Gezondheid alle pijlers

Ziek? Nee, niet nu!

04-11-2018 20:55 21 berichten
Ik ben de hele dag al aan het niezen en snotteren. Dat na drie dagen hoofdpijn en enorm pijnlijke kaken. Er heerst toch nog niets grieperigs en het is nog niet eens winter. Zou het ook hooikoorts kunnen zijn? Dat is dan wel gek in november, plus dat ik er het hele jaar pilletjes voor slik.
Zijn er meer mensen ziek? Ik vind het zo raar :-(
Alle reacties Link kopieren
Er zijn al meer mensen verkouden in mijn omgeving en een enkeling heeft zich ziek gemeld.
Ja er heerst van alles, geen zorgen.

Oh en beterschap :there:
Ja hoor... Bij mij op het werk al drie griepgevallen. Ikzelf alleen flinke hoofdpijn en verstopte (bij)holten. Hopelijk blijft het daarbij. Maar ja, er zijn dus al zieken. Beterschap!
Lily1504 schreef:
04-11-2018 20:58
Ja hoor... Bij mij op het werk al drie griepgevallen. Ikzelf alleen flinke hoofdpijn en verstopte (bij)holten. Hopelijk blijft het daarbij. Maar ja, er zijn dus al zieken. Beterschap!
Ik heb echt veel pijn. Zit al de hele dag aan de paracetamol. Hopelijk is het morgen over want ik heb het hartstikke druk.
Hier begon m'n dochtertje een maand geleden met hoesten en proesten, koorts. Ik heb al 2weken een keelontsteking die maar niet over gaat.. Krijg van iedereen te horen dat 'het heerst' net als iets van een buikgriepvirus.
Zodra het kouder wordt dan heerst er altijd wel wat toch?
Beterschap!
Bij mij op het werk heeft iedereen al zowat een ronde gehad en er wordt nog steeds volop gesnotterd.
In mijn omgeving heerst een hardnekkig, weken durend verkoudheidsachtig virus. Veel mensen minstens een week uit de roulatie. Niks aan.
Ik heb hetzelfde gehad Minke, ging bij mij van kwaad tot erger. Heb drie dagen alleen maar geslapen. Nu een week later nog steeds mn hele kop vol snot en het slijt maar langzaam..
Lach hard, duik diep, kom terug..
MinkeDeWit schreef:
04-11-2018 21:01
Ik heb echt veel pijn. Zit al de hele dag aan de paracetamol. Hopelijk is het morgen over want ik heb het hartstikke druk.
Dubbele paracetamol? Lekker op tijd onder de wol, mét dubbele paracetamol en dan hopelijk morgen gezond weer op. Ziek zijn komt nooit uit, nogmaals beterschap!
anoniem_367599 wijzigde dit bericht op 04-11-2018 21:07
0.28% gewijzigd
In mijn omgeving ook. Ben zelf geveld geweest door een keelontsteking en zware verkoudheid en ook een aantal collega's zijn ziek. Het komt nooit uit helaas. Kop thee drinken en hup je bed in met twee paracetamol. Beterschap.
cat |kat| n.
The furry little sociopath who rules your household and manages to look innocent while doing so.
Heel gek. Op mijn werk was volgens mij niemand ziek. Dan moet ik het wel in de trein hebben gekregen. Mijn kinderen zijn ook niet echt behulpzaam, ze vinden dat ik teveel nies en klaag :proud:
MinkeDeWit schreef:
04-11-2018 21:08
Heel gek. Op mijn werk was volgens mij niemand ziek. Dan moet ik het wel in de trein hebben gekregen. Mijn kinderen zijn ook niet echt behulpzaam, ze vinden dat ik teveel nies en klaag :proud:
Of in de winkel, op straat, de sportschool (of toch op het werk; iemand die (nog) geen ziekteverschijnselen had maar wel het virus heeft). Kan overal hè. En ziek kun je het hele jaar worden, daar hoeft het geen winter voor te zijn.
Wat een non-topic weer.

Waarom zou je in november niet ziek kunnen worden? Je kunt zelfs in augustus griep krijgen.

Maarreh, beterschap.
MinkeDeWit schreef:
04-11-2018 21:08
Zeg dat als zij niet ophouden met zeuren je ze aansteekt :-D.

Maar waarom zou je niet ziek kunnen zijn in november?
Ik had vroeger altijd de eerste vlieg of Rus in september al vast.

Beterschap!
Onderga 't gewoon en ziek goed uit.
Tis niet dat je op het punt staat om morgen op reis te gaan tenslotte.
De algemene regel: er heerst altijd gesnotter
Niezen en snotteren klinkt nou niet echt ernstig. Dat is iets waar de helft van NL al sinds begin september mee rondloopt.
In september lag ook half NL al plat met griep of een Noro-virus.
De kans is dus aanwezig dat je griep aan het krijgen bent. Vervelend, maar daar kom je ook wel weer overheen.
Heerst 'het' niet altijd?
Hier oudste en ik ook al in bed sinds zaterdag
Afbeelding

Hier zijn we al 3 weken aan de gang: keelontsteking, voorhoofdholte-ontsteking, dubbele oog- en oorontsteking en allemaal zwaar verkouden inclusief spierpijn en andere ellende. Dus ja, er heerst al van alles.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven