie van Groupon door artsen.Nee meid, hij stond in mijn gmail.
quote:Cateautje schreef op 25 november 2011 @ 09:37:

Wat ik nou aangeboden krijg bij Groupon is echt te bizar voor woorden.

Schaamlipcorrectie door hooggekwalificeerde, BIG-geregistreerde plastisch chirurgen en verpleegkundigen met jarenlange ervaring op het gebied van plastische-, cosmetische- en esthetische chirurgie.

Das weer eens wat anders dan pannekoeken voor de helft van de prijs.

Ik vind dat Groupon te ver gaat, zoiets doe je niet zomaar even omdat het in de aanbieding is.WTF

Dit past wel in de tijdgeest waarin lichamen mooi en strak moeten zijn, lekker moeten ruiken en niet moeten verouderen.
Ophef over schaamlipcorrectie

Een opvallende advertentie op Groupon: een schaamlipcorrectie voor maar ¤999,-, terwijl zo'n ingreep normaal twee keer zoveel kost. Op social media verbaasden veel mensen zich erover.

"Je kan veel zeggen over Groupon en de schaamlipcorrectie, maar het is eindelijk n aanbieding zonder 'snedig' commentaar", twitterde Jaap Bartelds. Koosje van Leeuwen vond de timing erg goed. "Mocht je nog geen kerstkadootje weten....", schreef ze.

Nederlandse Vereniging voor Plastische Chirurgie

Maar er was niet alleen verbazing vanwege de opvallende Groupon-actie. De Nederlandse Vereniging voor Plastische Chirurgie vindt de actie onverstandig.

"Dit is geen goede ontwikkeling, waarbij economische motieven worden gebruikt om mensen in de operatiekamer te krijgen", zei bestuurslid Hinne Rakhorst tegen het ANP.

"We hebben een heel goede leidraad voor onze leden, waarin bijvoorbeeld staat dat er een afkoelperiode is tussen het eerste consult en de ingreep. Op Groupon krijgen mensen krap een dag de tijd om te besluiten om mee te doen aan de kortingsactie. Maatregelen nemen is lastig, stelt Rakhorst, omdat niet bekend of degene die de operatie uitvoert, lid is van de vereniging

Nos.nl
quote:himalaya schreef op 25 november 2011 @ 09:41:

[...]

Bedrijven kunnen zich zelf aanmelden bij Groupon met hun 'aanbieding'. Groupon strijkt een deel van de opbrengst op.

Als jij op de aanbieding in wilt gaan, is dat jouw eigen verantwoording. Er staan ook zat schaamlipcorrectieadvertenties (leuk woord voor Wordfeud..) in allerlei tijdschriften, voor dezelfde prijs als bij Groupon. Wat is het verschil?Waar dit ook aangeboden wordt alsof er een pak wasmiddel in de aanbieding is, wekt het mijn weerzin.
Vreemde actie inderdaad. Lijkt me ook niet iets wat je even doet omdat het in de Bonusaanbieding is.

Waarom is het zo raar dan, of raarder dan een elke andere cosmetisch esthetische correctie?

Ik snap de ophef niet zo.
quote:natadecoco schreef op 25 november 2011 @ 09:40:

ik zat net te denken, of ik ga naar de kapper, of ik neem een schaamlipcorrectie
Common sense is not so common.
Voltaire
Snap de ophef ook niet helemaal, zo'n correctie bestaat al een tijdje, nu gooien ze hem in de aanbieding .

Vroegahhh heerste er een taboe op plastische chirurgie, tegenwoordig komen de meest bijzondere operaties voorbij. Ben overigens heel erg benieuwd wat het volgende is op plastische chirurgies gebied
En iemand die deze 'aanbieding' koopt, puur omdat hij nu maar ¤ 999,- is en er verder helemaal niet over heeft nagedacht, die laat waarschijnlijk ook sterretjes op haar gezicht tatoeëren en valt daarbij in slaap...
quote:natadecoco schreef op 25 november 2011 @ 09:40:

ik zat net te denken, of ik ga naar de kapper, of ik neem een schaamlipcorrectie hahaha
Heb me laatst net afgemeld bij groupon. Vind het echt te gek voor woorden zo'n 'aanbieding'. Je kunt trouwens ook zien hoe vaak een aanbieding al gekocht is, daar ben ik wel nieuwsgierig naar, kan iemand dat zien?
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
De deal is al 8 keer gekocht.
quote:Cateautje schreef op 25 november 2011 @ 10:58:

De deal is al 8 keer gekocht.

Triest.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
quote:jas schreef op 25 november 2011 @ 10:59:

[...]

Triest.

Zeker weten.

Er heeft hier eens een man gepost over zijn vrouw. Zij had haar kleine schaamlippen laten corrigeren en de pijn die daar bij kwam kijken, daar raakte hij helemaal van van slag. Het enige dat hij voor haar kon verzinnen was het invriezen van washandjes, om de pijn wat te verzachten.

W#at vrouwen zichzelf toch allemaal aan laten doen, vreselijk.
quote:Cateautje schreef op 25 november 2011 @ 11:03:

[...]

Zeker weten.

Er heeft hier eens een man gepost over zijn vrouw. Zij had haar kleine schaamlippen laten corrigeren en de pijn die daar bij kwam kijken, daar raakte hij helemaal van van slag. Het enige dat hij voor haar kon verzinnen was het invriezen van washandjes, om de pijn wat te verzachten.

W#at vrouwen zichzelf toch allemaal aan laten doen, vreselijk.Het is niet altijd cosmetisch.
Ah know`t, tha shunt
quote:Cateautje schreef op 25 november 2011 @ 11:03:

[...]

W#at vrouwen zichzelf toch allemaal aan laten doen, vreselijk.

Ik heb het mijzelf ook aan laten doen cateautje. Het herstel was inderdaad even vervelend maar echt niet vreselijk. Ik heb van de week bijvoorbeeld een niersteen-aanval gehad en dat was echt wel veel en veel pijnlijker.

Wat ik mij nu afvraag, ik heb het idee dat jullie een schaamlipcorrectie veel schokkender vinden dan dan andere cosmetische ingrepen. Waarom is dat zo?
quote:drietweeeneen schreef op 25 november 2011 @ 11:18:

[...]

Ik heb het mijzelf ook aan laten doen cateautje. Het herstel was inderdaad even vervelend maar echt niet vreselijk. Ik heb van de week bijvoorbeeld een niersteen-aanval gehad en dat was echt wel veel en veel pijnlijker.

Wat ik mij nu afvraag, ik heb het idee dat jullie een schaamlipcorrectie veel schokkender vinden dan dan andere cosmetische ingrepen. Waarom is dat zo?Ik vind het allemaal even erg.
Dan ben je in ieder geval consequent

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven