Ziek melden?
dinsdag 6 november 2018 om 07:21
Ik dacht al dat je wel een beetje de huilie aan het uithangen was, met je “ik werk door en “zullie” blijven meteen ziek thuis”, maar je laatste bericht bevestigt dat beeld wel.
Het is heel simpel. Als je ziek bent meld je je ziek. Als je hier moet komen vragen wat je moet doen, ben je niet ziek (genoeg) en ga je gewoon (proberen te) werken.
Je zoekt m.i. gewoon legitimatie om ook een spijbeldagje te nemen omdat collega’s dat, in jouw ogen, ook doen. Die backup krijg je hier niet en dus zijn wij de gemenerds met een ochtendhumeur. Boehoehoe.
Het is heel simpel. Als je ziek bent meld je je ziek. Als je hier moet komen vragen wat je moet doen, ben je niet ziek (genoeg) en ga je gewoon (proberen te) werken.
Je zoekt m.i. gewoon legitimatie om ook een spijbeldagje te nemen omdat collega’s dat, in jouw ogen, ook doen. Die backup krijg je hier niet en dus zijn wij de gemenerds met een ochtendhumeur. Boehoehoe.
-red- wijzigde dit bericht op 06-11-2018 07:55
0.18% gewijzigd
dinsdag 6 november 2018 om 07:37
Mee eens, maar dat doe je toch niet enkel omdat collega's dat ook doen?Lord*Voldemort schreef: ↑06-11-2018 06:50Dus je mag je alleen maar ziek melden
als je op sterven na dood bent?
Wees gerust ts, ik meld me ook wel eens ziek na een slechte nacht.
Inderdaad hullie en zullie mogen dat dus dan ik ook heus wel...
Erg sneu allemaal, ook dat je nu ineens alles weghaalt TO. Doe lekker wat je wil, waarom heb je daar tig meningen voor nodig. (Die je vervolgens toch niet aanstaan)
anoniem_377639 wijzigde dit bericht op 06-11-2018 07:40
28.40% gewijzigd
dinsdag 6 november 2018 om 07:49
dinsdag 6 november 2018 om 08:02
Welnee, je wilde ook vertellen wat een sukkels andere mensen zijn en wat een bikkel jij bent. Lees je eigen OP maar terug.Loesiepoesie schreef: ↑06-11-2018 07:49Ik wilde gewoon weten wat andere zouden doen.
Maar in plaats van dat krijg alleen maar negatieve meningen over mij!
Vandaar dat ik alles verwijderd heb.
Ik was nog helemaal niks van plan voor vandaag! En voor alleen een hoofdpijntje zou ik mij nooit ziek melden.,
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
dinsdag 6 november 2018 om 08:03
Vervelend dat je je aangevallen voelt.Loesiepoesie schreef: ↑06-11-2018 07:49Ik wilde gewoon weten wat andere zouden doen.
Ik was nog helemaal niks van plan voor vandaag! En voor alleen een hoofdpijntje zou ik mij nooit ziek melden.,
Het punt is dat het niet relevant is wat anderen zouden doen. Jij vraagt of je je moet ziek melden.
Alle andere info die je geeft komt een beetje opschepperig over, en daar houden Viva-vrouwen niet van.
Meld je ziek als je je niet goed voelt. punt.
Those who don’t believe in magic will never find it
dinsdag 6 november 2018 om 08:06
Nou, dan heb je je antwoord toch?Loesiepoesie schreef: ↑06-11-2018 07:49Ik wilde gewoon weten wat andere zouden doen.
Dan maakt het toch niet uit dat je ene collega nog aan het werk is, terwijl ze op de operatietafel ligt, terwijl de andere thuisblijft met een ingegroeide teennagel? Dat is namelijk waar mensen over vallen, dat hoog van de toren blazen, wat je deed.
Als je denkt dat je niet kunt werken, dan blijf je thuis. Als je denkt dat het nog wel lukt, dan ga je werken. Als je denkt dat je de afgelopen dagen hebt gewerkt, terwijl je eigenlijk te ziek was en je nu nog beroerder voelt, dan blijf je een dagje thuis.
Dat jij bleef werken op een moment en met klachten dat volgens jou de hele wereld thuis zou zijn gebleven, si niet relevant.
Later is nu
dinsdag 6 november 2018 om 08:26
Niet over jou als persoon lieve schat...Loesiepoesie schreef: ↑06-11-2018 07:49Ik wilde gewoon weten wat andere zouden doen.
Enkel over dat je door liet schemeren dat volgens jou collega's zich ziekmelden om flauwekulredenen (hoe weet je dat trouwens zo zeker?) jij dat ook vast wel mag.
De meningen zijn negatief over die eventuele actie, niet over jouw persoontje.
dinsdag 6 november 2018 om 08:30
Nee dat doe ik dan omdat ik een slechte nacht heb gehad, niet omdat mijn collega's dat ook wel eens doen.Phoebe-returns schreef: ↑06-11-2018 07:37Mee eens, maar dat doe je toch niet enkel omdat collega's dat ook doen?
Inderdaad hullie en zullie mogen dat dus dan ik ook heus wel...
Erg sneu allemaal, ook dat je nu ineens alles weghaalt TO. Doe lekker wat je wil, waarom heb je daar tig meningen voor nodig. (Die je vervolgens toch niet aanstaan)
dinsdag 6 november 2018 om 08:36
Ik zou 1 ding nooit doen loesiepoesie snoesie, als je je niet zo sterk voelt en zelfs twijfelt of je kunt werken je op dit forum met die vraag voor de leeuwen werpen.
Je laat anderen toch niet vertellen wat jij moet doen, als jij je kut voelt en je denkt ik blijf liggen dan doe je dat, en zonder schuldgevoel he!
Want dat maakt weer vermoeid, dus zet je schorre ik ben ziek stem op bel af en lekker in je pyama netflixen vandaag!
Van mij mag het wel hoor, je moet nog 40 plus jaar werken dus wat is 1 dag nou.
Je laat anderen toch niet vertellen wat jij moet doen, als jij je kut voelt en je denkt ik blijf liggen dan doe je dat, en zonder schuldgevoel he!
Want dat maakt weer vermoeid, dus zet je schorre ik ben ziek stem op bel af en lekker in je pyama netflixen vandaag!
dinsdag 6 november 2018 om 08:52
Je hebt helemaal gelijk! Heel dom van mij dat ik deze vraag heb gesteld!MissMaran schreef: ↑06-11-2018 08:36Ik zou 1 ding nooit doen loesiepoesie snoesie, als je je niet zo sterk voelt en zelfs twijfelt of je kunt werken je op dit forum met die vraag voor de leeuwen werpen.
Ik heb me lesje weer geleerd!
Ik zit nu bij de huisarts want ben net flauwgevallen en heb een jaap in m'n kop nu. Dus dit topic is ook helemaal niet nodig geweest!
#doeslief
dinsdag 6 november 2018 om 08:55
Oh wauw.. Heftig zeg, beterschap.Loesiepoesie schreef: ↑06-11-2018 08:52Je hebt helemaal gelijk! Heel dom van mij dat ik deze vraag heb gesteld!
Ik zit nu bij de huisarts want ben net flauwgevallen en heb een jaap in m'n kop nu. Dus dit topic is ook helemaal niet nodig geweest!
dinsdag 6 november 2018 om 08:59
Jij weet toch als enige wanneer je te ziek bent om te werken?Loesiepoesie schreef: ↑06-11-2018 08:52Je hebt helemaal gelijk! Heel dom van mij dat ik deze vraag heb gesteld!
Is het nu de schuld van een stel anoniemen op een forum dat jij bij de huisarts zit?
Dat is wel heel erg in de slachtofferrol zitten hoor.
Gewoon thuis blijven als je je niet goed voelt. Simpel.
Beterschap.
dinsdag 6 november 2018 om 09:01
Huh? Jij weet de woorden ook wel goed te verdraaien dat ik jullie de schuld geeft dat ik nu bij de huisarts zit.Lillybit schreef: ↑06-11-2018 08:59Jij weet toch als enige wanneer je te ziek bent om te werken?
Is het nu de schuld van een stel anoniemen op een forum dat jij bij de huisarts zit?
Beterschap.
#doeslief
dinsdag 6 november 2018 om 09:05
Koekoek..Lillybit schreef: ↑06-11-2018 08:59Jij weet toch als enige wanneer je te ziek bent om te werken?
Beterschap.
Loesiepoesie heeft helemaal niet gesuggereerd dat het aan de forummers ligt terwijl de forummers zelf wel met allerlei nare opmerkingen kwamen dus ergens denk ik wel dat het haar situatie totaal geen goed heeft gedaan al die rotopmerkingen,
Sommige forummers vergeten dat er gewoon mensen zitten achter de topics dus het zou ze sieren als ze excuses aan loesiepoesie aanbieden maar nu zie je ze nergens meer.
Gauw weer een ander topic afzeiken he mensen.
dinsdag 6 november 2018 om 09:22
En dan is je eerste ingeving: "Daar moet ik wat over op het forum zetten"?Loesiepoesie schreef: ↑06-11-2018 08:52Ik zit nu bij de huisarts want ben net flauwgevallen en heb een jaap in m'n kop nu.
Verder wel beterschap natuurlijk, dat klinkt pijnlijk.
The world weighs on my shoulders – But what am I to do?
You sometimes drive me crazy – But I worry about you
You sometimes drive me crazy – But I worry about you
dinsdag 6 november 2018 om 09:25
dinsdag 6 november 2018 om 09:26
Tja waarom niet toch? Ze is ook zo maar steeds uitgemaakt voor aansteller dus waarom mag ze niet vertellen dat het echt niet goed met haar ging? Daar ging het toch over dat het zo'n aansteller is volgens de anderen, nou dat aanstellen viel toch echt wel mee.
dinsdag 6 november 2018 om 09:42
Eigenlijk wel ja.Loesiepoesie schreef: ↑06-11-2018 08:52Je hebt helemaal gelijk! Heel dom van mij dat ik deze vraag heb gesteld!
Want wanneer jij je ziek meldt, is persoonlijk. Vanaf een beeldscherm is nooit te zien of voelen, of je je terecht ziek meldt.
EN ja, dan krijg je meningen, gebaseerd op het feit dat je wél op het forum jezelf redelijk coherent kunt verwoorden.
Vaak heeft het ook te maken met het soort werk dat je doet, of je nog kunt werken. Als je je stem kwijt bent, kun je best nog afwassen in een restaurant, maar voor de klas staan wordt al iets lastiger.
Sterkte verder.
Later is nu
dinsdag 6 november 2018 om 09:49
En waarom is het gelijk ook een vrijbrief om rotopmerkingen te maken? Dat snap ik niet helemaalDreamer schreef: ↑06-11-2018 09:42Eigenlijk wel ja.
Want wanneer jij je ziek meldt, is persoonlijk. Vanaf een beeldscherm is nooit te zien of voelen, of je je terecht ziek meldt.
EN ja, dan krijg je meningen, gebaseerd op het feit dat je wél op het forum jezelf redelijk coherent kunt verwoorden.
Sterkte verder.![]()
Waarom niet gewoon zeggen: wij weten niet hoe jij je voelt dus dat kunnen wij niet beoordelen dat kun je alleen zelf.
Mensen moeten gewoon negatief doen en alles in het negatieve trekken ofzo?
Stakkers.