Gezondheid alle pijlers

Zeurend gevoel onderbuik

12-10-2009 15:57 1 bericht
Alle reacties Link kopieren
Hoi medeforummers,

Toch maar eens een topic openen, want het maalt maar door mijn hoofd.

Rond eind juli kreeg ik last van blaasontsteking en een beetje drukkend gevoel op een specifiek plekje rechts in mijn onderbuik. Soms verschoof het naar links.

Kuurtje gehad tegen blaasontsteking, maar hielp niet echt. Nog steeds dezelfde klachten. Nog een keer getest bij huisarts: geen blaasontsteking meer. Wel nog steeds vaak plassen (geen pijn), raar gevoel in urinebuis, en nog steeds die drukkende lichte pijn op die twee plekjes.

Naar huis gestuurd met advies om maar cranberriesap te drinken.

Hielp voor geen meter. Tot ik besloot maar eens met de Nuvaring te stoppen zodra dat kon. Had ook veel last van 'droogheid' daaronder en pijnlijk tijdens de sex. Zodra ik ongesteld was, waren de blaasontsteking-achtige en schrale klachten totaal verdwenen. Geen nieuwe ring meer in gedaan en nu helemaal weer in orde Maar die zeurende plekjes bleven.

Nu had ik vrijdag weer een afspraak bij de HA voor iets anders, en heb toch maar even laten voelen en volgens haar waren het misschien toch mijn eierstokken. Toen ze (inwendig) voelde, kon ik wel goed aangeven: ja, die plek! maar echt PIJN doet het niet. Meer een beetje trekkend, zeurend.

Toen ik daar vrijdag was, was het vooral links, rechts voelde ik (en zij) niets. Nu zit het sinds gisteren weer duidelijk rechts.

Nu moet ik over 3 weken toch maar een echo laten maken. Het gekke is dat je je dan pas ineens van alles in je hoofd gaat halen... Wat zit daar? Toch niks engs? Ik hoop zo dat het iets onschuldigs is. Ik maal me helemaal gek. Wie herkent deze klachten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven