Ziek melden?
dinsdag 6 november 2018 om 06:12
Daar kun je een vrije dag voor opnemen. Ziekmelden doe je alleen als je ziek bent.
dinsdag 6 november 2018 om 06:24
Ik heb ook weleens een gebroken nacht maar dan ben ik moe en niet ziek.Loesiepoesie schreef: ↑06-11-2018 06:20Nou ja niet gewoon uitrusten, ik heb maar 4 uurtjes kunnen slapen en nog flink hoofdpijn.
Tis niet uitrusten van een zwaar weekend, die collega's heb ik ook hoor.
Gewoon naar je werk en 9 van de 10 keer valt het wel mee.
Als je toch nog op de dag ziek wordt, kan je nog altijd naar huis gaan als het echt niet gaat.
dinsdag 6 november 2018 om 06:41
Je vindt jezelf wel een enorme held ten opzichte van “normale mensen” he?
Wel knap dat jij weet hoe anderen zich voelen, dat is een gave, miet je iets mee doen
En tot die tijd misschien jezelf wat minder geweldig vinden en niet hier vragen of je zal spijbelen.
Wel knap dat jij weet hoe anderen zich voelen, dat is een gave, miet je iets mee doen
En tot die tijd misschien jezelf wat minder geweldig vinden en niet hier vragen of je zal spijbelen.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
dinsdag 6 november 2018 om 06:49
paracetamol nemen en gewoon gaan werken, dat zou ik doen.
Alles komt goed
dinsdag 6 november 2018 om 06:54
Wie zijn normale mensen en hoe weet jij wat ze doen?Loesiepoesie schreef: ↑06-11-2018 06:30Ik ga denk ik ook m'n nest maar uit, slapen lukt niet meer.
Ik loop al 2 dagen met wallen onder m'n ogen en heb me afgelopen 2 dagen ook erg moe gevoeld.
En nu zo'n nacht nog erbij.. en geen pijnstiller kunnen nemen.
Ik ben 2 maanden geleden afgekickt van ibuprofen, normale mensen blijven dan een week ziek thuis, ik zat gewoon achter m'n bureau. Dus ik ben echt niet een persoon die normaal voor een hoofdpijntje thuis blijft.
Maar zie andere dat wel doen, dus daarom denk ik waarom moet ik altijd van mezelf door buffelen tot ik er bijna bij neer valt.
Overigens knap dat je gestopt bent met Ibuprofengebruik.
dinsdag 6 november 2018 om 06:56
En vooral doen als je dat nodig vindt. Maar plaats je dan ook hier een topic om te vertellen dat je eigenlijk een bovenmenselijke bikkel bent en anderen maar aanstellers?Lord*Voldemort schreef: ↑06-11-2018 06:50Dus je mag je alleen maar ziek melden
als je op sterven na dood bent?
Wees gerust ts, ik meld me ook wel eens ziek na een slechte nacht.
Like a great eternal Klansman
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
dinsdag 6 november 2018 om 06:56
Ik ben jaloers op mensen die nooit zo'n hoofdpijn hebben, dat ze niet kunnen werken.
Ik had afgelopen vrijdag 'lichte' hoofdpijn en heb toch gewerkt, want er moest eea gedaan worden. Gisteren kon ik mijn eigen fouten gaan herstellen. Het is niet alleen de hoofdpjn, die enorm in de weg zit, maar ook dat ik mijn werk gewoon niet meer goed kan doen. Dan lig ik beter thuis in bed uit te zieken.
Bah
Oordelen.
TO, je weet het zelf het beste. Bij mij gaat hoofdpijn ook sneller weg als ik die dag rust wél neem, waardoor ze vervolgens op het werk weer meer aan me hebben.
Later is nu
dinsdag 6 november 2018 om 06:58
JollyRider schreef: ↑06-11-2018 06:56En vooral doen als je dat nodig vindt. Maar plaats je dan ook hier een topic om te vertellen dat je eigenlijk een bovenmenselijke bikkel bent en anderen maar aanstellers?
Ja, erg he?
Misschien is al TO's collega's wel ergens van afgekickt, terwijl ze doorwerkten, maar nee. TO, díe werkt door.
Echt, als je ziek bent, blijf je thuis. Als je nog kunt werken, ga je werken. Als je er tussenin hangt, neem je een dag als je zeker weet dat je de daarop volgende dagen dan tenminste weer beter bent, of je probeert te gaan werken.
Later is nu