Gezondheid alle pijlers

Ziek/griep :-(

24-03-2013 14:18 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bluuuurgh ik lig nu drie dagen kotsend, diarrerend in bed. Ik weet het, het gaat over en is niks ernstigs maar toch. Ik voel me beroerd, heb nu een tijdelijke paracetamolopleving. En morgen een belangrijke dag op het werk, dat gaat m ook niet worden vrees ik

Nog meer zieken hier?
Pfff ik vraag me af hoe lang dit nog gaat duren. Het gaat wel iets beter (zit nu op dag 9) maar zodra ik iets doe (bv even snel naar de winkel of douchen) dan ben ik daarna uitgeput.

hoe lang duurt dit nog?
ik weet t niet cupcakegirl. Ik zit nu op dag 13 en had opeens weer lichte koorts (38°). Nog steeds snot en een kop als een wattenbol. Nog steeds uitgeput en hijgen als ik even iets doe. Vannacht nog keelpijn die nu weer weg is. Het hoesten is wel zo goed als over. Dat wel

ik zou morgen gaan werken, niet omdat ik me zo goed voel maar uit een soort schuldgevoel, maar nu ik weer koorts heb dus maar niet.
.
Ik zit dus met hetzelfde. Wil morgen ook gaan beginnen uit schuldgevoel maar voel me gewoon echt niet goed.
je moet gewoon thuis blijven. Maar ik weet hoe moeilijk het is, het lijkt alsof je het ervan neemt. Voor anderen dan.

Ik ben zelfs een beetje blij met de koorts, dan heb ik een 'echt excuus' om nog thuis te blijven. Belachelijk toch?
.
gisteren heb ik een half uurtje de tuin geveegd in de zon, met het idee dat ik toch aan mijn conditie moet werken. Sjaal en oorwarmers op. Maar t werkt averechts, was na afloop kapot en nu dus weer koorts.
.
Pff dus hier ook zieken. Man en ik liggen samen. Of man heeft griep, ik zwaar verkouden en ontzettend moe. Ben blij dat ik vandaag en morgen maar een halve dag hoef te werken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven