Ziek? Nee, niet nu!
zondag 4 november 2018 om 20:55
Ik ben de hele dag al aan het niezen en snotteren. Dat na drie dagen hoofdpijn en enorm pijnlijke kaken. Er heerst toch nog niets grieperigs en het is nog niet eens winter. Zou het ook hooikoorts kunnen zijn? Dat is dan wel gek in november, plus dat ik er het hele jaar pilletjes voor slik.
Zijn er meer mensen ziek? Ik vind het zo raar
Zijn er meer mensen ziek? Ik vind het zo raar
zondag 4 november 2018 om 21:01
Ik heb echt veel pijn. Zit al de hele dag aan de paracetamol. Hopelijk is het morgen over want ik heb het hartstikke druk.
zondag 4 november 2018 om 21:02
zondag 4 november 2018 om 21:05
Dubbele paracetamol? Lekker op tijd onder de wol, mét dubbele paracetamol en dan hopelijk morgen gezond weer op. Ziek zijn komt nooit uit, nogmaals beterschap!MinkeDeWit schreef: ↑04-11-2018 21:01Ik heb echt veel pijn. Zit al de hele dag aan de paracetamol. Hopelijk is het morgen over want ik heb het hartstikke druk.
anoniem_367599 wijzigde dit bericht op 04-11-2018 21:07
0.28% gewijzigd
zondag 4 november 2018 om 21:06
In mijn omgeving ook. Ben zelf geveld geweest door een keelontsteking en zware verkoudheid en ook een aantal collega's zijn ziek. Het komt nooit uit helaas. Kop thee drinken en hup je bed in met twee paracetamol. Beterschap.
cat |kat| n.
The furry little sociopath who rules your household and manages to look innocent while doing so.
The furry little sociopath who rules your household and manages to look innocent while doing so.
zondag 4 november 2018 om 21:26
Of in de winkel, op straat, de sportschool (of toch op het werk; iemand die (nog) geen ziekteverschijnselen had maar wel het virus heeft). Kan overal hè. En ziek kun je het hele jaar worden, daar hoeft het geen winter voor te zijn.MinkeDeWit schreef: ↑04-11-2018 21:08Heel gek. Op mijn werk was volgens mij niemand ziek. Dan moet ik het wel in de trein hebben gekregen. Mijn kinderen zijn ook niet echt behulpzaam, ze vinden dat ik teveel nies en klaag![]()
zondag 4 november 2018 om 21:38
Zeg dat als zij niet ophouden met zeuren je ze aansteektMinkeDeWit schreef: ↑04-11-2018 21:08Heel gek. Op mijn werk was volgens mij niemand ziek. Dan moet ik het wel in de trein hebben gekregen. Mijn kinderen zijn ook niet echt behulpzaam, ze vinden dat ik teveel nies en klaag![]()
Maar waarom zou je niet ziek kunnen zijn in november?
Ik had vroeger altijd de eerste vlieg of Rus in september al vast.
Beterschap!
zondag 4 november 2018 om 21:58